wampir Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Czas w końcu zamowic ramki klubowe PS: Czy ktoś z Was zmienial poduszke pod skrzynia biegów?
wampir Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jaka firme wkladales? Ori z ASO czy Lemforder?
wampir Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 nie było jakos sztywniej, bardziej twardo? Wibracje jakies były?
wampir Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Hmmmm, ciekawe czy w B6 tez tak jest... W ASO powiedzieli mi, ze ponoc zmienili wygląd tej poduszki tak, ze trzeba mieć inna podporę skrzyni...
Frimuś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie do konca wiem oco kaman,lecz trzeba luknac co ty tam masz u siebie wtedy zlozyc zamowienie do kolegi i tyle w temacie.
wampir Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Poki co poduszka zostaje. Nic się tam nie dzieje. Otatnio musiałem dopiescic fure: - wymienić ramie wycieraczki z tyłu bo na mrozie plastik się poddał - zrobić serwis rozrusznika. Dodatkowo nabyłem SONAX BSD jako uzupełnienie kosmetykow Meguiars http://showcarshine.pl/1451-sonax-extreme-brilliant-shine-detailer-750ml-bardzo-trwaly.html Łatwo i szybko sie go aplikuje oraz fajnie "kropelkuje" Edytowane 18 Stycznia 2015 przez wampir
hunter91 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Miałem okazję się przejechać. Kopyto ma niesamowite. Nie ma porównania z moja.lecz nie cislem mocno bo wampir pokazywał zęby
Ksiadz Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dopiero teraz znalazłem Twoje autko.. skąd ja znam ten kolorek? Ten silnik, skrzynię? Miałem chyba dokładnie takie samo zestawienie prócz wnętrza. Cieszyłem się dłuuugi czas. Powodzonka w modach i bezawaryjnej życzę
wampir Opublikowano 4 Maja 2015 Autor Opublikowano 4 Maja 2015 A Ty nadal masz S4 b6? OK, przyszedł czas powoli na kolejne lekkie mody W tym tygodniu przyjdą nowe graty tylko nie wiem w jakiej kolejności zająć się wymianą. W każdym razie mój zestaw hamulców czyli przód: 312 mm, jarzma, zaciski, klocki, tarcze z przebiegiem ok 15tys km tył: 255mm, jarzma, zaciski, klocki i tarcze. będzie na sprzedaż za parę złotych.
wampir Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 Poki co tajemnica zanim sie ostatecznie wyjasni Dobra jest inny temat na juz. Jak już kazdy zauwazył moje auto stoi jak allroad:D Wg wlepki jest u mnie : Shock absorption/suspension, chassis 1BA Standard suspension/shock absorption Weight category front axle 0JK Weight category front axle weight range 10Weight category rear axle 0YN Weight range 13 Sprężyny z przodu są: 8E0 411 105 BH a powinno być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli 8E0 411 105 CH niebieski biały zielony zielony sprężyny z tyłu są 8E0 511 115 DB a powinny być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli 8E0 511 115 DN(FN) niebieski zielony zielony Dzisiaj kurier przywiózł mi przód czyli sprezyny koloru niebieski, biały, zielony, zielony oraz amortyzatory o numerze 8E0413031BT wg tej strony http://www.jimellisaudiparts.com/products/Audi/Gas-filled-shock-absorber--GASFILLED-SHOCK-ABS/5661170/8E0413031CN.html (A4) Audi A4/Avant202 -503-.503 -1204-.PR-1BV.(1BV) Shock absorption/suspension, chassis: Sports suspension/shock absorption.(1VG) Installation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine.(1VH) Installation parts for engine (engine mount system): Installation parts for six-cylinder engine.(1X0) Drive layout: Front wheel drive.(1X1) Drive layout: Four wheel drive.(A4Q) Audi A4/S4/Avant quattro0JK,0JL,0JM.PR-1BV+0JJ.(0JJ) Weight category front axle: Weight category front axle weight range 9.(0JK) Weight category front axle: Weight category front axle weight range 10.(0JL) Weight category front axle: Weight category front axle weight range 11.(0JM) Weight category front axle: Weight category front axle weight range 12.(1BV) Shock absorption/suspension, chassis: Sports suspension/shock absorption.(1VG) Installation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine.(1VH) Installation parts for engine (engine mount system): Installation parts for six-cylinder engine. Czyli niby 1BV Jutro przyjda tylne sprezny 1BE/1BV i teraz mam problem. Nie wiem czy kupić na tył też amortyzatory 1BV. Wtedy przód i tył będzie 1BV. Czy może kupić na przód i tył 1BE bo 1BV jest twarde? Wleci też na tył stabilizator RS4 Doradzcie coś jakie amory wybrać bo nie chce zeby mi Żona łeb urwała jak sie okaże ze będzie bardzo twardo. Moim zdaniem aktualne 1BA z amorami sachs z przodu i ori 1BA z tyłu wcale nie są jakieś super miekkie gdy jeżdzę na 215/50R17. Nikt nie doradzi? 1BV czy 1BE? Boje się, że 1BV jest za twarde
jacek70 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Dla spokoju głowy i zadowolenia żony weź BE. Jednak zdaje sobie sprawę że BV kusi. Nie jest to prosty wybór , jeśli chodzi o żonę. ( co ja się nasłuchałem)
wampir Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Opublikowano 8 Maja 2015 Dzięki za radę Tomek ale gwint odpada. Nie chcę wydawać niewiadomo ile i jakoś nie mam zaufania do takiego zawieszenia. Wole tansze, seryjne, z dużą dostępnością części i ogarnialne. Nie potrzebuje niewiadomo jak obniżać. Ma być seryjnie. Jacek, rozumiem, że miałeś 1BV a potem przeszedłeś na 1BE i już szanowna małżonka była zadowolona? Czy też marudziła? Na drodze bez dziur chyba nie odczuwa się roznic pomiędzy wszystkimi typami zawieszenia?
tomekhxc Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 mam w b7 1bv i twarde jak kamień teraz sam gwintu szukam
Rekomendowane odpowiedzi