martin352 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 witam mam problem odnośnie moich hamulców czyli trzeba dość mocno wcisnąć pedał hamulca żeby auto zaczęło hamować o hamowaniu na pisk nawet niema co marzyć,nalałem nowego płynu i odpowietrzyłem.Niewiem co jeszcze może być przyczyną,myśle nad wymianą pompy może ma ktoś jakąś w dobrym stanie używkę? pozdrawiam
Dev Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Profil najpierw uzupełnij bo nie wiadomo co pisać
Mesiah Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Zacznij od ezektora. Miałem to samo. Była tragedia nawet jak na lite 288. To te plastikowe coś z 3 króćcami przy kolektorze ssącym. Idzie przez nie podciśnienie do serwa. Jak się zatka hebli praktycznie brak i pedał twardy. Albo moczenie w benzynie przez klika dni i odetkanie albo kupienie nowego w AS) (ok120zł). Te nowsze nie mają już problemów z zapychaniem się. Edytowane 26 Października 2014 przez Mesiah
martin352 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Zacznij od ezektora. Miałem to samo. Była tragedia nawet jak na lite 288. To te plastikowe coś z 3 króćcami przy kolektorze ssącym. Idzie przez nie podciśnienie do serwa. Jak się zatka hebli praktycznie brak i pedał twardy. Albo moczenie w benzynie przez klika dni i odetkanie albo kupienie nowego w AS) (ok120zł). Te nowsze nie mają już problemów z zapychaniem się. ezektor wymieniałem na nowy i jest tak samo przed i po wymianie
Mesiah Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) To może serwo nie trzyma? Sprawdzałeś jego szczelność? Objaw powinien być trochę inny ale kto wie Edytowane 27 Października 2014 przez Mesiah
martin352 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 To może serwo nie trzyma? Sprawdzałeś jego szczelność? Objaw powinien być trochę inny ale kto wie niesprawdzałem serwa jestem laikiem w tych sprawach a jak je sprawdzić czy trzyma?
Mesiah Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Żeby zrobić to poprawnie trzeba mieć pompkę podciśnieniową. Drugi sposób to wyjęcie przewodu z serwa po wyłączeniu silnika i odczekaniu nie wiem godziny czy dwóch. Jeśli syknie znaczy się podciśnienie jest w układzie i nie puszcza. Trochę drut ale jak nie masz pompki to czemu nie. Co tam jeszcze można. Wciskasz kilka razy pedał hamulca przed opalaniem aż zrobi się twardy. Cały czas trzymasz i odpalasz. Pedał powinien opaść po odpaleniu.
martin352 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Żeby zrobić to poprawnie trzeba mieć pompkę podciśnieniową. Drugi sposób to wyjęcie przewodu z serwa po wyłączeniu silnika i odczekaniu nie wiem godziny czy dwóch. Jeśli syknie znaczy się podciśnienie jest w układzie i nie puszcza. Trochę drut ale jak nie masz pompki to czemu nie. Co tam jeszcze można. Wciskasz kilka razy pedał hamulca przed opalaniem aż zrobi się twardy. Cały czas trzymasz i odpalasz. Pedał powinien opaść po odpaleniu. odpalałem na wciśniętym pedale hamulca i opadł moze do połowy
Mesiah Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Musisz jeszcze porządnie sprawdzić serwo i ewentualnie zostanie pompa. Robiłeś w ogóle jakiś przegląd hebli? Tak nagle Ci hamulce zginęły?
martin352 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Musisz jeszcze porządnie sprawdzić serwo i ewentualnie zostanie pompa. Robiłeś w ogóle jakiś przegląd hebli? Tak nagle Ci hamulce zginęły? nie stopniowo zaczęły słabo chamować
baszmak7 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 jakie klocki i taarcze masz,chodzi o firme
Emejcz Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 No właśnie... powiedz coś o tarczach i klockach. Może ci się tam coś zapiekło np. tłoczki tak w ogóle albo jest mocno zużyte..
martin352 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 No właśnie... powiedz coś o tarczach i klockach. Może ci się tam coś zapiekło np. tłoczki tak w ogóle albo jest mocno zużyte.. klocki i tarcze TRW nowe przód i tył,tłoczki chodzą bez problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się