Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

słabe hamulce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem odnośnie moich hamulców czyli trzeba dość mocno wcisnąć pedał hamulca żeby auto zaczęło hamować o hamowaniu na pisk nawet niema co marzyć,nalałem nowego płynu i odpowietrzyłem.Niewiem co jeszcze może być przyczyną,myśle nad wymianą pompy

może ma ktoś jakąś w dobrym stanie używkę?

pozdrawiam

Opublikowano

Profil najpierw uzupełnij bo nie wiadomo co pisać

Opublikowano (edytowane)

Zacznij od ezektora. Miałem to samo. Była tragedia nawet jak na lite 288. To te plastikowe coś z 3 króćcami przy kolektorze ssącym. Idzie przez nie podciśnienie do serwa. Jak się zatka hebli praktycznie brak i pedał twardy. Albo moczenie w benzynie przez klika dni i odetkanie albo kupienie nowego w AS) (ok120zł). Te nowsze nie mają już problemów z zapychaniem się.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Zacznij od ezektora. Miałem to samo. Była tragedia nawet jak na lite 288. To te plastikowe coś z 3 króćcami przy kolektorze ssącym. Idzie przez nie podciśnienie do serwa. Jak się zatka hebli praktycznie brak i pedał twardy. Albo moczenie w benzynie przez klika dni i odetkanie albo kupienie nowego w AS) (ok120zł). Te nowsze nie mają już problemów z zapychaniem się.

ezektor wymieniałem na nowy i jest tak samo przed i po wymianie

Opublikowano (edytowane)

To może serwo nie trzyma? Sprawdzałeś jego szczelność? Objaw powinien być trochę inny ale kto wie

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

To może serwo nie trzyma? Sprawdzałeś jego szczelność? Objaw powinien być trochę inny ale kto wie

niesprawdzałem serwa jestem laikiem w tych sprawach a jak je sprawdzić czy trzyma?

Opublikowano

Żeby zrobić to poprawnie trzeba mieć pompkę podciśnieniową. Drugi sposób to wyjęcie przewodu z serwa po wyłączeniu silnika i odczekaniu nie wiem godziny czy dwóch. Jeśli syknie znaczy się podciśnienie jest w układzie i nie puszcza. Trochę drut ale jak nie masz pompki to czemu nie. Co tam jeszcze można. Wciskasz kilka razy pedał hamulca przed opalaniem aż zrobi się twardy. Cały czas trzymasz i odpalasz. Pedał powinien opaść po odpaleniu.

Opublikowano

Żeby zrobić to poprawnie trzeba mieć pompkę podciśnieniową. Drugi sposób to wyjęcie przewodu z serwa po wyłączeniu silnika i odczekaniu nie wiem godziny czy dwóch. Jeśli syknie znaczy się podciśnienie jest w układzie i nie puszcza. Trochę drut ale jak nie masz pompki to czemu nie. Co tam jeszcze można. Wciskasz kilka razy pedał hamulca przed opalaniem aż zrobi się twardy. Cały czas trzymasz i odpalasz. Pedał powinien opaść po odpaleniu.

odpalałem na wciśniętym pedale hamulca i opadł moze do połowy

Opublikowano

Musisz jeszcze porządnie sprawdzić serwo i ewentualnie zostanie pompa. Robiłeś w ogóle jakiś przegląd hebli? Tak nagle Ci hamulce zginęły?

Opublikowano

Musisz jeszcze porządnie sprawdzić serwo i ewentualnie zostanie pompa. Robiłeś w ogóle jakiś przegląd hebli? Tak nagle Ci hamulce zginęły?

nie stopniowo zaczęły słabo chamować

Opublikowano

jakie klocki i taarcze masz,chodzi o firme

Opublikowano

No właśnie... powiedz coś o tarczach i klockach. Może ci się tam coś zapiekło np. tłoczki tak w ogóle albo jest mocno zużyte..

Opublikowano

No właśnie... powiedz coś o tarczach i klockach. Może ci się tam coś zapiekło np. tłoczki tak w ogóle albo jest mocno zużyte..

klocki i tarcze TRW nowe przód i tył,tłoczki chodzą bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...