Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo 1.8T BEX grzeje się do czerwoności


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wejdz w engine i skasuj bledy przed logowaniem. Potem loguj.

Jak trochę pojeździsz to podaj jakie wartości masz w kanale 032. Sa tam dwie pozycje. Podaj je.

Turbo pozno wstaje, cofa zapłon, ale to pewnie przez Pb95. Jak na moje oko to przepływomierz tez do wymiany bo zawyza o jakies 10-20g/s

MAM TAK:-0,6% i 5,5%

Opublikowano

Takie wartości sa poprawne, pytanie po ilu kilometrach?

Zatankuj tylko Pb98 i znowu zrob logi na dobrze rozgrzanym silniku.

Mimo wszystko odczyty z MAF mi się osobiście nie podobają...ale pierwsze zrób znowu logi

Opublikowano

Takie wartości sa poprawne, pytanie po ilu kilometrach?

Zatankuj tylko Pb98 i znowu zrob logi na dobrze rozgrzanym silniku.

Mimo wszystko odczyty z MAF mi się osobiście nie podobają...ale pierwsze zrób znowu logi

-0,2 i 4.7 po 30 km na PB98 wszystko robione zaraz wrzucę logi z pozostałych kanałów

Wrzucam logi po wymianie N75 i zalaniu Pb98 Verva:

http://vaglog.pl/log_192805.html

http://vaglog.pl/log_192807.html

http://vaglog.pl/log_192806.html

Odczucie zero poprawy ;/

Opublikowano

Wyjmij przepływke i zobacz jakiem ma numery albo wstaw zdjęcie.

Opublikowano

Wyjmij przepływke i zobacz jakiem ma numery albo wstaw zdjęcie.

Ok jutro wrzucę bo muszę wyciągnąć wkład bo nie wiem czy wkład był wymieniany a nie mam torxa z dziurką ;/

Opublikowano

A była wymieniana przpeływka? to nie czasem jakiś zamiennik? tak jak wampir napisał przepływka pokazuje jakies chore wartosci przy końcu obrotów.

Opublikowano

Nie mam pojęcia ja nie wymieniałem, sprawdzę dziś po pracy numery tej przepływki ;/


A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego wstawania turbo, mianowicie kiedy zamontowało zawór N75 po czyszczeniu był on źle złożony tak że N75 było cały czas otwarte na 100%. Wtedy przy jeździe próbnej odczucie w mocy auta było nieporównywalne(niestety nie mam logów). Z silnika było tylko słychać ten świst turbiny a Auto przyśpieszało jak oszalałe. Jednak zaraz odcinało mi turbo i wywalało błąd że turbo przeciążone czy coś tam. I teraz moje pytanie czy możliwe jest że N75 podłączony jest źle i dlatego turbo nie wstaje tak jak ma wstawać ??

Opublikowano

Nie szukaj na sile poroblemow.

Z logow wyglada to tak przecietnie jak na auto z zapchanym katem, slabym DV, nieszczelnoscia, peknieciem przy klapce zaworu WG itp itd :)

Nie czytaj za duzo bo krecka dostaniesz i syndromu studenta medycyny. :)

Sprawdz przeplywomierz i daj znac

Opublikowano (edytowane)

ja wlasnie dostalem chyba takiego syndromu studenta bo swojego bexa tez rozgryzam na czesci pierwsze :P diagnoza ze niby kat do wywalenia ale burza mysli jest ;-) DP juz zamowiony, wstawie i wtedy bede myslal co dalej :D

Edytowane przez kapitan_chaos
Opublikowano

Nie szukaj na sile poroblemow.

Z logow wyglada to tak przecietnie jak na auto z zapchanym katem, slabym DV, nieszczelnoscia, peknieciem przy klapce zaworu WG itp itd :)

Nie czytaj za duzo bo krecka dostaniesz i syndromu studenta medycyny. :)

Sprawdz przeplywomierz i daj znac

A mógłbyś się wypowiedzieć na temat tego:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295064-blad-16725-p0341-po-wymianie-rozrzadu-bex/

Może tutaj leży też coś problem :) - chce mieć tylko potwierdzenie że tak ma być.

Opublikowano

ja też sie podepnę pod temat, czy jeżeli w jaki kolwiek sposób byłby przestawiony rozrząd w BEX to czy dostane jakiś błąd z czujników?? w sensie o jeden ząb na pasku lub jeden ząb na łańcuszku. u mnie przy obciążeniu koryguje zapłon, na biegu jałowym jest ok. o co kaman...?? :/

Opublikowano

Pytanie za 100ptk czy rozrząd można ustawiać do koła zamachowego z tyłu silnika ?? Jest tam kreska i jeżeli ustawię ją na środek dopasuje koło rozrządu wałka wydechowego do fabrycznych znaków a na samym końcu wałek ssący dopasuje do ilości oczek na łańcuchu to rozrząd będzie ok ustawiony ??

Opublikowano (edytowane)

najpierw ustawiasz wałki rorządu

potem znak na wale i znak na duzym kole do obudowy, tam jest nacięcie

ja zawsze dla pewnosci wrzucam czujnik zegarowy w pierwszy cylinder żeby złapać "0" z dokładnoscią do 0.01mm

Edytowane przez Dev
Opublikowano

A pytanie znak na wale można ustawić ten co jest na kole zamachowym z tyłu silnika ?? Bo musiałbym przód rozbierać żeby popatrzyć na wał z przodu

Opublikowano (edytowane)

znak masz też od strony rozrzadu, na kole pasowym i obudowie

musisz je zgrac

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

Ok autodata dużo mi powiedziała dziś popołudniu będę to ustawiał dam znaćć jak poszło :) dzięki za pomoc


Rozrząd przestawiony tak jak ma być. Niestety zero efektu.... Teraz wezmę się za przepływkę i zrobienia sobie sprzętu do sprawdzenia szczelności dolotu ;/


Prośba o informacje czy błąd mieszanki drugiej sondy wpływa na ecu ?? Bo w sobotę zamierzam wywalić Katalizator i wstawić DP i zastanawiam się nad emulatorem czy to coś da ??

Edytowane przez syn_szefa
Opublikowano

Emu to sobie mozes w d.... wsadzic

zrob program z opcją wywalenia drugiej sondy z ECU

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź... A czy po pojawieniu się tego błędu jeżeli nie wytnę tego od razu to będzie miało wpływ na prace silnika ??

Opublikowano

Super dzięki za informacje :) DP już zamówione w sobotę montaż :)


DP zamontowane dziś udało mi się zrobić logi tylko na kanale 020 115 002 - prośba o analizę i stwierdzenie czy przepływka dalej do wymiany ?? Auto mocniejsze turbo szybciej wstaje ale wydaje mi się że dalej to nie to

http://vaglog.pl/log_196162.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...