Przemek22 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Witam posiadam Audi a4 b5 1.8T+LPG Mam problem z autkiem o tuż zapowietrza mi się układ chłodzenia i ubywa płynu potrafi zjeść zbiorniczek płynu na tydzień :/ wymieniłem 3 uszczelki pod głowica została sprawdzona szczelność głowic jest wszystko ok. układ szczelny nie ma żadnych wycieków płynu w oleju także nie ma . Mam takie pytanie czy jest możliwość ze pękł korpus turbiny miedzy płaszczem wodnym a wirnikiem? nie mam już pojęcia co może być , także zauważyłem ze płyn chłodniczy nie powraca do zbiorniczka powstaje pod ciśnienie w układzie po odkręceniu korka w zbiorniczku płyn wyrzuca . Proszę o pomoc. Edytowane 5 Listopada 2014 przez Przemek22
jacek70 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Szukaj wycieku , musi gdzieś być.
Przemek22 Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Opublikowano 9 Listopada 2014 Wczoraj przepatrzyłem całyi obieg chłodniczy wycieków brak a płynu coraz czesciej dolewam juz co 3 dni myslę że na takich ubytkach to bym zauwazyl wyciek
Emejcz Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Nie sączy ci się na kolankach od reduktora albo na króćcu z tyłu silnika? Sprawdzałeś też szybkozłączki od chłodnicy? Możesz tutaj nie widzieć, ale jak włożysz pod nie suchą rękę to będziesz wiedział. Edytowane 10 Listopada 2014 przez Emejcz
oca69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Witam posiadam Audi a4 b5 1.8T+LPG Mam problem z autkiem o tuż zapowietrza mi się układ chłodzenia i ubywa płynu potrafi zjeść zbiorniczek płynu na tydzień :/ wymieniłem 3 uszczelki pod głowica została sprawdzona szczelność głowic jest wszystko ok. układ szczelny nie ma żadnych wycieków płynu w oleju także nie ma . Mam takie pytanie czy jest możliwość ze pękł korpus turbiny miedzy płaszczem wodnym a wirnikiem? nie mam już pojęcia co może być , także zauważyłem ze płyn chłodniczy nie powraca do zbiorniczka powstaje pod ciśnienie w układzie po odkręceniu korka w zbiorniczku płyn wyrzuca . Proszę o pomoc. Piszesz że wyrzuca płyn po odkręceniu korka . Jutro z rana jedź do sklepu i kup Korek od zbiorniczka płynu koszt rzędu 30 zł . Przypadek na własnej skórze również u znajomego . On niestety był 1 i robił cuda , od termostatu x3 po głowice na koniec z głuptoty kupił korek i grało . U mnie jak sie zadażyło od razu po okrek i jest okej Aha i stawiam że płyn wyrzuca dołem zbiorniczka bo korek umarł i nie odpowietrza układu .
Dev Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 była robiona szczelnosc głowicy ? ostatnio miałem podobny problem i była peknieta głowica nad zaworem wydechowym
oca69 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 była robiona szczelnosc głowicy ? ostatnio miałem podobny problem i była peknieta głowica nad zaworem wydechowym Dev pisał że była
piotrzaba5 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Też to przerabiałem. Winny był korek zbiorniczka wyrównawczego ( tak jak kolega OCA69 pisał). Wykręć korek i pomachaj nim. Jeśli nie będzie klikał to jest do wymiany
Przemek22 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Wymieniałem korek w zbiorniczku bo oryginalny zgubiłem Facet w sklepie sprzedał mi drugi za 10 zł a słyszałem też ,że te korki różnią się ciśnieniami przy różnych ciśnieniach się otwieraj nie wiem czy to prawda ? Zainwestuje w drugi może faktycznie tu jest przyczyna tego całego problemu. Witam sprawdziłem dzisiaj korek i zauważyłem ze ta membrana w środku się zawiesza raz klika a raz nie zamówiłem drugi jutro zobaczę czy to ten korek narobił tyle bałaganu Edytowane 17 Listopada 2014 przez Przemek22
oca69 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Wymieniałem korek w zbiorniczku bo oryginalny zgubiłem Facet w sklepie sprzedał mi drugi za 10 zł a słyszałem też ,że te korki różnią się ciśnieniami przy różnych ciśnieniach się otwieraj nie wiem czy to prawda ? Zainwestuje w drugi może faktycznie tu jest przyczyna tego całego problemu. Witam sprawdziłem dzisiaj korek i zauważyłem ze ta membrana w środku się zawiesza raz klika a raz nie zamówiłem drugi jutro zobaczę czy to ten korek narobił tyle bałaganu Jestem pewien na 99 %
Przemek22 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam niestety korek nie pomógł wciąż to samo jeszcze dodam,że na licznikach temperaturę pokazuje mi 90 stopni a na klima troniki 51 kanale 95 stopni jak autko trochę powkręcam na obroty to zbija mi temperaturę do 88 stopni i później znowu rośnie nie wiem co jest grane i czemu nie chce mi płyn powracać do zbiorniczka tym górnym wężykiem :/
Emejcz Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Takie zmiany temperatur są poprawne. Temperatura na blacie jest tylko orientacyjna. Stoi na 90 gdy temperatura jest w przedziale 70-100 stopni.
oca69 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam niestety korek nie pomógł wciąż to samo jeszcze dodam,że na licznikach temperaturę pokazuje mi 90 stopni a na klima troniki 51 kanale 95 stopni jak autko trochę powkręcam na obroty to zbija mi temperaturę do 88 stopni i później znowu rośnie nie wiem co jest grane i czemu nie chce mi płyn powracać do zbiorniczka tym górnym wężykiem :/ Zobacz czy w ogóle ten wężyk jest drożny kawałek druta Ci wystarczy .
kicaj112 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam niestety korek nie pomógł wciąż to samo jeszcze dodam,że na licznikach temperaturę pokazuje mi 90 stopni a na klima troniki 51 kanale 95 stopni jak autko trochę powkręcam na obroty to zbija mi temperaturę do 88 stopni i później znowu rośnie nie wiem co jest grane i czemu nie chce mi płyn powracać do zbiorniczka tym górnym wężykiem :/ Zobacz czy w ogóle ten wężyk jest drożny kawałek druta Ci wystarczy . Albo ściśnij węża z płynem i powinien płyn leciec tym górnym wężykiem
oca69 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam niestety korek nie pomógł wciąż to samo jeszcze dodam,że na licznikach temperaturę pokazuje mi 90 stopni a na klima troniki 51 kanale 95 stopni jak autko trochę powkręcam na obroty to zbija mi temperaturę do 88 stopni i później znowu rośnie nie wiem co jest grane i czemu nie chce mi płyn powracać do zbiorniczka tym górnym wężykiem :/ Zobacz czy w ogóle ten wężyk jest drożny kawałek druta Ci wystarczy . Albo ściśnij węża z płynem i powinien płyn leciec tym górnym wężykiem Dokładnie , nie wpadłem na to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się