the_beast Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) To błąd ustawień klap kolektora...nie widzi nastawnika to i nie będzie sterowania klapami, u mnie po odpięciu wywaliło kilka błędów... Edytowane 15 Maja 2015 przez the_beast
mazi_ck Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Jakieś pomysły co z tym teraz zrobić? Napisze ktoś może jak zrobić test klapek? Bo szukam ale nie mogę znaleźć niestety...Jeśli nikt nie chce napisać na forum to może chociaż na PW:) Edytowane 15 Maja 2015 przez mazi_ck
the_beast Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Jak jest błąd to np. u mnie nie udało się uruchomić testu klap. Do wymiany nastawnik i po problemie na jakiś czas
mazi_ck Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 W takim razie jutro dzwonię do serwisu, ciekawe ile powiedzą, waham się tylko czy nie wywalić całego tego ustrojstwa programowo. Można jeździć z tym błędem czy raczej Sobie odpuścić?
the_beast Opublikowano 16 Maja 2015 Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Na allegro jest dostępny w dobrej cenie: http://allegro.pl/nastawnik-klap-kolektora-audi-vw-skoda-seat-2-0tdi-i5258207300.html P.s. Ja normalnie jeździłem przez ok miesiąc... Edytowane 16 Maja 2015 przez the_beast
mazi_ck Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Mam nadzieję że będę jeździł krócej:) cały czas się waham pomiędzy wywaleniem tego (bo auto i tak będzie jechało na program) a wymianą samego nastawnika i ew. wyczyszczeniem kolektora:)
wiesiok81 Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 w serwisie samego nastawnika nie kupisz, sprzedają w komplecie z kolektorem. jazda z uszkodzonym nastawnikiem, wzasadzie czymkolwiek gdy sa błędy w sterowniku i swieci chek, doprowadzi wczesniej czy później do zapchania dpf, bo on nie wypala się , nie dochodzi do samowypalania poprzez błedy w sterowniku silnika. ja juz bodajrze od lutego jezdze z wyprogramowanymi klapami i wkońcu swiety spokój na zawsze(osiągi, moc bez różnicy, nic nie brakuje, spalanie również w normie, zależy jakie mam buty ale pomiedzy 6 a7l). teraz padnie ci nastawnik a powiedzmy za tydzień miesiąc rok zrobi ci sie luz na cięgnie pomiedzy nastawnikiem a kolektorem, albo na ośce klap w kolektorze i problem powraca
mazi_ck Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 (edytowane) Wymieniłem dziś nastawnik i oto kolejny blad ktory teraz sie wyswietla Jakies pomysly Panowie? Czy po wymianie trzeba robic jakas adaptacje ? czy ktoś z Was sam demontował kolektor? Edytowane 22 Maja 2015 przez mazi_ck
A4B9 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) U mnie świeci się check i wywala taki błąd: 7859 Intake Manifold Flap Position Sensor : Implausible Signal P2015 00[175] Mechanical Failure Edytowane 28 Czerwca 2015 przez fafiks
A4B9 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Wymieniać sam nastawnik czy cały kolektor? Dodam że po odłączeniu wtyczki od nastawnika pojawia się blad: 5359 Intake Manifold Flap Position Sensor: short to ground P2016 Cannot be tested at this time Dodatkowo przeprowadziłem test : po odpalenia silnika , przegazowaniu i zgaszeniu silniczek nie porusza przepustnicą, kiedy poruszam nim ręcznie na zgaszonym silniku i ponownie odpalę zaczyna pracować ale nie na długo. Edytowane 28 Czerwca 2015 przez fafiks
wiesiok81 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 czyli masz winowajce, ja bym szedł mniejszym kosztem i wymieniał sam nastawnik
A4B9 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 czyli masz winowajce, ja bym szedł mniejszym kosztem i wymieniał sam nastawnik A co myślisz o tym:
wiesiok81 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 nie wiem co ci powiedzieć, rozbierz, wyczysć, próbuj, z tego co wiem to padaja te nastawniki, jakas scieżka w srodku czy coś takiego. win jest wiele, czasem to cięgiełko sie wyrabia i pitoli sprawe, nawet gdzies ostatnio widziałem na olx jak ktoś wystawia takie cięgła ale bardzo drogo bo chyba coś ok dwuch stówek woła, czasem mogą sie klapy zacinać od nagaru, róznie. ten błąd co masz ewidentnie wskazuje nastawnik ale... Ja walczyłem 2 miech z ustrojstwem i dałem sobie w końcu spokój z tym że u mnie to raczej kolektor byl do wymiany ale nastawnik tez wogole nie działal a mimo to bledu P2015 nie wywalało. wyprogramowalem w cholere i od lutego spokój całkowity
A4B9 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Wyciąłem nastawnik i podlaczyłem go na "zewnatrz" po odpalenia silnika nie zawsze wykonuje ruch, trzeba mu "pomoc" zeby wystartował, podobnie jest kiedy jest zamontowany .
