Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odczuwalne drgania.


marek241

Rekomendowane odpowiedzi

B6 na PD dostawala czkawki po postoju na mrozie a B8 nic niepokojącego nie odczuwam ,fakt czułem jak trzepalo jak koło dwumasowe trzeba było wymienić a teraz jest cisza jak dla mnie

na cieplym tez ci telepal?

B8 mi telepało na cieplym jak dwumas był do wymiany zdarzalo się to zadko ale bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się właśnie przesiadłem z b7 1.9 na b8 2.0 143CR 170tys km i też mi to drganie na zimnym silniku bardzo irytuje, ale sprzedawca powiedział że to normalne w tych modelach. Zastanawiam sie czy nie jechac z tym do ASO, no chyba że znajdziemy rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wzialem sie na sposob i nie telepie.przy odpaleniu wciskam pedalgazu tak by obroty krecily sie w granicy 1000 . przytrzymam ja tak 30 sekund i po problemie;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ten typ tak ma , mi telepie od czasu do czsu czy zimny czy ciepły, korekcja na wtryskach wyszła ksiązkowo jak w nowym aucie.


dla potwierdzenia
a985680d3c260f52fe7a46119ef57fda.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie objaw drgania ustepuje natychmiastowo po wyłaczeniu klimatyzacji... Sprawdzcie czy u Was tak samo. Nie wiem co to może być ale jakiś związek z tym musi być. Ogolnie drgania też występują czasami okresowo, bez reguły na temperaturę silnika czy otoczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo wydaje mi sie ze kazdy silnik diesla na niskich obrotach ma powoduje wibracje .Ja je odczowam z lewej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo wydaje mi sie ze kazdy silnik diesla na niskich obrotach ma powoduje wibracje .Ja je odczowam z lewej strony

Na pewno nie każdy silnik tak ma !

Szkoda ,że Panowie nie znaleźliście żadnego rozwiązania tego problemu...

To telepanie na zimnym jest po prostu BARDZO BARDZO irytujące :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Zamierzam kupić Audi A4 B8 2.0TDI 143km z roku 09.2010. Jest to mój pierwszy diesel. Mam pytanie odnośnie tego samochodu a mianowicie czy to normalne na biegu jałowym jak silnik pracuje to czuć bardzo delikatne wibracje (mrowienie) jak się siedzi. Czy wogole powinno się czuć że silnik pracuje siedząc w srodku? Samochód ma przejechane 130tkm. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a więc napiszę tu. W końcu zakupiłem audi (nie wiem gdzie zrobić aktualizacje danych na temat m.in auta itd) Ale wracając do mojego problemu: kiedy stoi auto odpalone na biegu jałowym wduszam sprzęgło do końca (nie wkleszczając biegu) i je popuszczam to obroty podskakują na chwilę do ok 1000 i ponownie wracają do ok 900. Co może być przyczyną? Kolejna rzecz która mnie denerwuje to: auto stoi odpalone na biegu jałowym i przy lekkim dodaniu gazu, ale dosłownie do ok 1100 obrotów potrząsa autem :( Sprzedający mówił i że jest do zrobienia dwumasa, ale czy te moje objawy mogą się kwalifikować do jej wymiany? A jeśli nie to co się może dziać niedobrego z samochodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu a więc napiszę tu. W końcu zakupiłem audi (nie wiem gdzie zrobić aktualizacje danych na temat m.in auta itd) Ale wracając do mojego problemu: kiedy stoi auto odpalone na biegu jałowym wduszam sprzęgło do końca (nie wkleszczając biegu) i je popuszczam to obroty podskakują na chwilę do ok 1000 i ponownie wracają do ok 900. Co może być przyczyną? Kolejna rzecz która mnie denerwuje to: auto stoi odpalone na biegu jałowym i przy lekkim dodaniu gazu, ale dosłownie do ok 1100 obrotów potrząsa autem :( Sprzedający mówił i że jest do zrobienia dwumasa, ale czy te moje objawy mogą się kwalifikować do jej wymiany? A jeśli nie to co się może dziać niedobrego z samochodem?

na pierwsze pytanie tak ma być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, dziwi mnie że tak ma być. Pierwszy raz się z takim czymś spotkałem

. Czy w tych silnikach to normalne, że przy wduszeniu sprzęgła i zmianie biegów obroty tak szybko spadają na ok 900. W Passat ie takiego zjawiska nie zaobserwowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do drugie pytania: jeśli to 'pojedyńcze' potrząsanie budą podczas dodania gazu na postoju to też tak ma być. Silnik jest ułożony poprzecznie i dlatego rusza budą. W każdej b8 2.0 tdi tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z kolegów ma również w swoich a4 te postrząsania auta i ten skok obrotów przy puszczaniu sprzegła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z kolegów ma również w swoich a4 te postrząsania auta i ten skok obrotów przy puszczaniu sprzegła?

Czy to benzyna czy diesel z wzdłużnie ułożonym silnikiem będzie efekt bujania budą, co do skoku obrotów to sprawdzę u siebie ale nie kojarzę żeby coś takiego było u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i przy ruszaniu bez gazu też obroty same podnoszą się do ok 900 obr/min i jest to normalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi przy ruszaniu bez gazu. Chodzi mi o to jak tylko na odpalonym silniku wciśniesz sprzęgło i puścisz je to wtedy obroty podskakakują i zaraz spadają ale bez gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi przy ruszaniu bez gazu. Chodzi mi o to jak tylko na odpalonym silniku wciśniesz sprzęgło i puścisz je to wtedy obroty podskakakują i zaraz spadają ale bez gazu

Masz wszystko ok tak ma być
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...