Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwany pasek rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Choćby nie wiem jak walczyć o jakość to taka sytuacja zawsze może się zdarzyć, nie ma możliwości zagwaratnować, że nie zerwie się ani jeden z wyprodukowanych pasków.

Opublikowano

Miałem Kiedyś Opla Vectre B 1.6 16V, w nowym rozrządzie urwała się rolka i tak samo na biegu jałowym. Czternaście zaworów z prowadnicami poszłooooo...

Opublikowano

Mogłem nie pytać, teraz będę miał koszmary.

Były jakieś problemy z pompami wody, koła pekały. Wszystko dobrze obejrzałes?

Nie było żadnych.. Sprawdziłem wczoraj wszytko dokładnie czy nie ma gdzies jakiś uszkodzeń w sumie chyba z 10 razy zanim go odpaliłem nic nie było kompletnie nic. Jezdziłem tym autem od czerwca i jedynie co wymieniłem to uszczelniacze na PD i jezdził cały czas bez problemu az do wtorku. Ciężko powiedzieć czego sie urwał, moze ktoś wczesniej co montował rozrzad zle poustawiał i to znacząco skróciło żywotność paska albo poprostu był z wadą tyle i tyle wytrzymał i szczelił

Opublikowano

Milo mi to slyszec.mowilem ci ze bedzie dobrze.niektorzy co tu pisza robili wiele aut i zawsze bylo to samo-wymiana silnika .nie sluchaj tych bajek. Wykrec wtryski i sprawdz cisnienie na kazdej komorze z osobna.bedziesz wtedy spal spokojnie w stu procentach

Opublikowano

Czyli, ze co ci co robili cały silnik po zerwaniu to tak na prawdę nie wiedzą co robili? Nacpali się i stracili świadomość a teraz bajki piszą?

Opublikowano (edytowane)

Brat miał alfe z silnikiem bezkolizyjnym, po zerwaniu paska rozrządu wszystko polamalo gorzej niż mi w oplu na zwykłym.

Jeżeli trąci zawór to silnik dalej pracuje na lekko zgietym tylko kompresja słabsza bo nie dolega do gniazda równo . Prawdopodobnie komp będzie więcej paliwa podlewal dla wyrównania.

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

Kolega mesiu napisal jak bylo.wasza diagnoza powinna byc obiektywna.z reszta pasek strzelil na wolnych obrotach a nie podczas jazdy.co do krzywego zaworu i braku kompresji:wydaje mi sie ze wcale by nie zapalil, a jednak odpala.mesiu sprawdz cisnienie i rozwiej ich kolejne watpliwosci

Opublikowano

No jutro bedę wszytko wiedział bo mam wolne to sobie jeszcze raz sprawdze wszytko na spokojnie. Ostanio jak sprawdzałem to było tak cyl 1. 32 cyl 2. 32 cyl 3. 33 i cyl 4.33 takze było bardzo dobrze. Zastanawia mnie tylko ustawienie rozrządu nigdy tego nie robiłem w Audi,nie wiem czy wszytko zobiłem tak jak się należy.

Opublikowano

Blokada na wale i blokada w kole rozrządu.

Jak odpalisz to sprawdzisz VAGiem ustawienie i ewentualnie doregulujesz na -0.5...-1.0

Opublikowano

Więc tak kompresja jest taka sama jak wczećniej nic sie nie zmieniła to duży plus ale następny problem to pompowtryski mają korekcje wywalone w kosmos wszystkie po za normą np cyl 1 -3.01 cyl 2 -1.98 cyl 1.20 cyl 4 2.70... Silnik dziwnie pracuje i trzęsie cała buda, ale nie kopci spaliny strasznie gryzą w oczy, więc pasuje dalej regulować pompki. Zastanawia mnie jedna rzecz po odkręceniu kontry jak wysoko wykręcić regulacje przed ułożeniem dzwigienek w najniższym polożeniu?

Opublikowano

Kat wtrysku ok? Jedz do mechaniora co ma blokady.niech ci to zrobi.super ze komprecha jest.

Opublikowano (edytowane)

Nie pamietam jaki kolega z forum miał przypadek że przy prędkości 120-140 zmienił bieg z 5 na 4 :/ w rezultacie około 20 cm zębów zniknęło z paska;) założył nowy pasek i dalej śmiga ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Baju baju, będziem w raju :facepalm:

No jutro bedę wszytko wiedział bo mam wolne to sobie jeszcze raz sprawdze wszytko na spokojnie. Ostanio jak sprawdzałem to było tak cyl 1. 32 cyl 2. 32 cyl 3. 33 i cyl 4.33 takze było bardzo dobrze. Zastanawia mnie tylko ustawienie rozrządu nigdy tego nie robiłem w Audi,nie wiem czy wszytko zobiłem tak jak się należy.

