stasio1969 Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 W A4 1.9 TDI 1997 sprowadzonym z zagranicy posiadam ograniczenie prędkości. Czy istnieje inny sposób niż wymiana elektroniki sterującej na usunięcie tego zabezpieczenia?
kepasa Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 zapewne tak a do jakiej prędkości masz blokadę ?
Musashi Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 nie ma elektronicznych blokad predkosci jedyna opcja w ktora byly i sa auta wyposazone to ostrzezenie o przekroczeniu danej predkosci. jezeli auto nie jedzie od pewnej predkosci obrotowej silnika tzn ze wpada w notlauf - tryb awaryjny, dla zdiagnozowania nalezy podlaczyc jak kolega powyzej napisal VAG i zrobic diagnostyke.
-Tomek- Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Jak to nie ma?!! Cytat z Ross-Tech: [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 12233 to activate special adaptations, [Do It!] [Adaptation - 10] [Channel 18] [Test] Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable. [save] On some EDC-15 ECUs, this channel has a non-zero value in it like 190. Yes, that's the "speed limiter". Don't mess with it! It can only be adjusted downward, and it's one-way! You cannot increase the value, and if you decrease it, you're stuck with it. So unless you want to permanently decrease your car's top speed, Don't mess with it! If you do mess with it and your car ends up with a lower top speed than it had before, don't call us, don't e-mail us, and don't complain that we didn't warn you!
stasio1969 Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 wszystko kuca mi przy około 130 km/h. Byłem obecnie w trasie tym pojazdem zauważyłem brak mocy przy próbach wyprzedzania na 3, 4 i 5 biegu. Potrzebował długiego odcinka drogi żeby się rozpędzić. Czy to może sygnalizować przejście w tryb awaryjny oraz potrzebę podpięcia VAG-a??
Gość Trzeniu Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 TAK ,MASZ ZEPSUTE AUTO A NIE ZAŁOŻONĄ BLOKADĘ. zRÓB LOGI I TU WRZUĆ
stasio1969 Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 Wynika z tego że autoryzowany servis AUDI Danelczyka W Lublinie przygrał w kulki.Oni określili to mianem "ograniczeniem prędkości" i stwierdzili, że będie to wymagało zamontowaniem nowej elektroniki ECU!![br]Dopisany: 28 Wrzesień 2008, 12:23_________________________________________________Zrobiono mi dzisiaj diagnoze. Komputer nie wychwycił żadnego błędu zarówno aktywnego jak i zapamiętanego. W czasie pomiarów jednak max. ciśnienie na turbinie było 1100bar. Z tego co się orientuję powinno ono wynosić chyba około 1800bar. Czy przyczyną tego niskiego ciśnienia jest uszkodzenie turbiny? Czy istnieją inne elementy mechaniczne mogące sterować pracą turbiny których uszkodzenia nie wychwyci komputer? ile ewentualnie wynosi koszt naprawy turbiny?
DeeJay_Kill Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 i tak nie skończyłoby się na 130 przy niedoładowaniu...
fahrenheit Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 ograniczenie predkosci do 130 , chyba na autostradzie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się