CoLo 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Czy zmiana średnicy z 63mm na 60mm (tam gdzie był kat) zrobi dużą różnicę na wylot spalin ? Panowie nikt nie wie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Czy zmiana średnicy z 63mm na 60mm (tam gdzie był kat) zrobi dużą różnicę na wylot spalin ? Panowie nikt nie wie ? nie zrobi, to znikoma roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 No to git... Teraz jak mam wstawiony tłumik przelotowy znikneło te pierdzielone męczące buczenie po dobrym rozgrzaniu (pustą puche miałem wcześniej). To tak jak by ktoś miał podobny przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 ja rozciałem kata na pół, wspawałem przelotówke, zaspawałem i pomalowałem i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Jeden tłumikarz i taką radę dawał jednak pracy takiej nie chciał wykonać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima 1 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Kat wyrzucony po 210 tys (100% kręcony) lekko był przypchany ale po wyjęciu róznicy zero i turbiny nie słychać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perfidny 0 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 podpinam się pod pytanie , czy ma ktoś filmik jak słychać samochód po wycięciu katalizatora i wspawaniu rurki przelotowej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jangietka 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Ktoś może polecić tłumikarza z Warszawy co mi zrobi całą operację wycięcia katalizatora i założenia rury? Pozdrawiam, JG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamsDH 0 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Ktoś może polecić tłumikarza z Warszawy co mi zrobi całą operację wycięcia katalizatora i założenia rury? Pozdrawiam, JG Witam, Ja tez chetnie bym sie podlaczyl pod pytanie dot. tlumikarza w Wawie. Bylem ostatnio u jednego speca, do tej pory bylem zadowolony z jego uslug, jednak dzis mnie zastanowil. Kupilem tlumik przelotowy do wsadzenia zamiast kata w AFB 2.5 TDI. Na pytanie czy moglby mi dzis wymienic odpowiedzial, ze to strasznie duzo roboty w tym silniku, ze trzeba opuszczac kolektory zeby sie tam dostac. Zastanowilo mnie to, bo wielu z Was pisze tu o wymianie i nikt nie napisal, ze wiazalo sie to z jakas nadzwyczajna robota. Dlatego chcialbym Was zapytac, czy faktycznie jest to tyle roboty, ze furke trzeba zostawic na caly dzien i ruszac te kolektory? Nie mam do tego serwisu tyle zaufania, zeby zostawic u nich auto i pojechac do pracy. Chcialem patrzyc im na rece :-) i kontrolowac to co robia. Niestety do "swojego" zaufanego serwisu niestety w najblizsze 2 tygodnie mam ponad 500 km ;( a chcialbym ten katalizator wyciac i wsadzic przelotowke. Gdzie wycinaliscie kata w Wawie i jaki serwis mozecie polecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 VAGiem mozna zdiagnozowac. Jesli jest zapchany to nawet trzeba go wyciac, zeby nie przymulac turbo. W miejsce kata najlepiej wspawac tlumik przelotowy. EDIT: BTW zapraszam na spoty mazowieckie, bo widze, ze mieszkamy blisko siebie. :th: http://www.a4-klub.pl/smf/mazowieckie-b84.0/ w jaki sposob mozna zdiagnozowac vagiem katalizator ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 VAGiem mozna zdiagnozowac. Jesli jest zapchany to nawet trzeba go wyciac, zeby nie przymulac turbo. W miejsce kata najlepiej wspawac tlumik przelotowy. EDIT: BTW zapraszam na spoty mazowieckie, bo widze, ze mieszkamy blisko siebie. :th: http://www.a4-klub.pl/smf/mazowieckie-b84.0/ w jaki sposob mozna zdiagnozowac vagiem katalizator ?? katalizator diagnozuje sie Vagiem tak samo jak szyby :polew: :polew: :polew: OT w dziale technicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...:::BRYLANT:::... 0 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 koledzy wiem że mam 1.6 i nie poraża to mocą więc od razu mówię darujcie sobie te komentarze decayed ale mam takie pytanie nie wiecie jak to jest w tym 1.6 tzn można coś takiego przeprowadzić i nie będzie jakiś problemów z sondą lub przeglądem? http://www.allegro.pl/item904078639_strumienica_katalizator_audi_a4_passat_antpol.html warto to by było wsiąść czy lepiej zwykła rurkę wstawić. Ogólnie tak bym sobie chciał troszkę w tym kierunku pomodzić jak nadejdzie wiosna cheesy mocy to nie doda ale przynajmniej troszkę odetchnie po tylu latach tongue4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Jeśli koniecznie już chcesz coś zmieniać, to lepiej wydłubać zawartość kata i zainwestować w przeloty. Ale jak sam zauważyłeś, odczuwalnie mocy to nie doda... radzę dać sobie luz, uzbierać ze 3 koła, pozbyć się problemu którym jeździsz i kupić 1.8T :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...:::BRYLANT:::... 0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 oj gdyby było tak łatwo to już dawno bym smigał 1.8T i w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi