Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 AFN+ by mapper


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cos wlasnie ktos ostatnio bronil brd i zarzekal sie ze nie zapieka sie.

Teraz to bedzie zapitalac.

Czekam az schamujesz ciekawe ile wypluje:-D

Opublikowano

Bardzo delikatnie sie przypiekła ale jednak. Może dlatego że dłuższy czas jeździłem jak emeryt żeby węże nie puchły. Ciekawe czy ją dobrze poskładałem bo inaczej zrobiona jak AWX :grin:

Opublikowano

Fakt awx jeden ciul jak dasz pierscien.

Szkoda ze poszla ta uszczelka mozna by wtedy zobaczyc ile daje taki walek bo roznie mowia.

Musze Cie o ten porting popytac:-D

Opublikowano

Nowe gadżety na wiosnę. Boczne listwy z polifta i dolne z s4 ale trzeba jeszcze jakoś zgrać z zakończeniami na błotnikach, Felgi Avus II 18 (jak ktoś ma na sprzedaż dekielki to pisać)

Gwint KW V2 skręcony na twardo ( teraz d*pa robi za amortyzator) :grin:

cce2e087f8704425.jpg
57f87461e88451ae.jpg
Opublikowano

Jeszcze raz napisze,,jak dobrze że to auto trafiło w Twoje ręce. :thumbup1:

Opublikowano

Zazdroszczę felg. Jedyne słuszne do b5 :giveheart:

Opublikowano

Jak sie zachowuje ten gwint skręcony na maxymalnie komfortowy? :) testowałeś?

Opublikowano (edytowane)

Od razu ustawiłem na max twardo więc nie wiem. Muszę je zdemontować przewiercić dziury w mocowaniach tak żeby szło regulować twardość na aucie bez wyciągania. Na max twardo jest za twardo, praktycznie zero amortyzacji.


Dziś wleciał komplet wahaczy skv na testy.

f3c69adf60418e22gen.jpg

8e377581c2ed57dbgen.jpg

Założone dekielki do Avusa.

4f40183ceb53903bgen.jpg

Nowe końcówki na wydech i pozbyłem się relingów (widziałem avanta bez i nie mogłem się powstrzymać).

aa3fdbebc1bf9a8cgen.jpg

c3851576706ee58egen.jpg

7cc86d6265048302gen.jpg

62111d97f19fecf1gen.jpg

ef2b01cfdd86c7f4gen.jpg

4aaa78570d71216dgen.jpg

Edytowane przez mapper
Opublikowano

coraz lepiej wyglada ta Twoja maszyna ;)

Opublikowano

Fura kox.. , co to za końcówki?

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Końcówki kupiłem a chińskim markecie w dziale tuning za 30zł z nierdzewki :grin: ale po małych przeróbkach siadły ładnie

Opublikowano

Jaka średnica?

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

(widziałem avanta bez i nie mogłem się powstrzymać).

Hmmm ciekawe gdzie? :wink: Zmiany jak najbardziej na plus.

Opublikowano

No awant bez relingow jest zaje....

Zalatwiles zaslepki;-)

U mnie jednak musialem zle dokrecic opaske bo przerabialem ja i dlatego zamulal.

Wczoraj poprawilem i zapierdziela bez wahania.

Raz jeszcze dzieki za porade.

Opublikowano (edytowane)

No awant bez relingow jest zaje....

Zalatwiles zaslepki;-)

U mnie jednak musialem zle dokrecic opaske bo przerabialem ja i dlatego zamulal.

Wczoraj poprawilem i zapierdziela bez wahania.

Raz jeszcze dzieki za porade.

No elegancko, kolejny mod na+ Kiedy wrzucasz wałek?

Widziałem bez relingów u wodza no fotach, a że odkleiła mi się cała podsufitka to była okazja. na razie dorobiłem zaślepki, jak latem będzie czas to szpachelek i malowanie będzie.

Edytowane przez mapper
Opublikowano

I to duzy plus bo 70zl.to warto.a moglem miec za 40:-(

Wczoraj nawet gostek w awenzis sprowokowal mnie wiec dostal co nalezne:-)

Walek i swap pompy moze na koniec czerwca przy rozrzadzie.

Nawet korekty nie bedzie bo Damian wiedzial co bedzie next;-)

Malcin a jak u Ciebie fajki zalozyles a korekte zro iles??

Widze ze szybko dzialasz:-D

Opublikowano

Fajki czyli? bo nie rozumiem :grin: w tym tygodniu będzie druga wersja softu :decayed:

To jeszcze zostanie Ci turbo wtryski i 200 bedzie :decayed:

Opublikowano

Chodzi mi o koncowki:-)

Wiesz jak jest nie spieszy mi sie do tego by wyszlo 200 teraz jest ok i jak po zalaniu wiekszej ilosci wachy nie bedzie zostawial zaslony dymnej to na razie zostanie tak moze na rok;-)

Sa inne sprawy.Z reszto pisalem Ci.

Olej skrzyni czeka juz na wymine w sumie gdyby nie oslona to juz dawno bym to zrobil ale nie chce mi sie jej odkrecac:-)

Opublikowano

Ja zakładałem końcówki, turbo, pompe i inne pierdoły i jeździłem jakiś czas na niezestrojonym, ogólnie jeździł kaszaniasto, co jakiś czas trzeba było turbo czyścić bo zaklejało. Dopiero po zestrojeniu były efekty. Właśnie doszły kości wie jest robota na popołudnie.

Te osłony masakra dlatego nie mam. większość ludzi ma montowane na zestaw trytek i kilka wkrętów każdy z innej parafi, później więcej czasu zajmuje zdjęcie osłon jak wymiana oleju :grin:

ile płaciłeś za olej i ile wchodzi? powoli też będe musiał tam zajrzeć, bo jak na razie skrzynia to jedyna bez awaryjna część w moim złomku :grin:

Opublikowano

Kombiak bez relingów robi robotę, jeszcze hak usunąć ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...