wachu01 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Temat poruszany wielokrotnie, i sporo tu znalazlem ale prosze o analize log'a. Lopatki turbiny chodza plynnie i swobodnie i w pelnym zakresie. Czy to przetwornik cisnienia sterujacy turbina? Powoli, powoli Panowie, pokolei, nie pchajcie sie tak z odpowiedziami, bo nie nadazam czytac Na prawde nikt nie potrafi skomentowac loga? Edytowane 10 Listopada 2014 przez wachu01
tomasz102 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Zrób tradycyjne logi, bo z tego źle się naprawdę czyta. Cyferki bardziej przemawiają
wachu01 Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) DYNAMICZNE:Grupa 001: http://vaglog.pl/log_192969.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_192970.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_192971.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_192972.htmlSTATYCZNE:Grupa 001: http://vaglog.pl/log_192962.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_192963.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_192964.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_192965.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_192967.htmlBASIC SETTINGS:Grupa 000: http://vaglog.pl/log_192966.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_192968.html dodam jeszcze, ze sztanga chodzi luzno, sprawdzalem pompka do podcisnienia, otwiera sie calkowicie w okolicy 17-18 PSI, czyli wyglada na to, ze prawidlowo, skok sztangi jest prawidlowy na oko 2-3cm, podcisnienie w ukladzie podcisnieniowym trzyma sie elegancko jakies sugestie moze? dodam jeszcze, ze mam otwarty termostat, plyn nie przekracza 65 stopni, ale domyslam sie, ze nie jest to przyczyna tych przeregulowan ? jakies pomysly? Edytowane 14 Listopada 2014 przez wachu01
ciahciah Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 na początek wytnij z puszki po piwie blaszkę i podłuż pod egr by spr czy nie puszcza, potem log dynamiczny 003 i 011 skok sztangi 2-3cm bez przesady, weź linijkę i zmierz, nie ma takiej opcji by było nawet 1,5cm opisz ten pomiar gdy miałeś 17-18psi bo mnie to zaciekawiło:) sterowanie turbo daje ciała, to może być gruszka turbiny do wymiany ale przy naprawianiu tak banalnego auta nie ma co teoretyzować tylko trzeba myśleć i po kolei drogą eliminacji spr wszystko, a ty prawie nic nie sprawdziłeś z tego co wypada... odkręć rurę wydechową od trubo i zablokuj by była szpara i zrób dynamicznego 003 i 011, się upewni czy katalizator do wycięcia, w ciemno też możesz go wywalić przeczyść egr i do razu zweryfikuj czy jest szczelny, wypal kolektor ssący i wyskrob wloty w głowicy gdy dany zawór jest zamknięty, potem przedmuchaj w środku by nie zostało nic wiórków filtr powietrza jak stary wymień i przeczyść siateczki w przepływce termostat najlepiej kup w aso+oring jakie było podciśnienie przy servo i jakie na węzyku wchodzącym na gruszkę turbiny w trakcie logowanie 011bs? robiąc wszytko o czym wspomniałem nie ma opcji byś nie ogarnął problemu, jak wszystko ogarniesz i dalej w 008 przepływka będzie zaniżać dopiero wtedy możesz kupić drugą, zakup jej wcześniej bardzo możliwe że będzie kasą wywaloną w błoto
wachu01 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 dzieki za odpowiedz, bede grzebal dalej, natomiast: EGR zaslepiony totalnie,dwoma blachami z uszczelkami na kolektorze i pod EGR, rurka zdemontowana, wyczyszczony, nawet nie byl zbyt brudny, sam w sobie tez chodzi prawidlowo, ani czyszczenie, ani zaslepienie nic nie poprawilo. o-ring pod EGR tez wymieniony. w kolektorze za duzego syfu nie ma, rzeklbym ze delikatny nalot, wiec nie chce za bardzo tam grzebac. faktycznie, moze przesadzilem z 3cm, ale skok jest duzy. sprawdzalem jego dzialanie vagiem i manualnie pompka podcisnieniowa, stad te pieski. faktycznie to pelne otwarcie mam jakos tak 20-25 pieskow. podcisnienie na serwo przy wolnych obrotach to okolo -0.9 bara, czyli na oko prawidlowe. zalozylem wakuometr na gruche przez trojniczek i sprawdzalem co sie dzieje podczas jazdy, wiec grucha tez dostaje w okolicy maksymalnego podcisnienia jakie -0.9bara, wiec wyglada na to, ze do podcisnienia nie ma sie co przyczepic. moze n75 pomimo, ze dziala to sie spoznia ? jakas bezwladnosc, przytarcie czy cos ? termostat kupiuony, czeka na wymiane, wahlera, ze wszystkimi oringami i z nowym króćcem. przeplywka wyczyszczona (nie byla brudna), filtr wymieniony - to byly pierwsze kroki wogole. a teraz moze i trywialne pytanie, ale jak mam zrobic ta sztuczke z zablokowanym turbo, tylko ze szpara i dynamicznego loga ? wsadzic jakas przeslone z blachy i skrecic wydech, czy jak ?
ciahciah Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 włącz myślenie i czytaj co napisałem do skutku:)
wachu01 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Ta... W swiecie TDI jestem nowy, a mechanikiem tez nie jestem, wiec wymaga to czasu W sensie odetkac wydech? ze ma byc szczelina miedzy turbem a rura do katalizatora, zeby spaliny mogly uciec nie przez kata? nie zrobi sie pieklo pod maska ? Edytowane 17 Listopada 2014 przez wachu01
OLIVER Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 W sensie odetkac wydech? ze ma byc szczelina miedzy turbem a rura do katalizatora, zeby spaliny mogly uciec nie przez kata? nie zrobi sie pieklo pod maska dokładnie oto chodzi ...By umożliwić swobodny wydech spalin .Dowiesz sie wtedy czy wydech masz drożny wystarczająco .. Ja też tak robiłem a w szparę miedzy flasze można włożyć kawałek pręta metalowego np. 6-8mm tak by mozna było troche dociągnąć na nakrętkach...Da rade
Mozgu Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 zaworek n75 możesz też wyczyścić, bo jeżeli to nie wina elektryki w nim to jeśli membrana w środku bedzie cała, to ładnie go sobie wypucujesz i możesz dosłownie kropelke oleju kapnąć na tłoczek, żeby lepiej chodził, i oczywiście całego wcześniej wyczyścić i przedmuchać ciśnieniem. Ja swój rozebrałem a później zakleiłem, bo założenie ponownie tego metalowego pierścienia jest chyba niewykonalne, tak aby było szczelnie. Jest dużo poradników oraz filmików w necie.
wachu01 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) tak zrobie, dzieki za podpowiedzi. W weekend troche powalcze z autem. Motywacja slaba, bo w miare jezdzi, tylko wlasnie to "w miare" jest lekko denerwujace. Edytowane 19 Listopada 2014 przez wachu01
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się