Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 ASB Quattro s-line/gwint/19,9,5J/Power by Lab Performance 280KM/580NM


tomekhxc

Rekomendowane odpowiedzi

42445245_2294805290593144_30976487659940Albo jak u mnie 235/35/19 ?               Nie ma takiej tragedii jeszcze.               

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tomekhxc napisał:

mysle moze cos o bardziej przyziemnych parametrach

:thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie wygląda box w kolorze autka:thumbup1:

u mnie też będzie w kolorze:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomekhxc napisał:

Na zimie przyszedł pomysł żeby boxa w kolor nadwozia pomalować :whistling:

HCKXPWw.jpg

p0He0F3.jpg

LcSjBJx.jpg

O proszę, taki sam zimowy set :drinks:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.08.2017 o 09:31, tomekhxc napisał:

Ostatnio tylny amortyzator skończył żywot, całkowicie się wylał, auto chodziło po całej drodze jak głupie....

 

Ale dzisiaj przyszły nowe Bilsteiny B8 i po pracy zabieram sie za robote ;)  plus od razu nowe odboje pod sportowe zawieszenie

7vbmg7Y.jpg

Masz może na stanie te amory ? Same tyły potrzebuje.. może masz dojście to tańszych niż wszędzie ? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Masz może na stanie te amory ? Same tyły potrzebuje.. może masz dojście to tańszych niż wszędzie ? :eusathink:

Placz i plac ale bedzie warto, z tymi amorkami to i tak pewnie bedziesz czekal na pake z niemiec bo mala kto ma takie czesci na stanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może coś podobnej klasy, ale tańszego ? 

Kupilem gwint eibacha i tył mam jeden wylany, @H4mm3R zaproponował regenerację i dał namiar, rozważam poważnie, ale może za niewielka dopłata kupiłbym coś dobrej klasy ale dwa nowe, które podpasują pod gwinta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HOLMATRO napisał:

A może coś podobnej klasy, ale tańszego ? 

Kupilem gwint eibacha i tył mam jeden wylany, @H4mm3R zaproponował regenerację i dał namiar, rozważam poważnie, ale może za niewielka dopłata kupiłbym coś dobrej klasy ale dwa nowe, które podpasują pod gwinta. 

Kup MTSa za 300zł para z 2 letnią gwarancją i bez problemu. Na tył wystarczy coś o krótszym skoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, H4mm3R napisał:

Kup MTSa za 300zł para z 2 letnią gwarancją i bez problemu. Na tył wystarczy coś o krótszym skoku.

Mts ? Dużo ludzi narzeka, raczej na przednie gwintowanie, nie wiem jak tył. Masz jakieś doświadczenia z tymi amorami? Lepsze to czy regenerowane KW ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, HOLMATRO napisał:

Mts ? Dużo ludzi narzeka, raczej na przednie gwintowanie, nie wiem jak tył. Masz jakieś doświadczenia z tymi amorami? Lepsze to czy regenerowane KW ?

Dwa sezony wytrzymały. Zawsze to nowe. A nad tyłem to nie ma się co spuszczać, w razie W szybko wymienisz. 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bilsteina to mam od ręki , fakt jakość amortyzatora mówi sama za siebie  tylko cena..... za koszt jednego kupisz dwa MTS-y  i jeszcze ci zostanie , osbobiście nie mam doswiadczenia z MTS ale trzymałem w łapie nie raz i tragedii nie ma , a złego słowa od klientów tez nie słyszałem , wszystko zależy od kasy i tak jak Hammer mówi , w razie czego tył to wymienisz w pół godziny 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, tomekhxc napisał:

Bilsteina to mam od ręki , fakt jakość amortyzatora mówi sama za siebie  tylko cena..... za koszt jednego kupisz dwa MTS-y  i jeszcze ci zostanie , osbobiście nie mam doswiadczenia z MTS ale trzymałem w łapie nie raz i tragedii nie ma , a złego słowa od klientów tez nie słyszałem , wszystko zależy od kasy i tak jak Hammer mówi , w razie czego tył to wymienisz w pół godziny 

1. No w sumie jeśli mam wymienić raz na dwa lata nawet oba amorki, a jeśli wcześniej i się załapie na wymianę gwarancyjna, to takie coś nie stanowi dla mnie problemu. 

