chmielu Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Możesz VAG Commanderem albo Tacho Edytowane 29 Października 2014 przez chmielu
grzes283 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Niestety, mam zwykły kabel OBD II i do tego vcds lite. A na tym nie dam rady Póki co olewka, najpierw muszę ogarnąć te drgnania. Dziś wykluczyłem już chyba wszystko. Pozostaje jakby tylko dwumas. Między innymi, za ten dzwiek podczas drgań. Kumpel w octavii miał podobny dzwięk, coś jakby szorowanie z uderzaniem i okazał się dwumas, ale nie miał najmniejszych drgań
chmielu Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Czyli przy odłączonym G2 dalej to samo ?
grzes283 Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Dokładnie. Dzisiaj wcześniej skończyłem i miałem więcej czasu na "zabawę" Wypiąłem wtyczkę od czujnika tmp. poczekałem dłuższą chwilę, ale nic to nie wniosło - dalej drgania były. W drugiej kolejności zdjąłem wężyk z EGRa, bez rezultatu. Ostatecznie wypiąłem wtyczkę z przepływki......też bez efektów. Tak myślę, skoro podczas spadku obrotów pompki nie zmieniają swoich dawek, to i je, oraz listwę tez można wykluczyć. Wał korbowy?......no , ale jeśli byłby krzywy, to już dawno by nie jeździł - chyba?? To co??? ano zostaje dwumas. Lekkie bicie na pedale, drgania, ale te spadki obrotów - za to może winę dwumas ponosić?
balconik Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Masz EDC16 i mozna wyliczyc przebieg z ECU. Nie ma opcji, zeby pokazywalo zera. Wiem, bo na codzien sprawdzam przebiegi w autach. Sent from my iPhone using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się