grzes283 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam. Na zimnym silniku na VAGu pokazuje mi takie temperatury: paliwa 0,9 st powietrza 2,7 st - i podobnie było na dworzu, ok 2-3st cieczy chł. 4,5 st Gdzieś doczytałem, że te wartości powinny być zbliżone. Dodatkowo w sekcji 17 czujnik temp cieczy pokazuje 3 st. Troszkę duże różnice. Wyskoczył tez błąd 01039 coolant temp sensor G2 30-10 open or short to plus - intermittent Po dłuższym postoju na odpalonym silniku obroty skaczą z 882 na 863, buda drży i dziwne stuki dochodzą z komory silnika. Po chwili ustaje na kilkanaście sekund, po czym powtórka. Może to być walnięty czujnik płynu? Wymieniałem na ori 3 lata temu - może już jego czas? http://www.directupload.net/file/d/3787/qynbhcyb_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/3787/78kxpkiq_jpg.htm
chmielu Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Różnice temperatur są nie znaczne. Wskazania są ok. Błąd jest sporadyczny i może wynikać z czujnika, kostki lub wiązki.
grzes283 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Dzięki. Generalnie błąd już dwa razy kasowałem. Jeśli pojawi się za kilka dni, to wymienić czujnik tmp?
chmielu Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Być może że wymiana nic nie da. Sprawdź wiązkę, kostkę. Te objawy drżenia to na zimnym czy ciepłym ?
grzes283 Opublikowano 26 Października 2014 Autor Opublikowano 26 Października 2014 Generalnie na cieplym. Dopiero jak postoi chwile na wolnych obrotach. Gdyby nie Vag to moze i co innego bym podejrzewal. Ale na vagu ewidentnie obroty spadaja z 882 na 863. Na zimnym nie zaobserwowalem.
chmielu Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 To odłącz ten czujnik i zobacz czy to jego wina
grzes283 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Dołączyłem czujnik. Czekalem dłuższą chwilę i drgań nie zaobserwowalem. To do aso po czujnik, wymiana i .....d*pa. Zaraz po odpaleniu problem się powtorzyl. Także to nie wina czujnika.... A pompa tandemowa? Dziwne jest że te odglosy i drgania sa jakby synchroniczne. Pojawiaja sie i znikaja, za chwile to samo.... Rece opadaja
chmielu Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 VAG Silnik grupy 13 18 i 23 sprawdź wartości na biegu jałowym i w momencie występowania drgań. Mówiłem nie wymieniaj czujnika.
grzes283 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Mogłem posłuchać ale wczoraj odpialem kostke z niego i jakby ustalo. Widocznie się pospieszylem. Sprawdzę wieczorem te grupy i zobacze co i jak. Może być źle synchro ustawione? Mi skacze 0.6 na 1.1 czasem na 1.7 ale bez zwiazku z drganiami. Grupy sprawdzone i w momencie drgań nic się nie zmienia wygląda to tak: gr. 018/ 0,0 0,0 0,0 0,0 gr. 013/ 0,26 do 0,45 mg/str -0,14 do -0,26 mg/str 0,00 do 0,09 mg/str 0,19 do 0,35 mg/str gr. 023/ -26,0 do -31,0 38,0 do 44,0 -17,0 do 22,0 -19,0 do -26 gr. 015/ blok 2 4,9 do 6,0 mg/str blok 3 0,60 l/h. Dodatkowo po wymianie czujnika dalej pojawia się błąd w grupie 17: 01039 coolant temp sensor G2 30-10 open or short to plus - intermittent
chmielu Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Hehe ja bym odłączył ten czujnik ponownie i sprawdził czy bankowo objaw przechodzi przy okazji sprawdź dokładnie wiązkę tego czujnika, podegnij piny może nie łączą.
grzes283 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Oczywiście, zrobie jak piszesz. Generalnie, to dzięki za zainteresowanie sprawą. zawsze coś rozjaśnisz, bo mechanicy......ehh szkoda drążyć. Koleżka z forum napisał coś o podobnym problemie i winna była wiązka pompowtryskiwaczy, co sądzisz?
chmielu Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Wszystkie wiązki z usterką których się spotkałem powodowały brak pracy któregoś z cylindrów co rownież objawia się błędem w silniku kilka dni temu nawet robiłem takie B5 ale żeby drgało hmm moim zdaniem nie za bardzo poza tym odczyty z bloków są ok. Skąd jesteś ? A wiązkę PD możesz sprawdzić zdejmij pokrywę zaworów i masz wiązkę na wierzchu.
balconik Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Ja w CBAB mam caly czas temp oleju -0,9 - wiazka OK, czujnik OK. Nie wiem co moze byc przyczyna :/ A masz wyswietlanie temp oleju na FIS? Sent from my iPhone using Tapatalk
grzes283 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 NIe ma wyświetlania tmp oleju na fisie, ale sprawdzę jutro na vagu. Jestem z Gdańska, więc daleko ma do Ciebie - niestety, bo widzę, że też chciałbyś rozwiązać problem. A dwumas?? Wpływa na wał korbowy, a ten na podaje dawkę paliwa do ecu.
chmielu Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Szukaj najpierw przy czujniku temperatury zanim zaczniemy skrzynię wyjmować jaki masz przebieg ?
grzes283 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Na liczniku 212. Ale wiem ze jest cofniety. Moge tylko przypuszczac z teoretycznych wyliczen ze ok. 300/350. Można jakos odczytać przebieg? W sterowniku silnika pokazuje jakies zera. ....
chmielu Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Nie ma szansy na odczytanie. W EDC pokazuje Ci same zera ?
grzes283 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Byłem kiedyś na takiej diagnostyce i koles przy okazji sprawdził przebieg. Powiedział ze cos bylo robione bo w miejscu gdzie powinien byc przebieg sa zera - chyba ze zle zrozumialem.
chmielu Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Może ktoś wklepał tam zera ale i tak powinny sie zmieniać albo EDC jest nie aktywne
grzes283 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Może własnie nie jest aktywne. Ale mogę wpisac tam taki przebieg, jak mam na liczniku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się