dracus6662 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Panowie czy jest mozliwosc zeby peknął wirnik w alternatorze w a4 b6 1.8t avj dosłownie tak jak pisze ,, nie mam zadnych danych poprostu cos zagrzytało zapalila sie kontrolka i samochod zgasł ... takie dane posiadam tylko , nie dotyczy to mojego samochodu , stao sie to w czasie jazdy ... powiedzcie jakie sa mozliwosci czy wirnik wogole mogl peknac czy napinacz lekł czy jak ... ot zagatka
darko Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 mogło się coś stać z altkiem ale auto nie powinno zgasnąć, brak ładowania- kontrolka świeci i dopóki aku dobry auto powinno jechać
jacek70 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 A jak zgasło to odpalił , bo powinien. No chyba że aku padł.
dracus6662 Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 nie mam narazie danych wiecej Panowie ale powiedzcie czy jest wogóle mozliwosc pekniecia wirnika??? mi wydaje sie to niedorzeczne wogóle.... poprawcie mnie jezeli sie myle... no dla mnie tez dziwne jezeli aku dobry to i tak powinen jechac .... ale danych mam tyle co kot naplakal ... wiec powiedzcie czy cos takiego jak pekniecie wirnika jest mozliwe????
darko Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 wszystko jest możliwe, to jest tylko część mechaniczna,która mogła mieć już jakąś wadę fabryczną
dracus6662 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) czyli szansa 1:1000 000 ? rozumiem uwalone uzwojenie ,komutator, szczotkotrzymacz łożysko ,wysprzeglik,łozysko .... ale pekniety wirnik... i dziwne ze auto zgasło jezeli aku dobry hmmm Edytowane 17 Października 2014 przez dracus6662
jacek70 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Najmniej awaryjny jest właśnie wirnik. W zasadzie to ważne czy jest napięcie na wyjściu . Jak niema to sprawdziłbym szczotki z modułem , jeśli nadal nic to wymiana całego altka.
Fido Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Proponuję najpierw rozebrać alternator bo to tylko gdybanie. Wtedy okaże się co klękło.
dracus6662 Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Panowie zagadka wyjasniona dzis dostałem kompletne dane okazalo sie ze najpierw zajarzyła sie kontrolka aku na chwilke i zgasła ,dwa dni pozniej to samo , kolega zignorował te znaki i trzeci raz zapaliła sie 2 dni pozniej i nie zgasła auto nie zgasło odrazu tylko po pewnej chwili kiedy aku padł diagnoza mechanika -pekł wirnik , diagnoza własciciela kiniec szczotek i modułu pytanie ? dlaczego kolega nie zainteresował sie tym wczesniej? niewiem ale wiem ze to była droga nauczka za takie zaryzykowanie i wyniosła 1400pln z laweta inclusive powiedziałem mu tylko zeby nie grał lepiej w pokera bo z jego ryzykowania nic dobrego nie wynikło dzieki za odpowiedzi i za zainteresowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się