benykar Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 Witam, mam problem z pompom wtryskową , mianowicie podczas pracy silnika na zimno kapie z niej ropa, natomiast po pewnym czasie jak silnik dostanie odpowiedniej temperatury pompa sie uszczelnia i kapanie ustaje. Mial ktos podobny problem? Poradzcie co mam zrobic, szukac nowej pompy, dac ja do regeneracji? Z gory dzieki za odpowiedzi
zdeniu Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 zapodaj jakąś fotke skąd dokładnie kapie
spanky Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Witam, mam problem z pompom wtryskową , mianowicie podczas pracy silnika na zimno kapie z niej ropa, natomiast po pewnym czasie jak silnik dostanie odpowiedniej temperatury pompa sie uszczelnia i kapanie ustaje. Mial ktos podobny problem? Poradzcie co mam zrobic, szukac nowej pompy, dac ja do regeneracji? Z gory dzieki za odpowiedzi pewnie uszczelka popuscza .... fotka by pomogla ...
benykar Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 Witam na poczatku dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Dzisiaj wrocilem od mechanika pompe oddalem do regeneracji, okazalo sie ze wystarczylo tylko powymieniac uszczelki i wszystko jest ok pozdrawiam
banshee Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Koledzy, nie chcę zakładać nowego tematu, ale problem jest poważny - wiadomo święta nikt nie pracuje!!! POMOCY!!! Mianowicie, cieknie mi paliwo z tej dużej centralnej śruby na pompie wtyrskowej w części wysokociśnieniowej. Kiedyś zaopatrzyłem się w kpl.uszczelek do pompy, więc pytam: Jeżeli wykręcę ten korek czy coś wypadnie???? Znalazłem na necie krok po kroku jak koleś składa pompę, ale niestety tego korka nie wykręcał Domyślam się, że wchodzi tam głębiej od drugiej strony trzpień (tłoczek). Pomóżcie.... OK, juz naprawione wyciek usuniety - wymina o-ringu na nowy pomogla akurat pech chcial, ze w swieta... pozdrawiam!!!
Adamv Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 zapodaj te skladanie pompy, pewnie sie przyda
grzes1150 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 U mnie się ślini tak i śmigam dalej : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_leje_pompa_fotki_co_radzicie-t54851.0.html Bez paniki samo uszczelnienie aż tak nie kosztuje
banshee Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 OK, tutaj macie mase fotek, krok po kroku jak zbudowana jest pompeczka - pompa od starych TD, ale bebechy te same prócz nastawnika. http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=1573 U mnie się ślini tak i śmigam dalej : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_leje_pompa_fotki_co_radzicie-t54851.0.html Bez paniki samo uszczelnienie aż tak nie kosztuje Wyciek spod nastawnika to żaden problem, bo sam go wyciągałem kiedyś do czyszczenia na zamontowanej pompie, jednak jak pokazujesz masz też wyciek spod sekcji wysokiego ciśnienia i tu bez wyciągania pompy nie da rady nic zrobić, bo posypią się graty... Ja miałem wyciek z centralnej śruby (korka) z sekcji wys.ciśnienia zupełnie od tyłu, gdzie wychodzą przewody paliwowe - ciężko było to zauważyć, bo krople leciały gdzieś dołem, dopiero jak się przyjrzałem widać było bąbelki i minimalny wyciek, który owocował wielką plamą gnoju w garażu o dziwo tylko na zimnym silniku - o-ring twardy i ściśnięty jak skała... Teraz czuć, że auto równiej pracuje i trochę ciszej, ma również lepszego kopa na wyższych obrotach, a spalanie jest znacznie mniejsze przy równej prędkości... Jakby co to mogę komuś pomóc z okolic Bydgoszczy przy tdi'kach:>
MOSOR Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 mam problem z pompom 19tdi jak zimne autko to pali na dotyk ale jak jest ciepły to musze troche pokręcić czy może ktos pomóc
Lukasz_N Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Ale odkop Po pierwsze: Nie wiem czemu piszesz akurat w tym watku, bo temat raczej tyczy sie zupelnie innego problemu ? Po drugie: Temat kiepskiego palenia na cieplym jest walkowany na forum wielokrotnie, wiec jest o tym z 1000 postów. Po trzecie: Uzywaj opcji poniewaz jest to podstawowy sposob na rozwiazanie istniejacego problemu. Po czwarte: Zeby Cie troche zachecic do uzywania szukajki, klika przykladowych watkow: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dlugo-odpala-cieplym-silniku-228715/ http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/ciezko-pali-cieplym-logi-statyczne-246635/ http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/niekonczaca-sie-opowiesc-odpalaniem-moj-przypadek-243520/ Milej lektury
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się