bosniak_sg Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Moze mi ktos jasniej wytlumaczyc o co kaman na przykladzie ponizszego filmiku co jest nie tak, bo wkurza mnie jak od czasu do czasu kolega majac Bmw w xdrive wrzuca mi tego typu filmiki
black4 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Moze mi ktos jasniej wytlumaczyc o co kaman na przykladzie ponizszego filmiku co jest nie tak, bo wkurza mnie jak od czasu do czasu kolega majac Bmw w xdrive wrzuca mi tego typu filmiki Witaj To jakiś propagandowy film na zamówienie beemki W Audi od A4 wzwyż jest stały napęd 4x4 na dyf. Torsen. Przecież na podobne rolki wjeżdzasz robiąc przegląd i nie ma najmniejszego problemu z wyjazdem O ile mi wiadomo to w BMW xdrive nie jest stałym napędem 4x4 a dołącza jedynie napęd na przód w przypadku uślizgu tylnich kół, skorygujcie mnie jeśli się mylę, Pozdrawiam!
bosniak_sg Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) Oglądałem mnóstwo takich filmików to jeżeli już audi zareaguje to z wielkim opóźnieniem natomiast bmw od razu. Poza tym co torsena mu na czas filmiku wyjeli? Bmw ma stały napęd nic mu się nie dolacza. Edytowane 14 Listopada 2014 przez bosniak_sg
Bartollo Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 Zrób swój test zima sie zbliża, weź kolege z xDrive'em i swoją Quattrówke i jedźcie na drogę o dużym nachyleniu i kilka innych prób i będzie jasne widziałem kiedyś film Bmw vs audi w sensie o napedy chodzi quattro przegrało we wszystkich konkurencjach a po pewnym czasie nieoficjalny ruski test xDrive vs quattro (takie same auta ) i quattro radziło sobie lepiej. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
og555 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Może należało wyłączyć esp i spokojnie by wyjechał z tych rolek
bosniak_sg Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Ale własnie ASR przyhamowuje szybciej obracające sie koła więc tym bardziej powinien z tych rolek wyjechac. Przecież one imituja nie co innego tylko jakby tylna oś stanela na lodzie a przód nadal zachował trakcje.
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Od tego nie jest ASR tylko EDS. Kolego mylisz pojecia.
bosniak_sg Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Sam napisałeś kolego ze chodzi o ASR. Zdecyduj się o który system chodzi, generalnie EDS jest tylko ewolucja ASR, zasada działania jest podobna jeżeli nie taka sama, działa to trochę jak elektroniczna blokada mech różnicowego, tak czy inaczej tym bardziej powinien z tych rolek wyjechać, mając w dodatku centralny Torsen.
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Przeczytaj jeszcze raz tego posta. Wiem co pisze i co napisałem.
bosniak_sg Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Czytałem, może Ty mojego przeczytaj jeszcze raz?
ilear Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 nie klocta sie krotko tu jestem ale juz zauwazylem, ze Dev ma tendencje do "twardego" objasniania teori/praktyki moze zamiast tego Dev moglbys rozwinac temat? Z tego co mi wiadomo na chlopski rozum EDS przychamowuje kola, a ASR przychamowywuje obroty silnika tak? W tym przypadku powinien w audi zadzialac ASR korzystajacy z EDS? czy jak, bo mnie to ciekawi
bosniak_sg Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zasada działania ASR m.in "wykorzystanie hamulców do przyhamowania kół znajdujących się w poślizgu – rozwiązanie zapewniające szybki czas reakcji systemu, jednakże negatywnie wpływające na komfort podróży. "
erchi Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Z zasady działania torsena wynika, że potrzebuje sporej różnicy prędkości pomiędzy osiami, a co za tym idzie i czasu. Nic dziwnego, że nafaszerowane elektroniką i z elektrohydraulicznym sprzęgłem (między osiami) auto, lepiej sobie radzi. To tak na chłopski rozum
Snorky Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Co to za propaganda? Osobiście byłem na stacji diagnostycznej swoim Czworołapem i przejeżdżałem przez rolki (sprawdzenie hamulców) i w porównaniu do wcześniej posiadanych samochodów z napędem FWD to wyjazd z tych rolek to była przyjemność. Nic takiego jak na powyższym filmiku nie miało miejsca.
bosniak_sg Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 Tez tak zjeżdżam z rolek po przeglądzie, tylko te na przeglądzie mają jakiś opór. Z zasady działania torsena wynika, że potrzebuje sporej różnicy prędkości pomiędzy osiami, a co za tym idzie i czasu. Nic dziwnego, że nafaszerowane elektroniką i z elektrohydraulicznym sprzęgłem (między osiami) auto, lepiej sobie radzi. To tak na chłopski rozum Nieprawda "W każdym z typów Torsena zmiana rozdziału momentu odbywa się błyskawicznie w sposób płynny bez udziału kierowcy ani żadnych systemów elektronicznych. Dzięki temu, że jego działanie jest czysto mechaniczne jest rozwiązaniem bardzo skutecznym i bardzo trwałym."
erchi Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Czyli powinien zjechać z rolek bez najmniejszego poślizgu zaraz po puszczeniu sprzęgła?(błyskawiczne działanie)
erchi Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 miałem na myśli ruszanie gdy jedna oś jest na rolkach.
Dev Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Zanim zaczniecie cokolwiek pisac na temat napędów i Torsena poczytajcie o współczynniku blokowania. rozjasni Wam sie w głowach dlaczego audi parszywie zachowuje sie na rolkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się