Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

US'ka robi robotę, chciałbym w swojej S4 blendę USA założyć o ile nie trzeba całej klapy zmieniać

Opublikowano

Auto stoi jak na 1BA :wink: 17` to są?

Opublikowano

Felgi 7.5J x 17 ET35

Opony 215/50/R17

Przed zmianą było 1BA i auto stało jeszcze wyżej. Oznaczenia wymontowanych części zgadzają się kategoriami wagowymi z wlepki z kodami wyposażenia.

Masa auta z dowodu rejestracyjnego to 1684kg.

Po założeniu 1BV o kategoriach wagowych o 1 przedział niżej tak aby nadal zgadzał się nacisk na oś auto się obniżyło ok 2cm z przodu i ok 1-1.5cm z tyłu.

Chciałem aby było seryjnie bez kombinowania, ze wsiadzie mi 5 osob z bagażami i będzie obcierać. Masa ludzi tak ma, jak czytam tematy na forum.

Nie da się ukryć, że gleba to nie jest.

Nie wiem dlaczego nadal stoi wysoko. Generalnie jest bardziej dociążone niż wyjechało z fabryki bo jest np. zamontowany FMIC.

Opublikowano

Nie chcesz sobie eibachów zamontowac? -30mm tylko od serii :wink: Albo springi z jakiegoś 1be fwd i siądzie ładnie :wink:

Opublikowano

Wg fabryki ma być taka kategoria wagowa. Czyzby audi zakładało, że w USA ludzie waza więcej niż Europejczycy?

W serii miałem już tak wysoko tzn kategorie 10 i 13...

Nie chce kombinować niewlasciwymi (słabszymi) sprężynami.

Napisales prawde, ale zepsules mi humor.

Opublikowano

No wiadomo coś za coś. Wyglądaj po kiju ale 1bv dobrze się prowadzi no i można w 5 osób śmigać oporem. zależy kto ma jakie priorytety :wink: Ogólnie mam wrażenie że im zawiesznie w audi niżej m tym gorzej pracuje :kwasny:

Opublikowano (edytowane)

Im dluzej jezdze na 1BV tym bardziej mi się podoba. Polecam wszystkim.

Żeby nie było tak dobrze to dzisiaj przestala mi dzialac klima. Podejchalem do rodziny z wlaczoną klima. Auto postalo godzine. Wsiadlem, zapaliłem patrze na climatronic, a przycisk ECON nie gasnie.

Sprawdzilem vagiem i mam 2 bledy w HVAC:

00819 - High Pressure Sensor (G65)

30-00 - Open or Short to B+

00819 - High Pressure Sensor (G65)

29-00 - Short to Ground

Z opisu bledow wynika, że:

00819

From Ross-Tech Wiki00819 - High Pressure Sensor (G65)

00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty

High Pressure Sensor (G65) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65)

Check High Pressure Sensor (G65)

00819 - High Pressure Sensor (G65): Signal too Low

Possible Symptoms

Climate Control stuck in ECON Mode

Possible Causes

Insufficient Refrigerant Pressure

Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty

High Pressure Sensor (G65) faulty

Possible Solutions

Check Refrigerant Pressure

§ Check Measuring Value Blocks (MVB)

Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65)

Check High Pressure Sensor (G65)

Jak widać, najprawdopodobniej bedzie to okablowanie albo sam czujnik, Ostatnimi dniami mialem wrazenie, ze klima jakby slabiej chodzila. Myslalem, ze to brak czynnika bo jak kupilem auto 3 lata temu to czynnika było mało i dlatego ciagle swiecil sie ECON. Wtedy uzupelnilem czynnik i jeszcze wyszlo, ze przewody do kompresora nie stykał. Przelutowali mi je i 3 lata wszystko dzialalo.

Sprawdzilem na kanale 001 i mam cisnienie 33bar.

Chyba jutro kupie nowy czujnik G65 a Wy co radzicie?

Edytowane przez wampir
Opublikowano (edytowane)

jak łatwy dostęp do czujnika to podmień od kogoś :)

p.s póki co może takie cos da rade ? :polew:

hqdefault.jpg

Edytowane przez krzysiekvtec
Opublikowano

hehe :D

Idealnie pasuje do motto naszej marki "Przewaga dzięki technice" !!!

A tak na poważnie to czujnik już dzisiaj wymieniłem i klima działa.

Nowy czujnik w ASO to jedyne 263zł ... :facepalm:

Opublikowano

hehe :D

Idealnie pasuje do motto naszej marki "Przewaga dzięki technice" !!!

A tak na poważnie to czujnik już dzisiaj wymieniłem i klima działa.

Nowy czujnik w ASO to jedyne 263zł ... :facepalm:

Nie trzeba było "zamiennika" behr kupić? :wink:

Opublikowano

Zadzwonilem do kilku sklepow w Opolu, podalem vin i nic nie mogli dobrac wiec odpuscilem temat. Pewnie trafiłem na nieogarow ale teraz już musztarda po obiedzie. Wazne ze działa. Co nie zmienia fakty, ze w tej cenie mialbym klocki hamulcowe :/

Opublikowano

Zadzwonilem do kilku sklepow w Opolu, podalem vin i nic nie mogli dobrac wiec odpuscilem temat. Pewnie trafiłem na nieogarow ale teraz już musztarda po obiedzie. Wazne ze działa. Co nie zmienia fakty, ze w tej cenie mialbym klocki hamulcowe :/

W Intercars na oleskiej tez nie mieli zamiennika ?

Opublikowano

tam akurat nie dzwoniłem... w sumie nie wiem jak moglem zapomnieć o tak dużym sklepie :)


spy photo ..

zaciski1_zpswxjlwvnh.jpg

Opublikowano

Co to za zaciski?

Opublikowano

320mm ate a ten na dole 288mm trw

Opublikowano

bingo! To 320/288.

Chociaż zastanawiam się nad sprzedaniem tego żelastwa i kupieniem 345/300.

Ewentualnie 345/288

Opublikowano

Wtedy chyba będzie trzeba zmienic felunek...

Opublikowano

Mówisz o zimowych 16"?

Bo w letnie 17" 345/288 się powinno zmieścić. Tylko nie wiem czy to za duże kombinowanie z tymi 345 na przód...

Opublikowano

Mówisz o zimowych 16"?

Bo w letnie 17" 345/288 się powinno zmieścić. Tylko nie wiem czy to za duże kombinowanie z tymi 345 na przód...

Pod zimowe 16" 320 włazi jesli masz felgi tzw. biedronki. 345 nie zmiesci sie tam na bank.

Opublikowano

345mm to minimum avus 17

Tapnięte z SGS5

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...