Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wspomaganie słabnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jak odpale autko to przez jakis czas wspomaganie chodzi ok ale pózniej słabnie i czasami kierownica sie bardzo ciezko obraca co mu dolega

Opublikowano

Jaki masz płyn zalany? Wspomaganie nie słabnie ze wzrostem temp?

Opublikowano

Mozesz najpierw zalac swiezym plynem mineralnym zielonym g02000 .jezeli nie pomoze to pompa siada .a pasek nie piszczy. Bo jezeli tak to pompe tez slabo bedzie napedzal

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano (edytowane)

Tylko czasem nie lej płynu Febi (zielony). Większość go poleca ale to ścierwo i wspomaganie słabnie po rozgrzaniu (robi się jak woda). U mnie na świeżo zregenerowanej maglownicy tak było. Pompa sprawna. Spece od maglownic kazali spuścić ten shit i zalać czerwony atf mobila bo inaczej zabiorą gwarę na usługę. Po płukaniu i zmianie jak ręką odjął. Latam już od czerwca bez problemów.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Tylko czasem nie lej płynu Febi (zielony). Większość go poleca ale to ścierwo i wspomaganie słabnie po rozgrzaniu (robi się jak woda). U mnie na świeżo zregenerowanej maglownicy tak było. Pompa sprawna. Spece od maglownic kazali spuścić ten shit i zalać czerwony atf mobila bo inaczej zabiorą gwarę na usługę. Po płukaniu i zmianie jak ręką odjął. Latam już od czerwca bez problemów.

Ta,tylko Ty masz magiel po regener a jego magiel rozszczelni się po zalaniu czerwonego płynu...

Jak wspomaganie zaczyna wracać po przy gazowaniu to pompa mówi papa.

Można wymienić płyn na LHM+ albo ori płyn z ASO dobrze wyczyścić zbiorniczek,wszystko zrobić z głową i powinno lekko pomóc.

Opublikowano

No ale nie każe mu przecież zalewać czerwonego płynu. Kazałem tylko nie zalewać Febi.


Co do LHM+ to chłopaki na forum citroena polecali firmę Total i ostrzegali przed Delphi. Cena podobna więc wiadomo co kupić.

Opublikowano

Tylko czasem nie lej płynu Febi (zielony). Większość go poleca ale to ścierwo i wspomaganie słabnie po rozgrzaniu (robi się jak woda). U mnie na świeżo zregenerowanej maglownicy tak było. Pompa sprawna. Spece od maglownic kazali spuścić ten shit i zalać czerwony atf mobila bo inaczej zabiorą gwarę na usługę. Po płukaniu i zmianie jak ręką odjął. Latam już od czerwca bez problemów.

Tylko to tez chore bo tak na korku czy w manualu masz napisany mineral.a czerwony to syntetyk i wtedy wlasnie padaja pompy od czerwonego .tylko sie mocniej zagrzeje plyn np.od upalania.nigdy nie wiadomo co zalac ja leje maxxusa mineral i wszystko ma sie dobrze .a na czerwonym padaly pompy jak muchy.spec a fybryka to dylemat

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie moje auta jeżdżą na czerwonym. Ojciec ma roboczego paska B3 i lata na takim od ok 8 lat. Moja A80 B4 lata 3 rok te zna czerwonym. Żadnej pompy nie wymieniał. Co do pomp i czerwonego to kiedyś śledziłem temat. Nie pamiętam dobrze ale okazało się , że w A4 B5 tylko jeden rodzaj pompy montowany przez krótki okres padał od tego płynu.

Tak Twoim tokiem myślenia to wolę wymienić tą pompę na nową niż robić maglownice. Zasięgałem rady u kilku nie jednego i wszyscy piszą to samo. Szczególnie tyczy się to zielonego Febi. Podobno jakoś łączy się z wodą czy coś się z niego wydziela i większość maglownic po tym płynie nawet do regeneracji się nie nadaje bo listwa koroduje.