2. A jeśli porównać nowego mtsa do regenerowanego eibacha pro streeta S, to które rozwiązanie byś wybrał ?

3. Ostatnie pytanie - mam vogtlanda dobranego pod moja masę, przód wylatuje wpada Eibach, tyl amorki wymieniam na któreś, o których rozmawiamy, natomiast mam problem ze sprężynami. Moje są w dobrym stanie natomiast są zapieczone totalnie, chciałbym podnieść auto o 0,5 cm bo mam problem po domem. Eibach natomiast jest wzięty z sedana, wiec trochę mniejsza klasa wagowa, chyba o 50 kg, a zdarza się ze w okresie wakacyjnym jadę załadowany dość solidnie z dwójka dzieci i żona. I teraz - podmienić cały zestaw, zostawić vogtlanda czy może jest opcja wymiany samej podkładki gwintowanej z eibacha pod sprężyny vogtlanda ? 

Wiem, wyjdzie w praniu, ale zastanawiam się która opcja jest najlepsza dla mnie i mojego użytkowania. 

Na springach eibacha auto może mi trochę siąść niżej, ale moge je podnieść gwintem. 

 Nie wiem co robić.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolisz że to ja odpowiem na Twoje pytania.

Ad.2 Na początku musisz wiedzieć na czym polega regeneracja takiego amortyzatora. Zazwyczaj wymienia się cały wkład, zostaje tylko ori obudowa, więc z ori eibach to raczej nie ma już nic wspólnego. Można jedynie podczas takiej regeneracji ustawić siłę tłumienia i to chyba jedyny plus. Więc taki MTS równie dobrze sprawdzi się jak taki regenerowany amortyzator, a dodatkowo masz gwarancję i pewność że oba amorki są tak samo ustawione fabrycznie.

Ad.3 Każdy producent ma własny pomysł na regulację tyłu, jeden ma nakrętkę od góry, drugi od dołu. Sprężyna ma inną średnicę. Czasem można coś dobrać i jest ok. Więc musisz porównać oba zestawy czy pasują. Jeśli zaś skończyła się regulacja na tyle, a chciałbyś mieć wyżej tył, to najprostszym rozwiązaniem jest zrobienie tulei/podkładki pod śrubę regulującą. 

Tył po załadowaniu zawsze siada i przycierki są wręcz nieuniknione przy dobrym spasie. Tu masz dwie opcje. Wkładasz air i problem z głowy, lub kupujesz wałek z poliuretanu i robisz krążki które nakładasz na amortyzator i w przypadku dobicia, dobija amortyzator a nie felga o błotnik. 

Im sztywniejsze sprężyny z tyłu tym lepiej, a sprężyna sztywna = jak najmniej ściśnięta = wyższa klasa wagowa. Bo im bardziej ściśnięta sprężyna tym miększa i bardziej dobija.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@H4mm3R dzięki za objaśnienie tej kwestii, przekonałeś mnie do nowych amorkow i zamawiam to co poleciłeś. 

Odnosnie sprężyn tył to w tej chwili mam ustawione na prawie zadowalającej wysokości, z tym mankamentem ze o ile gwintu do kręcenia w obie strony jest jeszcze, to nakrętka jest tak zapieczona, ze nawet stół nie pomoże. Idealna opcja dla mnie byłoby przełożenie śrub z eibacha do sprężyn aktualnych ( bo i klasa wagowa jest wyższa, są sztywniejsze ), ale to czy podejdą i wejdzie na nie sprężyna okaże się w praniu. Jeśli nie, spróbuje wsadzić eibacha i podnieść wyżej, ale spodziewam się dużego skoku sprężyn bez obciążenia i mocnego dobijania jak załaduje bagażnik. Podkładki poliuretanowe to już ostateczność, będę myślał jak nie przejdzie żadna inna opcja. 

Pozdrawiam :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio nic sie nie działo specjalnego w temacie , zmieniony zostal olej z 5w30 na 5w40 LM Synthoil , wszystkie filtry, i w końcu wszystkie rolki paski napinacze, pompa wody , ponieważ jak zdarłem przód wszystko siedziało jeszcze fabryczne a przy przebiegu 230 tys to już pasuje coś zmienić :decayed: A no i nowe opony wpadły na lato, miały byc michelin ale bardzo dobrze mi sie jezdzi na hankook i przy tym zostaje ;)  W weekend poszla w ruch polerka , mały one step , nie było za bardzo znecane sie nad lakierem ponieważ i tak mam jedno nadkole do malowania i zderzak tylny , po polerce wosk i na BT moze być :decayed: Kilka fotek ale nie mialem weny robic lustrem , kilka szybkich z tel , zreszta za tydzien będzie @FroS-t z aparatem to będzie kilka lepszych fotek :grin:

LcDYIk7.jpg

 

qYYOY00.jpg

 

anc6xdB.jpg

 

D2GccKS.jpg

 

cSljFak.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...