tommar Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 Witam wszystkich!!! Pare dni temu po odpaleniu silnika pomaranczowa kontrolka silnika nie zgasla i pali sie po dzien dzisiejszy.Przy wolnych obrotach podczas postoju silnik pracuje nie regolarnie.Po przeszukaniu tej strony postanowilem najpierw wymienic filtr paliwa.Oczywiscie musze na niego poczekac bo na zamowienie w USA .Mam pytanie , czy podczas wymiany filtra paliwa trzeba w sposob jakis specjalny go wymienic zeby sie nie zapowietrzyl lub zeby pozniej nie bylo problemow w odpaleniu.Mam przejechane 60tys mil = 100tys km i napewno ani razu nie byl jeszcze wymieniany.To samo z filtrem powietrza ale czasu malo. Pozdrawiam.
GRazny Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 kolego musisz sobie załatwić VAGa bo w ciemno to ciężko będzie... nawet jak trafisz z tymi filtrami (a to loteria) to i tak błędy by się przydało skasować
kepasa Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 A filtr z USA ? nie można u nas kupić można zalać PB ale i tak się sam odpowietrzy tylko troszke go pokręcisz na rozruszniku
GRazny Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 A filtr z USA ? nie można u nas kupić no kolega tam mieszka po prostu...
Koleś Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 filtra powietrza nie wymianiałes jeszcze jak tak to troszke zaspałeś powinnes już go ze dwa razy wymienić
Wąski Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 A filtr z USA ? nie można u nas kupić no kolega tam mieszka po prostu... Ups można przeoczyć a nie od razu
tommar Opublikowano 25 Września 2008 Autor Opublikowano 25 Września 2008 Jak kupilem samochod to mial juz przejechane 40000mil wiec tylko przypuszczam ze od owosci nie byl zmieniany.No i odebralem ten filter ale on ma tylko dwa wyjscia a ten w aucie ma po dwa czyli cztery. juz nie wiem czy to filter?
domjenick Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 ten filter na dole na pewno nie bedzie pasowal,bo tez taki kupilem i mechanik nawet podejscia nie robil bo to nie jest odpowiedni do b6,najlepiej wez nr katalogowy 8E 020 151 1J i wtedy zamawiaj przez sklep,ktory sprowadza czesci ten sam nr katalogowy jest do AMB,AVJ,BFB I BEX wiec jesli bedzie filter do np BEX podejdzie do twojego AMB (info zaczerpniete z ETKI)
tommar Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 Tez tak podejrzewalem, niespodziewalem sie ze maja taki balagan :gwizdanie:.Dzieki.
adams78 Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Jak tam wygląda sprawa z mechanikami? Musisz podjechać gdzieś na diagnostykę komputerową i usunąć błędy. Komputer nie wywalał nigdy na wyświetlaczu inspekcji?
tommar Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 Juz teraz wiem ze jak po czesci to jendak tylko do Audi Dealer .Ogolna przyczyna zapalenia sie pomaranczowej kontrolki byl uszkodzony vacuum valve 1 06A-133-528-D valve.Teraz smiga jak wczesniej .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się