PabloD-vine Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Witam.. Koledzy mam takie problem (albo mi się wydaje:)) mianowicie moje Audi jest dość słabe. tzn jak dodaje gazu na 2-4 biegu autko jak by sie dusiło zaczyna drgać i jak by brakowało mu tego kopa wciskania w fotel. O dziwo mam drugie auto paska z silnikiem 1.9 110Km i tam jak wdepne gaz to auto idzie a tutaj niby 130 i jest dużo slabsze. no i te drgania. Tak samo jak stoje na postoju z zapalonym silnikiem to od czasu do czasu lekko nim drga auto jest dość głośne (głośniejsze niż pasek w/w pasek) Gdzie szukac przyczyny?? co sprawdzić?? spotkał się już ktoś z takim objawem?? Dodam że scigając sie z VW golf 4 w kombi ze 101Konnym silnikiem nie dawałem rady go minąć. Jakies cenne porady??
Radol Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Uzupełnij profil... Szukaj przyczyn .w turbo. Szumy itd mogą wskazywać na to ze padło. Popatrz czy przewody podciśnienia nie są urwane itd.. Edytowane 3 Listopada 2014 przez Radol
PabloD-vine Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Uzupełnij profil... Szukaj przyczyn .w turbo. Szumy itd mogą wskazywać na to ze padło. Popatrz czy przewody podciśnienia nie są urwane itd. Tylko że tu nie chodzi o zupełny brak mocy tylko po prostu jest slaba jak na ten silnik wiec raczej turbina całkiem nie padla;/
Radol Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Nie wiem co masz dokładnie na myśli, przez zupełny brak mocy. Nie wiemy też jaka jest różnica względem auta bez awarii. Wczoraj miałem problem z brakiem mocy u siebie w aucie... Odkręciłem plastiki pod maską i okazało się, że problem stwarzał zawór odcinający. Sprawdź jak to wygląda pod maską, czy wszystkie rurki i wężyki są całe
PabloD-vine Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 OK. zastanawiam sie jeszcze nad sprawdzeniem EGRu moze jest tak zajechany brudem ze blokuje mu troche mocy?? czy to nie ma nic wspolnego??
Radol Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 (edytowane) Tak ma. Ten zawór o którym pisałem jest połączony z EGR. U mnie wygląda to w ten sposób. Edytowane 4 Listopada 2014 przez Radol
PabloD-vine Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 OK dzieki za rade zaczne od tego, jak nie da efektów postaram sie podpiąć pod kompa i wrzuce Logi moze ktos bedzi4e w stanie pomoc:)
nero600 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Hej, a może masz coś takiego jak ja teraz. Brak wystarczającej mocy, objaw zupełnie jak w przypadku samochodów na LPG kiedy kończy się gaz w zbiorniku. Depczę i powyżej 3000 obrotów zaczyna się przyduszać, zupełnie nie idzie. Ciekawe co to może być
piotrsob1 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa ? Jeżeli dawno, to od tego zacznij Edytowane 16 Listopada 2014 przez piotrsob1
PabloD-vine Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 filtr paliwa wymieniony, olej i filtry wszystko na bierząco i w czas. mysle że po zimie trzeba wyczyścic EGR i dolot oraz sprawdzić turbine.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się