Szati 1991 1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Witamwulkanizator dobił mi ciśnienie na 1.9 bara to nie za mało jak na 15-stki? Dobić na 2.3? Podobnego tematu nie znalazłem więc pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Ja b6 mam 2.4. Na 1.9 to mam kapcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki24 0 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Dla mnie optymalna to 2.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Mam 2,2 i jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbet 0 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Dobij. Opony zimowe zawsze o 0,2 więcej niż letnie. Do letnich 15 powinieneś mieć zdaje się 2,1 więc zima 2,3 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Wlepka prawdę powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Dobij. Opony zimowe zawsze o 0,2 więcej niż letnie. Do letnich 15 powinieneś mieć zdaje się 2,1 więc zima 2,3 bara. Pompuje sie zawsze tyle samo. Termodynamika sie kłania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Właśnie, gdy pojezdzi i rozgrzeje opony to 2.3 będzie nagle 2.5.[emoji12] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szati 1991 1 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 a nie lepiej zostawić na 2,0 żeby lepiej grzebały na lodzie i śniegu ? czy to jeszcze pogorszy sprawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Na 2 to za mało. Będzie więcej palił samochód. 2.2 2.3 to chyba najlepsze ciśnienie jak na 15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Ja pompuję tyle co we wlepce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szati 1991 1 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 czyli zostaje na 2.2 nie będziemy poprawiać fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 To co jest na wlepie ok ale jak się stosujecie do indeksów prędkości i nośności producenta. A jak z oszczędności słabsze parametry to niestety opona chociaż nazwa ta sama zupełnie inna i kapec przy ciśnieniu z wlepy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Panowie mam takie pytanie do was. Piszecie ze pompujecie w koła 2,5 bara a jak to sie ma do srodka auta, nie trzesie sie wszystko w środku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 A co niby ma się trząść. W B6 przy rozmiarze 195/65/15 jest na pusto 2,3 a załadowany 2,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 w srodku plastiki nie trzeszczą? na nierownym asfalcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Nie rozumiem, z jakiego powodu mają się trząść... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Trochę racji ma, w skodzie Octavii 2 powyżej 2.3 wszystko trzeszczy a w domu od nowości. [emoji20] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 w skodzie Octavii 2 powyżej 2.3 wszystko trzeszczy Tam niech se trzeszczy, w Audi nie ma takiego prawa a w domu od nowości. Czytam i czytam i nie czaje o co w tym biega, możesz to jakoś zrozumiale napisać ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 w skodzie Octavii 2 powyżej 2.3 wszystko trzeszczyTam niech se trzeszczy, w Audi nie ma takiego prawa a w domu od nowości.Czytam i czytam i nie czaje o co w tym biega, możesz to jakoś zrozumiale napisać ??? Pewnie o to, że kupił ją w salonie i jest jej pierwszym właścicielem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się