syn_szefa Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Wejdz w engine i skasuj bledy przed logowaniem. Potem loguj. Jak trochę pojeździsz to podaj jakie wartości masz w kanale 032. Sa tam dwie pozycje. Podaj je. Turbo pozno wstaje, cofa zapłon, ale to pewnie przez Pb95. Jak na moje oko to przepływomierz tez do wymiany bo zawyza o jakies 10-20g/s MAM TAK:-0,6% i 5,5%
wampir Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Takie wartości sa poprawne, pytanie po ilu kilometrach? Zatankuj tylko Pb98 i znowu zrob logi na dobrze rozgrzanym silniku. Mimo wszystko odczyty z MAF mi się osobiście nie podobają...ale pierwsze zrób znowu logi
syn_szefa Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Takie wartości sa poprawne, pytanie po ilu kilometrach? Zatankuj tylko Pb98 i znowu zrob logi na dobrze rozgrzanym silniku. Mimo wszystko odczyty z MAF mi się osobiście nie podobają...ale pierwsze zrób znowu logi -0,2 i 4.7 po 30 km na PB98 wszystko robione zaraz wrzucę logi z pozostałych kanałów Wrzucam logi po wymianie N75 i zalaniu Pb98 Verva: http://vaglog.pl/log_192805.html http://vaglog.pl/log_192807.html http://vaglog.pl/log_192806.html Odczucie zero poprawy ;/
Łukasz13 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Wyjmij przepływke i zobacz jakiem ma numery albo wstaw zdjęcie.
syn_szefa Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Wyjmij przepływke i zobacz jakiem ma numery albo wstaw zdjęcie. Ok jutro wrzucę bo muszę wyciągnąć wkład bo nie wiem czy wkład był wymieniany a nie mam torxa z dziurką ;/
Łukasz13 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 A była wymieniana przpeływka? to nie czasem jakiś zamiennik? tak jak wampir napisał przepływka pokazuje jakies chore wartosci przy końcu obrotów.
syn_szefa Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie mam pojęcia ja nie wymieniałem, sprawdzę dziś po pracy numery tej przepływki ;/ A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego wstawania turbo, mianowicie kiedy zamontowało zawór N75 po czyszczeniu był on źle złożony tak że N75 było cały czas otwarte na 100%. Wtedy przy jeździe próbnej odczucie w mocy auta było nieporównywalne(niestety nie mam logów). Z silnika było tylko słychać ten świst turbiny a Auto przyśpieszało jak oszalałe. Jednak zaraz odcinało mi turbo i wywalało błąd że turbo przeciążone czy coś tam. I teraz moje pytanie czy możliwe jest że N75 podłączony jest źle i dlatego turbo nie wstaje tak jak ma wstawać ??
wampir Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie szukaj na sile poroblemow. Z logow wyglada to tak przecietnie jak na auto z zapchanym katem, slabym DV, nieszczelnoscia, peknieciem przy klapce zaworu WG itp itd Nie czytaj za duzo bo krecka dostaniesz i syndromu studenta medycyny. Sprawdz przeplywomierz i daj znac
stachu86 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) ja wlasnie dostalem chyba takiego syndromu studenta bo swojego bexa tez rozgryzam na czesci pierwsze diagnoza ze niby kat do wywalenia ale burza mysli jest ;-) DP juz zamowiony, wstawie i wtedy bede myslal co dalej Edytowane 12 Listopada 2014 przez kapitan_chaos
syn_szefa Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie szukaj na sile poroblemow. Z logow wyglada to tak przecietnie jak na auto z zapchanym katem, slabym DV, nieszczelnoscia, peknieciem przy klapce zaworu WG itp itd Nie czytaj za duzo bo krecka dostaniesz i syndromu studenta medycyny. Sprawdz przeplywomierz i daj znac A mógłbyś się wypowiedzieć na temat tego: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295064-blad-16725-p0341-po-wymianie-rozrzadu-bex/ Może tutaj leży też coś problem - chce mieć tylko potwierdzenie że tak ma być.
stachu86 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 ja też sie podepnę pod temat, czy jeżeli w jaki kolwiek sposób byłby przestawiony rozrząd w BEX to czy dostane jakiś błąd z czujników?? w sensie o jeden ząb na pasku lub jeden ząb na łańcuszku. u mnie przy obciążeniu koryguje zapłon, na biegu jałowym jest ok. o co kaman...?? :/
syn_szefa Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Pytanie za 100ptk czy rozrząd można ustawiać do koła zamachowego z tyłu silnika ?? Jest tam kreska i jeżeli ustawię ją na środek dopasuje koło rozrządu wałka wydechowego do fabrycznych znaków a na samym końcu wałek ssący dopasuje do ilości oczek na łańcuchu to rozrząd będzie ok ustawiony ??
Dev Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) najpierw ustawiasz wałki rorządu potem znak na wale i znak na duzym kole do obudowy, tam jest nacięcie ja zawsze dla pewnosci wrzucam czujnik zegarowy w pierwszy cylinder żeby złapać "0" z dokładnoscią do 0.01mm Edytowane 13 Listopada 2014 przez Dev
syn_szefa Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 A pytanie znak na wale można ustawić ten co jest na kole zamachowym z tyłu silnika ?? Bo musiałbym przód rozbierać żeby popatrzyć na wał z przodu
Dev Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) znak masz też od strony rozrzadu, na kole pasowym i obudowie musisz je zgrac Edytowane 14 Listopada 2014 przez Dev
syn_szefa Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) Ok autodata dużo mi powiedziała dziś popołudniu będę to ustawiał dam znaćć jak poszło dzięki za pomoc Rozrząd przestawiony tak jak ma być. Niestety zero efektu.... Teraz wezmę się za przepływkę i zrobienia sobie sprzętu do sprawdzenia szczelności dolotu ;/ Prośba o informacje czy błąd mieszanki drugiej sondy wpływa na ecu ?? Bo w sobotę zamierzam wywalić Katalizator i wstawić DP i zastanawiam się nad emulatorem czy to coś da ?? Edytowane 14 Listopada 2014 przez syn_szefa
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Emu to sobie mozes w d.... wsadzic zrob program z opcją wywalenia drugiej sondy z ECU
syn_szefa Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Dzięki za odpowiedź... A czy po pojawieniu się tego błędu jeżeli nie wytnę tego od razu to będzie miało wpływ na prace silnika ??
syn_szefa Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Super dzięki za informacje DP już zamówione w sobotę montaż DP zamontowane dziś udało mi się zrobić logi tylko na kanale 020 115 002 - prośba o analizę i stwierdzenie czy przepływka dalej do wymiany ?? Auto mocniejsze turbo szybciej wstaje ale wydaje mi się że dalej to nie to http://vaglog.pl/log_196162.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się