Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wypalanie DPFa w silniku BMR 2.0 170 tdi?


bartasg1

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie chodzi Ci o serwisowe wypalanie ?

Wchodzisz do swojego programu nie wiem VCDS, VAG, KTS, AUTOCOM i włączasz serwisowe czyszczenie DPF.

Silnik sobie zwiększa obroty, analizuje temperatury i wiele innych rzeczy po czym po ok. 15 minutach wyświetla komunikat END.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W VCDSie nie jest tak prosto jak piszesz

wchodzi sie w adaptacje i podczas jazdy wpisuje się kodowanie 10016

I sprawdza się w blokach pomiarowych

zeby dobrze sie wypalił trzeba zrobic to z 5 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podcza jazdy wpisujesz czy na postoju??

do kazdego silnika 1,9 czy 2,0 jest taka sama procedura i kodowanie?

w ktorym kanale sprawdzić w jakim % zapchany jest DPF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy

nie pamietam ktore bloki pomiarowe ale cos kolo 100.

Jest tam tez temperatura. Widac jak się podnosi podczas wypalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatury i stan zapełnienia podejrzysz w kanale 075, w następującej kolejności ( od lewej ):

- temperatura przed turbo (st.C)

- temperatura przed DPF-em (st.C)

- stopień zapełnienia filtra (%)

- temperatura za filtrem (st.C)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czyli wprowadzamy inne dane

[Wybierz]

[01 - Engine]

[Coding-II - 11]

  • Włącz Regeneracja wprowadzając 10016 a nie jak w 1.9 "21295"

dobrze rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowales wogole wypalac DPFa zgodnie z procedura Ross-Techa? Jesli nie to sprobuj, jesli tak to napisz jakie konkretnie masz problemy.

Edytowane przez kuebk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam napelnienie 100.61 % jazda przez 3 godziny nie pomogla mam do tego tryb awaryjny co robic? stało sie tak jak padła turbina i olej poszedl na filtr

Vag can pro KKL poradzi sobie z awaryjnym wypaleniem filtra ?? z oleju

Edytowane przez oomichalekoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim zapełnieniu, w dodatku olejem, to samym VAG-iem nic nie zrobisz w kwestii jego usprawnienia :naughty:

Możesz popróbować fizycznie go "umyć" chemią, ale osobiście blado to widzę :hi:

Prędzej po tej operacji będzie się nadawał na skup, niż do dalszej pracy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak go myc? Przez sąde czy trzeba roscinac filtr

Ale jak go myc? Przez sąde czy trzeba roscinac filtr

Pojechałem do pracy na trybie awaryjnym i na filtrze po dojechaniu na miejsce nadal sie palil.Poszedlem do pracy wrocililem i juz tego nie bylo olej silnikowy sciekl z filtra przez rure.Przedmuchiwac nie chciało bo zle mi fachowcy wyregulowali gruche od turba dopiero z Tata to naprawiliscmy wszystko juz OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...