matek1992 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) Witam. Niedawno zakupiłem audi a4 1.8 125km + lpg, na gazie chodzi normalnie a na benzynie nie wchodzi na wysokie obroty. Komputer pokazał bledy,16518, PO134, 17978 P1570 czy te błedy maga byc przyczyna? Edytowane 20 Października 2014 przez matek1992
wojtek79 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 16518 - PO134 - jak pamiętam błąd sondy lambda a co do błędu 17978 P1570 to jest opisane tutaj ale po angielsku: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570/005488
ja74687 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Jaką masz instalację LPG ?? Bo ten drugi błąd jest od immo A pierwszy może być przez LPG. Zrób logi sondy i pokaż je A nie jeździsz czasem na rezerwie ??
matek1992 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 A można to naprawić samemu?? i czemu to sie tak dzieje??
marcin19860430 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Witam Jestem nowy i przepraszam za jakies wyrazanie sie:) Mam audi a4 1.8 adr b+g No i mam podobny problem ciezko rano odpala szarpie na benzynie na gazie ok Czasami nawet gasnie tak jak by odcinalo zaplon Wymieniony przeplywomierz, czujnik walu, przepustnica i ciagle to samo Cisnienie paliwa dobre powietrza w ukladzie tez nie ma Podobno padnieta jest sonda lambda zamowiona juz nowa Czy ona ma az taki wplyw na prace silnika? A i zauwazylem taki dziwny objaw wskaznik paliwa raz pokazuje polowe baku ben a jak tylko przelacze na benzyne to spada do zera dziwne?Benzyna jest napewno odrazu mowie Do 3tys obr szarpie strzela i jechac sie nie da powyzej 3tys idealnie Problem przychodzil stopniowo nie odrazu raz bylo dobrze raz zle a teraz juz jest calkiem zle Moze ktos mi podpowie co moze byc w tym aucie Rece juz opadaja Edytowane 24 Października 2014 przez marcin19860430
ja74687 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 marcin198... Podepnij najpierw VAG i zobacz co powie Nie wymieniaj na oko bo to szkoda kasy matek1992 Co miałeś na myśli z tą naprawą ??
wojtek79 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 marcin19860430, zainteresowałbym się kablami świec zapłonowych.
marcin19860430 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 marcin19860430, zainteresowałbym się kablami świec zapłonowych. komputer pokazuje błąd sondy lambda nic wiecej A podziele sie taką uwaga Gdy podepne audi pod kom i kasuje blad to na sekunde wracaja normalne obroty silnika Czekam na ta sonde lambda cos dlugo jej nie ma Moze ktos ma dobry sposob na jej wykrecenie bo siedzi skubana twardo a wymienic trzeba:) pozdrawiam Kable zostawie na sam koniec do wymiany:)
ja74687 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Jedynie dobry klucz nasadowy, przedłużka i powinna się ruszyć inaczej jej nie wykręcisz Dodatkowo spsikaj WD-40
matek1992 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 czy moge to zrobic sam i w jaki sposób
ja74687 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 matek1992 jeżeli chodzi o immo to powinieneś sobie z tym poradzić musisz się tylko dostać do pętli immo w stacyjce czyli osłony kolumny kierowniczej ściągasz i zobaczysz pętlę Najlepszym sposobem jest przylutowanie przewodów bezpośrednio do kostki, ale jest tam dość ciasno i bardzo trzeba uważać żeby nie złączyć styków Prostszy sposób to odłączyć tą malutką kosteczkę i psiuknąć styki jakimś środkiem do tego stworzonym i powinno być git Może być również tak że w kluczyku ci pastylka immo siada ( Choć to bardzo sporadycznie się zdarza ) Nie pamiętam dokładnie, ale chyba musisz ściągnąć kierownicę żeby obudowa ładnie zeszła
wojtek79 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Nie pamiętam dokładnie, ale chyba musisz ściągnąć kierownicę żeby obudowa ładnie zeszła Musisz zdjąć kierownicę i jak zdejmmiesz to pod kierownicą ukażą się śrubki które trzeba odkręcić żeby zeszły te obudowy. Podczas demontażu obudowy napotkasz też 2 śrubki do których najlepiej mieć śrubokręt przegubowy bo trudny dostęp do nich jest. Edytowane 4 Listopada 2014 przez wojtek79
rhinbac Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Kierownice niestety trzeba zdejmowac, pamietaj o odpieciu aku jesli bedziesz zdjemował kiere ja na wiosne czysciełem ta kostke od imo poprzez psiukniecie wd40 robione było w kwietniu bo sie zicianał imobilajzer i do tej pory jest miód malina także polecam samo czyszczenie w zupełnosci wystarczy
marcin19860430 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 marcin198... Podepnij najpierw VAG i zobacz co powie Nie wymieniaj na oko bo to szkoda kasy matek1992 Co miałeś na myśli z tą naprawą ?? jestem po wymianie sondy moim zdanie bez poprawy muli jak mulil Bledow juz nie ma ze strony sondy ale wyskoczyly dwa bledy przepustnicy zle nastawy przepustnicy
ja74687 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 To teraz przeczyść przepustnicę i zrób jej adaptację, jeżeli nie masz Vag-a to pisałem w kilku postach jak się robi reset ECU i adaptację
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się