harry9448 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Witam. Mam dylemat jestem raczej zdecydowany na disela ale zaczelem sie zastanawiac nad 1.8T ale spalanie mnie przeraza z tego co widze z opini ludzi... Ale sadze ze koszty utrzymania 1.8T sa mniejsze niz 1.9 tdi. I co teraz jest lepsze wieksze spalanie w benzynie ale tansze czesci czy mniejsze spalanie w diselu ale drozsze czesci?? Prosze o wypowiedzi doswiadczonych kolegow:)
michal1.8tq Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 zalozysz gaz i latasz jak dieslem ja mam bez lpg samo pb i nie narzekam a kilometrow troche robie
jacek70 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Mam jak w proilu pali 12 l gazu w mieście na trasie 8-9l .Moim zdanie tylko 1,8T no chyba że 3,0 Tdi .1,9 odpada.
Mesiah Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 1.8T. Diesel w ogóle nie nadaję się na krótkie odcinki. I w ogóle jak to przy mnie odpalają to łeb mi się tasuje. Dołożysz PORZĄDNY gaz i będziesz latał.
harry9448 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 Dobry gaz? a ile mniej wiecej zalozenie dobrego gazu moze kosztowac? Bo z tego co slyszalem to ponad 4 kola.
jacek70 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Za cztery koła to do V6 .Do 1.8T założysz za 2,5 koła.
Ans Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Witam Miałem 1.8T przez 5 lat, teraz od dwóch jeżdżę 1.9 Tdi tylko 1.8T 1.9Tdi - jest oszczedny i w ogóle, w miare bezawaryjny, nie przeszkadza, ale nie ma w nim oprócz tego NIC fajnego, po prostu NIC, nigdy więcej. Ewentulanie na emeryturze Edytowane 31 Października 2014 przez Ans
Mesiah Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) O to się rozchodzi. Szacun Widać jeszcze nie każdy Polak chwali tylko to co sam posiada. Edytowane 31 Października 2014 przez Mesiah
michal1.8tq Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 za 2500 zl gaz bedzie latal ale bez szalu zeby to zrobic na stagu wtryski minimum hana niebieskie lub zielone to ok 3500
jacek70 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Jeśli już musi być diesel to tylko 3,0.
harry9448 Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 I dodam jeszcze ze od 5 lat jezdzac moim fiacikiem robie jedynie 12 tys km rocznie.
Ans Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 O to się rozchodzi. Szacun Widać jeszcze nie każdy Polak chwali tylko to co sam posiada. To jeszcze może coś dodam. Bo ktoś może powiedzieć, że z moim egzemplarzem cos nie tak. Otóż nie, jest w świetnej kondycji, robiłem program itd, na dokładke jeżdżę często nowym B8fl w 2.0Tdi i tam jest ta sama ch*jnia co tutaj jestem wkurwiony już zaraz po odpaleniu. jak ktoś nie musi kupować diesla to nie ma sensu
Mesiah Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Miałem nagrany gaz do swojego na stagu i wtryskach Hana u speca polecanego na lpg forum do którego mam ponad 100km. Krzyknął 2800 za full wypas ze zrobieniem tego jak trzeba bez poprawek. Otóż nie, jest w świetnej kondycji, robiłem program itd, na dokładke jeżdżę często nowym B8fl w 2.0Tdi i tam jest ta sama ch*jnia co tutaj jestem wkurwiony już zaraz po odpaleniu. Skąd ja to znam.
damian111 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 powiem tak benzyna i silniki 1,8 i 1,8T są bardzo dobrymi jednostkami audi:) 80 tys na gazie nie dotykam silnika wymiana płynów filtrów i oleju odkąd je mam to 140 tys przejechałem swoim 1.8 bez jakichkolwiek poważnych napraw rozrząd świece i poduszki wymieniałem:) jak dbasz tak masz autko nalatane 320 tys i chodzi jak malina:) powiem tak ja osobiście nie przepadam za dieslem:)
Mesiah Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Ciekawe kiedy wpadnie jakiś zwolennik posępnego klekotu i smogu. Edytowane 31 Października 2014 przez Mesiah
mirek31071977 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 W pracy jeżdżę dieslami i według mnie to tylko na woła roboczego dobre.Owszem fajnie to jeździ i nawet te 1,6 TDI nowe się nie sypie przy wielu kierowcach i intensywnej eksploatacji ale dla mnie tylko PB.A ostatnio brat wymieniał rozrząd w Octavii 1,9.Części 650zl.Prawie tyle samo co do B6 2,4 a różnica jest nie?To mnie tylko utwierdziło o słuszności moich przekonań.Mocna benzyna 1,8T lub V +LPG i będziesz pan zadowolony.Pozdrawiam.
tomasz102 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 U mnie spalanie na 1.9 VP spalanie w okolicach 6 litrów przy mocno dynamicznej jeździe. 1.8 t to spalanie benzyny na poziomie 10-11 litrów lub 12-13 litrów gazu. Wiadomo, że głównie to zależy od stylu jazdy Plusy 1.8t - moc z korzyścią idzie na 1.8t bo po samym chipie robisz 190 KM - frajda Minusy 1.8t - w przypadku gazu mniejszy bagażnik - koszt założenia instalacji W Twoim przypadku kupiłbym 1.8t, bo jeżeli będziesz robił jeszcze mniej km rocznie to nawet olejesz sobie sprawę założenia gazu. Natomiast 1.9 tdi i dużo jazdy po mieście to oznacza problemy z turbosprężarką. Koszty eksploatacji są bardzo porównywalne
michal1.8tq Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 2800 dobra cena w lublinie za 2800 masz podstawe brc a nie wypas
Mesiah Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Wiem , że dobra. dlatego chce wrzucić. Przeliczę jeszcze tylko ile km robię bo może się okazać , że mi się nie opłaca. Edytowane 1 Listopada 2014 przez Mesiah
jacek70 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Za 2800 lub nawet mniej masz wystarczający zestaw , a wypas wcale nie jest potrzebny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się