Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czas w końcu zamowic ramki klubowe :)

PS: Czy ktoś z Was zmienial poduszke pod skrzynia biegów?

Opublikowano

Jaka firme wkladales? Ori z ASO czy Lemforder?

Opublikowano

nie było jakos sztywniej, bardziej twardo? Wibracje jakies były?

Opublikowano

Hmmmm, ciekawe czy w B6 tez tak jest...

W ASO powiedzieli mi, ze ponoc zmienili wygląd tej poduszki tak, ze trzeba mieć inna podporę skrzyni...

Opublikowano

Nie do konca wiem oco kaman,lecz trzeba luknac co ty tam masz u siebie wtedy zlozyc zamowienie do kolegi i tyle w temacie.

Opublikowano (edytowane)

Poki co poduszka zostaje. Nic się tam nie dzieje.

Otatnio musiałem dopiescic fure:

- wymienić ramie wycieraczki z tyłu bo na mrozie plastik się poddał

- zrobić serwis rozrusznika.

Dodatkowo nabyłem SONAX BSD jako uzupełnienie kosmetykow Meguiars

http://showcarshine.pl/1451-sonax-extreme-brilliant-shine-detailer-750ml-bardzo-trwaly.html

Łatwo i szybko sie go aplikuje oraz fajnie "kropelkuje" :)

Edytowane przez wampir
Opublikowano

Miałem okazję się przejechać. Kopyto ma niesamowite. Nie ma porównania z moja.lecz nie cislem mocno bo wampir pokazywał zęby :P

Opublikowano

Dopiero teraz znalazłem Twoje autko.. skąd ja znam ten kolorek? Ten silnik, skrzynię? Miałem chyba dokładnie takie samo zestawienie prócz wnętrza.

Cieszyłem się dłuuugi czas. :decayed:

Powodzonka w modach i bezawaryjnej życzę :hi:

Opublikowano

A Ty nadal masz S4 b6?


OK, przyszedł czas powoli na kolejne lekkie mody ;)

W tym tygodniu przyjdą nowe graty tylko nie wiem w jakiej kolejności zająć się wymianą.

W każdym razie mój zestaw hamulców czyli

przód:

312 mm, jarzma, zaciski, klocki, tarcze z przebiegiem ok 15tys km

tył:

255mm, jarzma, zaciski, klocki i tarcze.

będzie na sprzedaż za parę złotych.

Opublikowano

co tam będziesz zakładał teraz 345/330 ? :whistling:

Opublikowano

Poki co tajemnica zanim sie ostatecznie wyjasni :)

Dobra jest inny temat na juz.

Jak już kazdy zauwazył moje auto stoi jak allroad:D

Wg wlepki jest u mnie :

Shock absorption/suspension, chassis 1BA Standard suspension/shock absorption

Weight category front axle 0JK Weight category front axle weight range 10
Weight category rear axle 0YN Weight range 13

Sprężyny z przodu są: 8E0 411 105 BH a powinno być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli

8E0 411 105 CH niebieski biały zielony zielony

sprężyny z tyłu są 8E0 511 115 DB a powinny być dla 1BE/1BV o jedną kategorie wagową mniej czyli

8E0 511 115 DN(FN) niebieski zielony zielony

Dzisiaj kurier przywiózł mi przód czyli sprezyny koloru niebieski, biały, zielony, zielony oraz amortyzatory o numerze 8E0413031BT

wg tej strony http://www.jimellisaudiparts.com/products/Audi/Gas-filled-shock-absorber--GASFILLED-SHOCK-ABS/5661170/8E0413031CN.html

(A4) Audi A4/Avant
202 -503-.
503 -1204-.
PR-1BV.
(1BV) Shock absorption/suspension, chassis: Sports suspension/shock absorption.
(1VG) Installation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine.
(1VH) Installation parts for engine (engine mount system): Installation parts for six-cylinder engine.
(1X0) Drive layout: Front wheel drive.
(1X1) Drive layout: Four wheel drive.
(A4Q) Audi A4/S4/Avant quattro
0JK,0JL,0JM.
PR-1BV+0JJ.
(0JJ) Weight category front axle: Weight category front axle weight range 9.
(0JK) Weight category front axle: Weight category front axle weight range 10.
(0JL) Weight category front axle: Weight category front axle weight range 11.
(0JM) Weight category front axle: Weight category front axle weight range 12.
(1BV) Shock absorption/suspension, chassis: Sports suspension/shock absorption.
(1VG) Installation parts for engine (engine mount system): Installation parts for four-cylinder engine.
(1VH) Installation parts for engine (engine mount system): Installation parts for six-cylinder engine.

Czyli niby 1BV

Jutro przyjda tylne sprezny 1BE/1BV i teraz mam problem. Nie wiem czy kupić na tył też amortyzatory 1BV. Wtedy przód i tył będzie 1BV.
Czy może kupić na przód i tył 1BE bo 1BV jest twarde?
Wleci też na tył stabilizator RS4 :)
Doradzcie coś jakie amory wybrać bo nie chce zeby mi Żona łeb urwała jak sie okaże ze będzie bardzo twardo.
Moim zdaniem aktualne 1BA z amorami sachs z przodu i ori 1BA z tyłu wcale nie są jakieś super miekkie gdy jeżdzę na 215/50R17.

Nikt nie doradzi?

1BV czy 1BE?

Boje się, że 1BV jest za twarde

Opublikowano

Dla spokoju głowy i zadowolenia żony weź BE. Jednak zdaje sobie sprawę że BV kusi. Nie jest to prosty wybór , jeśli chodzi o żonę. ( co ja się nasłuchałem)

Opublikowano

1bv jest dość twarde :whistling: gwintu szukaj :naughty:

Opublikowano

Dzięki za radę Tomek ale gwint odpada. Nie chcę wydawać niewiadomo ile i jakoś nie mam zaufania do takiego zawieszenia. Wole tansze, seryjne, z dużą dostępnością części i ogarnialne. Nie potrzebuje niewiadomo jak obniżać. Ma być seryjnie.

Jacek, rozumiem, że miałeś 1BV a potem przeszedłeś na 1BE i już szanowna małżonka była zadowolona? Czy też marudziła? Na drodze bez dziur chyba nie odczuwa się roznic pomiędzy wszystkimi typami zawieszenia?

Opublikowano

mam w b7 1bv i twarde jak kamień teraz sam gwintu szukam :whistling:

Opublikowano

To może 1BD z S4 B6?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...