Coś mi tu nie gra, kompresja ok, korekcje niewiarygodne ( bo zsumowane powinny dać ok 0 , a tu wychodzi -1,09 ?) spaliny gryzą ......

Według mnie coś poknocone z ustawieniem rozrządu i regulacją pompek :naughty:

Te pompki co wymieniałeś przed zerwaniem paska to robiłeś sam?

Faktycznie nie potrzebnie wszystko skomplikowałeś wymieniając teraz pompki :facepalm:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Nie pamietam jaki kolega z forum miał przypadek że przy prędkości 120-140 zmienił bieg z 5 na 4 :/ w rezultacie około 20 cm zębów zniknęło z paska;) założył nowy pasek i dalej śmiga ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Baju baju, będziem w raju :facepalm:

No jutro bedę wszytko wiedział bo mam wolne to sobie jeszcze raz sprawdze wszytko na spokojnie. Ostanio jak sprawdzałem to było tak cyl 1. 32 cyl 2. 32 cyl 3. 33 i cyl 4.33 takze było bardzo dobrze. Zastanawia mnie tylko ustawienie rozrządu nigdy tego nie robiłem w Audi,nie wiem czy wszytko zobiłem tak jak się należy.

Coś mi tu nie gra, kompresja ok, korekcje niewiarygodne ( bo zsumowane powinny dać ok 0 , a tu wychodzi -1,09 ?) spaliny gryzą ......

Według mnie coś poknocone z ustawieniem rozrządu i regulacją pompek :naughty:

Te pompki co wymieniałeś przed zerwaniem paska to robiłeś sam?

Kolego "baju" zerknij do kolegi miszka;) i sam stwierdź czy bujał czy nie;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez Andrzej07
Opublikowano (edytowane)

Andrzej , w takie cuda to dopiero uwierzę , jak to się stanie w moim silniku, osobiście to zdemontuje i zweryfikuje, potem poskładam , odpalę i będzie chodził OK :decayed:

P.S. generalnie jestem niewierzący, bardziej ufam swoim zmysłom i doświadczeniu , niż temu co usłyszę i przeczytam :)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Więc tak wszytko sprawdzone miałem wielkie szczęscie z tym urwanym paskiem nic nie zrobiło kompresja taka jak wczesniej po 32 i 33. Rozrzad ustawiony prawidłowo, kąt wtrysku na 0.

Niepotrzebnie sie tylko zabierałem za te wymiane pompek teraz na zimnym ładnie pracuje, jak sie rorgrzeje zaczyna przerywać na biegu jałowym. Musze oddać do kogoś co sie na tym z dużo lepiej zna i ustawi to wszytko jak sie należy. Polecicie mi jakiś serwis lub osobe z okilic Rzeszowa?

Opublikowano (edytowane)

Uszczelniacze na wszystkie pompki założyłeś nowe ?

A jak regulowałeś pompki, masz jakąś fachową wiedzę na ten temat ?

Jak ze zużyciem gniazd pompowtrysków ?

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Uszczelniacze zakładałem nowe tylko na te które wymieniałem czyli 2 pompki z 1 i 2 cylindra, z 2 kolejnych i uszczelniacze i pompki były wymieniane na nowe jakiś miesiąc temu. Regulowałem tak: kręciłem wałem aż pompka bd maxymalnie wciśnięta wkręciłem regulator do poczucia oporu i odkręciłem o 180 stopni i tak każdą. Ale widocznie dalej jest coś nie tak bo maszyna nie pracuje tak jak powinna..

Opublikowano (edytowane)

Procedura regulacji opisana przez Ciebie jest jak najbardziej prawidłowa, napisz tylko w jaki sposób uzyskiwałeś wiedzę , że pompka jest na maxa wciśnięta ?

Jeżeli dobrze rozumie , to na tych pompkach, co wymieniałeś teraz po zerwaniu wałka , oringów nie wymieniałeś ?

Jeżeli tak to nierówna praca, telepanie silnikiem po rozgrzaniu, to prawdopodobnie ich wina :naughty:

A jak ze zużyciem gniazd ?

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Nie nie zle mnie zrozumiałeś:) oringi były wymieniane na tych nowych czyli tych co teraz wymieniałęm:) ostanio dałem do serwisu żeby wymienili ale skasowali tyle kasy ze teraz stwierdziłem ze zrobię to sam i zawsze zostanie coś w kieszeni no ale coś musiałem zrobić zle.. A co z odległością od krawędzi głowicy do zaworu elektromagnetycznego? jeżeli tam bym cos namieszał to paliwo będzie sie spalało tam gdzie nie trzeba czyli równie dobrze może to powodowac takie objawy jak ja mam teraz tak?? dobrze myśle?

Opublikowano

Pompki trzeba jeszcze ustawić w równych odległościach/prostopadle do głowicy. Jest do tego sprzęt:

HP-Listwa-do-ustawiania-pompowtryskiwacz

albo suwmiarka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...