Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chce zaczynać żadnej wojny kto jest lepszy od kogo ani tym bardziej na nikogo narzekać :)

Digitun stroił na pierwszej mojej k03-073. Nie dostałem z Digitun wydruku z pomiaru mocy ale auto jechało bardzo dobrze.

Niestety turbina padła po kilku miesiącach...

Na nowej turbinie stroił potem Gregor10 i tu już miałem pomiar mocy,

Aby nie pisać o samych odczuciach z jazdy efekcie placebo itp to porównałem logi. Wyższe doładowanie i jednocześnie wyższy zapłon mam na sofcie od Gregora i mogę go polecić każdemu z czystym sumienie bo auto jeździ już ponad 2 lata bez żadnych problemów.

2 tyg temu robiłem profilaktycznie logi i wszystko jest jak w dniu strojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna na usaklapa, szkoda że nie wyczyściłeś numeru ale zostawiając zarys rejestracji chętnie bym zobaczył jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten kwadrat który jest na klapie (zasłaniający numer) to jest cała zasłonięta tablica po jej obrysie? Czyli tablica zachodzi aż tak na klapę? Myślałem, że masz tam jakąś fajną tablicę pasującą we wnękę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 2 stronie jest wiecej zdjec :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/294833-18t-quattro-avant-red-usa-320288-1bv-k03-073-440cc-fmic-tip-dp-powered-by-gregor10/page-2

Jest polska "kwadratowa" ramka, która jest większa niż typowa amerykańska. Tak wiem, że ramke mam brzydka :P Już mi zwracano uwagę i będę musiał się zająć nią.


Słowo stało sie ciałem.

20160404_192849_resized_zps2oftbldx.jpg

Wg moich wyliczen to jest właściwa sprezyna 1BV do mojej katgorii wagowej z przodu.

Jak siadzie tak juz zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości, jakie obciążenia masz na tabliczce znamionowej?

Ta sprężyna ma kategorię wagową o jeden wyższą od sprężyn w moim turbognojku (zawias 1BE). Według mnie będzie za wysoko, czyli więcej niż 66cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wlepce mam oznaczenia - kategorie wagowe dla 1BA

Weight category front axle 0JK Weight category front axle weight range 10
Weight category rear axle 0YN Weight range 13

Strone wcześniej pisałem ile to wychodzi w Kg.

Czy te 66cm to jakiś wyznacznik? Aktualnie mam 66cm więc powinno być jeszcze niżej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

66cm to jedynie "punkt odniesienia", tak mniej więcej siedzi 1BE/BV na homologowanej oponie do tej budy.

Ja mam sprężyny z kategorią 0JG i 66cm na 205/55/16. Ty kupiłeś sprężyny z wyższą kategorią, ale silnik masz lżejszy. W poście wyżej zasugerowałem jedynie, że mało prawdopodobne aby siadło Ci to tak jak siedzi 1BE/BV czyli 66cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik diesla jest ciezszy ale znaczenie ma również wyposażenia auta plus w moim wypadku jakieś tam drobne Kg od dołożonego osprzetu typ TIP z nierdzewki, FMIC itp.

Na zimowych 205/55/16 jest 66cm. Mam gdzies zdjęcie. Mam przeczucie, że jednak będzie niżej po zmianie.

Czy znacie jakieś sposoby na podniesienie tyłu?

Drugi pytanie, co wpływa na to, że z wiekiem/przebiegiem tył siada? Winne są spreżyny czy amory ?


Przygotowanie do pakietu lato i pakietu look mimo, że niechętnie ale wypada coś z tym zacząć powoli robić...

Felgi po lekkim oświeżeniu 7,5x17 ET35

20160501_181125_zpspgnl6pel.jpg

Opony wiadomo jedyny nudny wymiar 235/45/17. Niestety brak naciągu :D

Listwy

20160501_181209_zps1a6qjk0f.jpg

reszta pozniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dobrze ;) lekkie pancerne koło i dobre do zapierdzielania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobre słowo :)

Takie lekkie to one nie sa. Do ultraleggerow to im daleko. Ile ważą Twoje felgi, a ile całe koła?

Nowe foty:

listwysline_zpse7ihvi8v.jpg

Tak to wyglada z boku...

listwysline2_zpsyz7ajcey.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Tył mógłby być wyżej aby były równe obie osie bo przodu nie będę obniżał z racji walorów użytkowych.

To rodzinne auto do jazdy na co dzień aby nie było problemu z wjechaniem tam gdzie jest potrzeba.

Dlaczego ten tył w 1BV siedzi przeważnie niżej? Tak wychodzi z fabryki czy po prostu siada z wiekiem i zużyciem niżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no do tego krawężnika jak bym dojechał to chyba nawet IC by nie wytrzymał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D :D :D

A moja Żona jedzie .. jedzie... aż poczuje ze dobiła oponami ... i kup tu człowieku sobie niższy zderzak .... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie można by wytoczyć specjalne podkładki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No avusy lekkie nie są. Mój sedan z nimi przekracza 1640kg.

Fura zacnie wygląda teraz:) listwy robią swoje jednak:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Tył mógłby być wyżej

Są podkładki pod sprężyny i można fajnie podrównać tył, zapytaj w Divisionie :wink:

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...