wiesiok81 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 czyli szukaj samego nastawnika, ewidentnie to masz padnięte
longo Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Witam wszystki mających problem z tymi super fajnymi klapami wirowymi. Ogólnie walczyłem z tym problemem sam. Nie chciałem wydawać pieniędzy na nowy zestaw kolektor plus nastawnik- po prostu szkoda kaski. Zacząłem od wyjęcia i wyczyszczenia kolektor, było troszke błota jak na przebieg 220 tys. sprawdziłem nastawnik - silnik elektryczny sprawny, tryby plastikowe całe. więc przyczyna jest jakas inna? I teraz rozkminka nad problemem. Instalacja sprawdzona- wygląda ok. Widziałem również filmiki z USA z patentem repair bracket i to mnie jakoś zmobilizowało. Nigdzie nie można tego kupić, przynajmniej ja nie mogłem- koszty 60-70 dolarów. Zacząłem więc szukac tego luzu który powodował ze nastawnik jest poza zakresem regulacji. Więc sprężynka zamontowana w drugą strone i przymocowana do niej opaska plastikowa elektryczna i tak naciągałem nastawnik ząbek po ząbku na tej opasce ( przy uruchomionym silniku) aż ten nastawnik zaczą poracowac (krutkimi ruchami falowało ramie nastawnika, szybko skasowany błąd i się nie pojawiał więc jest już kaiś sukces. Dorobiona prowizoryczna blaszka wygieta, która podtrzymywałą ramię nastawnika i jupi:) jest coś na wzór tego repair bracket fix co prazwda prowizorka ale 3 dni jazd i błedu nie mam. Teraz powoli dorabiam cos takiego z aluminium i bedzie podobne do tego jak na filmiku. Więc wszystko jest orginalnie:) prawie orginalne:) luz 1.5 mm dzięki temu patentowi jest usunięty i wszystko jest ok. Koszty żadne tylko swój czas po pracy i w weekendy ale czasami warto. Nawet jęśli ktoś kupi nowy kolektor z nastawnikiem polecam zastosowac taki patent zapobiegnie to zuzyciu nowego kolektora. Według mnie zrobili to specjalnie specjaliści z VW. nie wiem dlaczeko ogranicznikem nastawniką sa same plastkikowe klapki, jakby nie mogli zrobić trwałego ogranicznika w samym nastawniku. Troszke jestem z tego powodu zmartwiony dlaczego taka mocna marka jak VW traci swoich klijentów odrażajć ich w tak głupi sposób i narażająć swoich kijentów na duże koszty napraw. Pozdrawiwm wszystkich fanów motoryzacji szczególnie Audi i sorki za moją pisownie. piona
skrab Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Wrzuć linka z filmikiem. tąpniete z LG F60
longo Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Wrzuć linka z filmikiem. tąpniete z LG F60 nie posiadam filmu. może jakieś zdjęcia wrzucę na weekend
skrab Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Wrzuć linka z filmikiem. tąpniete z LG F60 nie posiadam filmu. może jakieś zdjęcia wrzucę na weekendOk tąpniete z LG F60
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się