Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Obejrzyj weze od nagrzewnicy, te przy scianie grodziowej. Na jednym jest otwor

Zsuwasz opaske i zsuwasz delikatnie waz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokaldnie zsuwasz opaske az dziurą zacznie uciekac powietrze lub plyn :)

image.jpg

Edytowane przez krzysiekvtec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zsuwam na zgaszonym silniku?

Kiedy mam pewność, ze już na 100% jest odpowietrzone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzeje z motor na 90 żeby termostat się otworzył dajesz klimatronik na hi szukasz przewód jak leci sam plyn to jest git jak pojawi się powietrze to czekasz aż pojawi się plyn bez bombli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co klimatronik na HI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co klimatronik na HI ?

Powaliło mi się jak całkiem zapowietrzony układ to. Daje na hi zaczyna dmuchac gorące czyli ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj bylem w delegacji.

Auto nadal nie odpowietrzone.

Przed chwila wrocilem i Żona poinformowała mnie, że pojawi jej sie dzisiaj check engine.

Podlaczylem sie i mam to:

1 Fault Found:
16501 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too Low
P0117 - 001 - Upper Limit Exceeded

16501/P0117 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too Low
Possible Symptoms
Difficulties with starting a cold engine.
Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
RPM at idle is irregular.
With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
Bad acceleration during warming up.
 Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
Engine Overheating
Possible Causes
The electrical signal coming from G62 is too low
Wiring and/or connections faulty (short circuit?)
Engine Coolant Temperature Sensor (G62) faulty
Mechanical problems in cooling system
Possible Solutions
Check wiring and connections
Check / Replace Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
Check cooling system and correct overheating condition if present

Czujnik G62 zielony z króćca wymieniałem kilka miesięcy temu na nowy z ASO bo poprzedni nie stykał i czasami wskazówka temperatury cieczy opadała. Czyżby znowu sie zepsuł czy tylko wariuje przed zapowietrzony układ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rzuciłem okiem i widze na skrzyni jeszcze więcej mokrych czerwonych plam niż przed zmianą uszczelki :/

Auto pracuje nierówno czasami obroty zyją własnym życiem. Jutro zamawiam w ASO nowy króciec, nowe uszczelki i czujnik G62. Najgorzej, że nie chce się już z tym sam mordowaći najchętniej to oddałbym je do pewnego mechanika ale takich w Opolu nie znam.


Jaki czujnik G62 inny niż ASO polecacie? Vernet będzie dobry ?


Kupiłem nowy króciec wodny z ASO numeru nie zapislem ale to chyba 06B121132E

Kosztował ok 63zł i był od razu z oringiem.

Zamiast czujnika z ASO numer 059919501A za 108zł zaryzykowałem i kupiłem Vernet WS2604 za ok 30zł.

Po założeniu i sprawdzeniu w Blokach - 01 - Engine -> Meas. Blocks -> 004 jest 96C

natomiast w Blokach 17 + Instruments -> Meas. Blocks -> 004 jest 99C

Rożnice są w normie.

Teraz trzeba bedzie obserwowac czy nie ma wycieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie tam :/

Hamulce są już zawiezione do garge.

Myslalem, że uda się je w tym tygodniu zalozyc bo były idealne warunki. Dziecka nie trzeba wozic do zlobka... ale mam pecha :/

Poki co taka mała analiza przepływu pokazujaca roznice pomiędzy k03s , Hybrydzie na bazie k03 chociaż z samej k03 to niewiele zotało oraz k04 TFSI.

k03s_HYB_K04TFSI_zpspqf2ijjt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k04 tfsi to chyba najlepsza opcja do 1.8t..

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres pokazuje ze hybryda i ko3s sa porównywalne w zakresie do 5000obr. Powyżej ewidentnie hybryda jest mocniejsza. Do ścigania się hybryda zdecydowanie lepsza :)

To co pokazuje TFSI to klasa sama w sobie. Od 3000obr jest znaczna roznica.

Gdyby tylko nie cena...

Tfsi jest droższe niż TD ale ja bym wolal TFSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres pokazuje ze hybryda i ko3s sa porównywalne w zakresie do 5000obr. Powyżej ewidentnie hybryda jest mocniejsza. Do ścigania się hybryda zdecydowanie lepsza :)

To co pokazuje TFSI to klasa sama w sobie. Od 3000obr jest znaczna roznica.

Gdyby tylko nie cena...

Tfsi jest droższe niż TD ale ja bym wolal TFSI.

Nie o kasę mi chodziło:) tfsi już wiem ile kosztuje :) Jak to jest z osiągami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy wpisać w google :P z wykresów to w 1.8t wdziałem Zaparzala 347hp nie pamietam niuta, hybryda gregora robi 400++ w 2.0tfsi.

td + kolektor = k04 tfsi jesli chodzi o cene

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy wpisać w google :P z wykresów to w 1.8t wdziałem Zaparzala 347hp nie pamietam niuta, hybryda gregora robi 400++ w 2.0tfsi.

td + kolektor = k04 tfsi jesli chodzi o cene

Już ci ktoś ostatnio napisał że mało widziałeś :grin: a tak na poważnie. Obserwowałem i obserwuje projekty Grześka, na inne nie patrze bo mnie nie interesują. Chodziło mi o same wrażenia z jazdy samochodem- osiągi. Nie miałem przyjemności w takim posiedzieć, tym bardziej pojeździć, stąd moje pytanie. Bo to co można zobaczyć na wykresie.. to sam wiesz.. mają po 300 koni w internecie a objedzie ich moje 1.8. Sory że zaśmiecam temat, jak coś to usunę :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz, bardzo chętnie poznam czyjaś opinie :)

Wyznaje zasade, ze jeżeli chce się porownywac wykresy to najlepiej w ramach tej samej hamowni. ;)

Nie miałem do czynienia z TD04.

Kiedyś jechałem 1.8t z TD05 ok 330KM i nie podobała mi się charakterystyka z dołu. Do 3500obr nic się nie działo, ale ... jak wstało turbo to efekt był niesamowity.

Jakos tak nie czuje tych turbin. Nie chce powielać zasłyszanych tekstów, których osobiście nie potwierdziłem ale ponoć TD05 mają problemy z WG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre turbo przy 2800 ma juz 1.5 bara :) jak miało by mi wstać przy 3500 to bym podziękował zawsze redukcje walić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz, bardzo chętnie poznam czyjaś opinie :)

Wyznaje zasade, ze jeżeli chce się porownywac wykresy to najlepiej w ramach tej samej hamowni. ;)

Nie miałem do czynienia z TD04.

Kiedyś jechałem 1.8t z TD05 ok 330KM i nie podobała mi się charakterystyka z dołu. Do 3500obr nic się nie działo, ale ... jak wstało turbo to efekt był niesamowity.

Jakos tak nie czuje tych turbin. Nie chce powielać zasłyszanych tekstów, których osobiście nie potwierdziłem ale ponoć TD05 mają problemy z WG.

No o takie info właśnie mi chodziło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...