Autocolorshift Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Na zdjeciach nie bedzie widac stopnia przyciemnienia szyb. Na zywo prezentuje sie idealnie, stopien przyciemnienia został dobrany tak aby nie bylo za duzej roznicy miedzy tylem, a przodem....
seniu001 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 mam pyatnko , a nieche nowego tematu otwierac, czy po zmianie zawieszeni na s-line tez trzeba zakladac inne stabilizatory ?? i w czym one pomagaja?? moze macvi elink gdzies do poczytania o tym. dzieki i sory za zasmiecanie
rodzyn889 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Masz na forum temat . Stabilizator sportowy usztywnia zawias . Auto mniej pikuje i unosi podczas manewrów nie buja na boki itp.
paSTorEK Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Witam. Powiedz mi czy ta ramka pod rejestracje pasowała by do mojego s-line Exterior grilla bo ja mam brak i słabo to wygląda. Jaki nr tej ramki i czy trzeba było ściągać grilla do jej zamontowania ?
rodzyn889 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Grilla nie trzeba ściągać . Ramka to taka jak tutaj w linku : http://allegro.pl/audi-a4-2004-04-ramka-tablicy-i5015374442.html(najlepiej znaleść używke ori) Ja malował em w kolor bo standardowo są szare. Edytowane 2 Lutego 2015 przez rodzyn889
rodzyn889 Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) NOWY MOD Kluczyk stage 1 - trochę krzywo naklejony Edytowane 14 Lutego 2015 przez rodzyn889
rodzyn889 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 No włąsnie pracuje nad tym Na szybko po pracy kilka foto na obecnym setupie. Jutro wrzuce wykres z hamowania auta. Wycięty DPF, regeneracja ori turbo i program.
instruktor83 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Czy mi się wydaje czy jeden reflektor ci paruje?
rodzyn889 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) Czy mi się wydaje czy jeden reflektor ci paruje? prawy po każdej myjni . Ale nie mam czasu żeby tam zajrzeć alltracki sprzedane ;/ czy ktoś miał widział ma foto a4 b7 na Tomasonah Tn1?? Edytowane 16 Lutego 2015 przez rodzyn889
lvkk Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Ta felga wygląda tylko na Leonie 1m. Masz jakiś założony budżet na felgi?
rodzyn889 Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) Tak nie chce wydać 3 tysięcy na felgi im mniej tym lepiej Na razie mam rs4 repliki 18" 8j ale wole coś lepszego Edytowane 16 Lutego 2015 przez rodzyn889
grzesiek646 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 2,5tys za fajna felge do B7 to minimum Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
rodzyn889 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 W tym sezonie felgi idą na drugi plan. Juz ponad 10 tys zostało w pakowane w auto w mody i jakieś tam naprawy, a chciało by się więcej porobic... a tu lada dzień polerka jeszcze i szyberdach. A może Oz Superturismo? ? Znalazłem w dobrej cenie kpl 18 ".
Maestro_86 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Bardzo ładna Audica. Zrobiona ze smakiem. Tylko pytanie... Jak to Szyberdach?? będziesz ciął dach???
rodzyn889 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Dostałem propozycje od firmy webasto: jeden klient u nas montował, 10 lat gwarancji, tylko w deszcze nie wolno otwierać dopiero po osuszeniu Bo nie ma odpływów tak jak ori montowany w fabryce. A szyberdach musi być bo mnie strrzela jak go nie mam
black4 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Czy mi się wydaje czy jeden reflektor ci paruje? prawy po każdej myjni . Ale nie mam czasu żeby tam zajrzeć alltracki sprzedane ;/ czy ktoś miał widział ma foto a4 b7 na Tomasonah Tn1?? Witaj, Rozumiem, że szukasz 18-ek? Takich ori wzorów na B7 niewiele jeżdzi: http://allegro.pl/felgi-oryginalne-18-audi-a4-a3-a6-a8-i5015679952.html Pozdrawiam!
rodzyn889 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) W poniedziałek auto trafiło do firmy BArtpol Tuning (polecany na forum Leona). Modyfikacje jakie zostały wykonane to: - Wyrzucenie mojego turbo które zostało źle zregenerowane przez poprzedniego właściciela (przeładowywało góra, notlauf, i core poszerzone nie trzymało ciśnienia). - Montaż turbo złożonego z Core BRD wirnika CAHA i downpipe homemade ze stali - Wycięcie DPF oraz wyprogramowanie go (puszka została) Pierwsze hamowanie z DPF - 169,5 KM / 339 nM (turbo przełądowuje góra od 2500 rmp) Drugie hamowanie bez DPF ~ 176,4 KM / 349 nM (-"-) Edytowane 19 Lutego 2015 przez rodzyn889
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się