Spec a fabryka to dylemat. Owszem ale fabryka nie lała płynu Febi. Wszyscy myślą , że Febi i ten z ASO to ten sam płyn tylko z innym napisem ale tak nie jest. Kilka osób z różnych for to potwierdza. Ten z ASO inaczej śmierdzi inaczej wygląda i nie robi się taki rzadki pod obciążeniem.


I powtórzę raz jeszcze. Mam sprawna pompę. Nową maglownice i mi wspomaganie słabło albo całkiem znikało po rozgrzaniu układu. Tu maglownica nie ma nic do rzeczy chodzi tylko o pompę. Wszystko na płynie mineralnym (Febi). Po zalaniu czerwonego Mobila ręką odjął i wspomaganie mam takie same czy na zimnym czy po długiej szybkiej jeździe. Zawsze myślałem , że powinno być odwrotnie ale przekonałem się na własnej skórze , że tak nie jest.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Dlatego napisalem o maxxusie zielonym.jak widac jednej reguly nie ma

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Na pewno nikomu nic nie proponuje bo u mnie mogły być cuda a u kogoś zareaguje układ inaczej. Ostrzegam tylko przed Febi. Jeśli już założyciel zdecyduję się na zielony minerał to tak jak Wesz82 pisał LHM+ a ode mnie firmy Total.

Opublikowano

No to juz wybor autora niech jeszcze poszpera po necie .zeby babola nie strzelic

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano (edytowane)

Znalazłem info o którym zapomniałem. Pompy wspomagania Koyo nie lubią czerwonego płynu i pada dość szybko na nim. ZF które trafiają się dużo częściej nie mają z nim żadnego problemu i żyją tyle samo co na zielonym. Gdyby ktoś regenerował maglownice lub ją wymieniał to Koyo także jest słabsza i lepiej włożyć ZF bo rzadziej pada.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

witam dzieki za zainteresowanie nie wiem jaki plyn jest w układzie ale zielony ma kolor moze zmiana na inny płyn pomoze tylko co wlac

Opublikowano

Nie czytałeś co napisali? Na początek zalej LHM+ Total. Kup go minimum 2 l bo musisz porządnie układ przepłukać.

Opublikowano

Witam

Czy rozwiazales problem z tym wspomaganiem. Ja mam to samo jak zimny to chodzi ok. Jak sie rozgrzeje to cieżko chodzi na wolnych obrotach. Teraz jeszcze zaczeła pompa głośniej chodzic.Magiel regenerowałem jakiś czas temu i pompe wtedy tez założylem nową jakiś zamiennik. Już nie wiem czy zmienić pompe na uzywany original czy zalać inny płyn

Opublikowano

A jaki płyn zalałeś po wymianie?

Opublikowano

Witam

Czy rozwiazales problem z tym wspomaganiem. Ja mam to samo jak zimny to chodzi ok. Jak sie rozgrzeje to cieżko chodzi na wolnych obrotach. Teraz jeszcze zaczeła pompa głośniej chodzic.Magiel regenerowałem jakiś czas temu i pompe wtedy tez założylem nową jakiś zamiennik. Już nie wiem czy zmienić pompe na uzywany original czy zalać inny płyn

Daj sobie spokój z zamiennikiem pompy.

Na necie jest milion tematów o takich pompach.

Jak chcesz mieć ok to kup dobra używkę nie dopierdziel jej przez zły montaż i powinno byc ok.

Najlepiej kup pompę o większym ciśnieniu z tego co pamiętam to z a6 c5 ale poczytaj o tym.

Opublikowano

Na allegro ostatnio widziałem kolesia który niby regeneruje pompy. Krzyczał dość sporo bo ok 300zł + zwrot swojej ale pompy oryginalne i wyglądały jak nowe. Jak moja padnie tez będę szukał czegoś z 120 bar

Opublikowano (edytowane)

W przypadku tych pomp to nie trzeba dawac o większym cisnieniu, w starej trzeba powiększyć otwór w kryzie o 0.5mm i to wystarczy.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Sprecyzuj :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...