Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapala się kontrolka (!)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:

Zdarza się czasem że zapala mi sie czerwona (!) kontrolka i pika (nie pamietam czy kontrolka mryga, mruga :decayed: ale chyba tak)

Nigdy nie zapaliła mi się podczas jazdy po prostej drodze tylko praktyczne zawsze gdy jade po jakiś sporych nierównościach albo w ciasnym zakręcie, krótko mówiąc zapala sie gdy samochód sie przechyla na bok (takie moje odczucie)

Na chłopski rozum od razu można pomyśleć, że to od poziomu jakiegoś płynu który się rusza podczas nierówności, ale sprawdzałem płyn hamulcowy (max), płyn chłodniczy (max) jak i inne też.

I stąd moje pytanie co ta kontrolka (!) czerwona sygnalizuje?

Opublikowano

Może mało oleju ? Dobrze by było gdybyś podał co wyświetla.

Opublikowano (edytowane)

Olej i płyn wywala odpowiednimi "ikonami".... Komputer i VCDS, Panie Kolego... Taki błąd znajdzie zwykły VCDS bez licencji

Masz calutki FIS z tego co rozumiem?

Edytowane przez Shiftback
Opublikowano (edytowane)

Może mało oleju ? Dobrze by było gdybyś podał co wyświetla.

Jak podał co wyświetla?

tak jak mówię mryga czewona kontrolka (!) "wykrzyknik" i sygnał dzwiękowy i po chwili jak samochód juz jest prostu przestaje :)

Olej i płyn wywala odpowiednimi "ikonami".... Komputer i VCDS, Panie Kolego... Taki błąd znajdzie zwykły VCDS bez licencji

Masz calutki FIS z tego co rozumiem?

Za bardzo to nie zrozumiałem co chciałeś mi powiedzieć :decayed:

Nie mam pełnego FISu. http://images48.fotosik.pl/255/12951ca3f5cfa84emed.jpg mam taki (zdjęcie zapożyczone od kogoś z innej stronki)

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

Plyn hamulcowy poziom w normie?

Klocki hamulcowe dobre?

Opublikowano

aku masz dobry ? bo podczas rozruchu napięcie na aku spadnie poniżej 9V i też będzie pipczało.

Opublikowano

Na desce wyskoczy (!), vcds em sprawdzisz dokładnie o co chodzi, równie dobrze czujnik ABS przy którymś kole może być źle ustawiony.

Opublikowano

Plyn hamulcowy poziom w normie?

Klocki hamulcowe dobre?

płyn na maxa, klocki z tyłu nowe, z przodu mniej wiecej w połowie ;)

aku masz dobry ? bo podczas rozruchu napięcie na aku spadnie poniżej 9V i też będzie pipczało.

ale co ma aku do tego? to sie nie pojawia podczas rozruchu tylko w momencie gdy jade samochodem po jakiś nierównościach i krótko mówiąc buja nim.

nigdy nie zapaliła mi się ta kontrolka podczas jazdy po równej nawierzchni :)

aku masz dobry ? bo podczas rozruchu napięcie na aku spadnie poniżej 9V i też będzie pipczało.

a i krzysiek jeszcze jedno pytanie od razu co do aku. jaki powinien być odpowiedni żeby w zime nie było problemów z rozruchem?

bo ja mam coś ok 50ah

Opublikowano

Abs odpada,od niego jest żółta kontrolna. Aku 55,60 Ah wystarczy.

Opublikowano

:facepalm: sory coś zle przeczytałem i ubzdurało mi się że to po rozruchu tak się dzieje :decayed:

50ah starczy spokojnie

Opublikowano

Wiec czego to moze byc przyczyna? Bo wolalbym zeby nie miec awarii gdzies w trasie :)

Opublikowano

Wiec czego to moze byc przyczyna? Bo wolalbym zeby nie miec awarii gdzies w trasie :)

Bierz normalnie vcds'a, lub do kolegi na komputer na sprawdzenie, odczytaj numer błędu i sprawdz. KABEL, KOMP i odczyt! :wink: Jak nie masz opcji , kup OBD II i daj kolejny post.

Opublikowano (edytowane)

w tym problem, że nie mam vcds'a, kolegi też nie posiadam takeigo który byłby w stanie mi to ogarnąć :kwasny:

A ta kontrolka sama w sobie nie odpowiada za cos konkretnie? ona sygnalizuje kilka "awarii" ??

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

Oj tego to Ci nie powiem, musiałbym policzyć :D

nie wiedziałem że to ma nawet jakieś znaczenie

Opublikowano (edytowane)

loader1993 pika 17 razy, start fomuły pierwszej nie pozwoliłby na dopuszczenie pojazdu..

masz inny FIS niż ja, posiłkuję się tym i zalecam tylko zbadanie auta przez VCDS, ale jest to gruby błąd i polecam jak najszybciej podjechać pod kabel... wiesz gdzie jest gniazdo do odczytu?...??

BIOS pokazuje Ci co jest nie tak z kompem w domu - ilość piknięńć sygnalizują komputery domowe, Audi doprowadziło sytuacje do stanu - błąd, sprawdź podzespoły , to nie komputerek....

Edytowane przez Shiftback
Opublikowano

chodzi Ci o to w popielniczce z tyłu?

Opublikowano

tak! :)

Kup OBD II kabel i VCDS lite, na moje rozeznanie unikniesz wielu przyczyn wadliwego działania autka, pokasujesz błędy, to sie przyda jak zamierzasz trzymać furkę .... koszt znasz... :decayed:


masz duży błąd sprawdz co możiwe, płyny przedewszystkim

Opublikowano

ale to i tak musiałbym nauczyc się posługiwac tego typu rzeczami zeby w ogóle mówić tutaj o jakiejs ich przdatnosci dla mnie bo jak na tą chwile to nie mam pojecia co i jak z tymi vcds itp

a płyny ok, hamulcowy chłodniczy, wspomagania. Jedynie co to olej moze byc nisko juz bo ciągnie mi :angry: a nie patrzyłem ostatnio ile go tam jest jeszcze

Opublikowano

mój olej zatrzymał się po remoncie góry silnika, mniemam, że mam nadwyżkę :banan: Kup kabel OBD II do VAGa. :facepalm: serio....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...