largovinch 1 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Tak jak w temacie, lemforder i trw, co jeszcze? Muszę wymienić a z racji tego że mieszkam na wyspach jest dużo śmieciowych produktów. Proszę o pomoc http://www.eurocarparts.com/track-rod-and-track-rod-end Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Largo - SWAG, FEBI, RTS - śmiało to możesz montować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Tak jak w temacie, lemforder i trw, co jeszcze? Muszę wymienić a z racji tego że mieszkam na wyspach jest dużo śmieciowych produktów. Proszę o pomoc http://www.eurocarparts.com/track-rod-and-track-rod-end ze swojej strony polecił bym meyle a lemfordera bym odpuścił no chyba że masz pewność że nie trafisz na podjepke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch 1 Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Po czym poznać że lemforder to podróbka? I z jaką siłą je dokręcić? Edytowane 17 Listopada 2014 przez largovinch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayew 1 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Osobiści zakładałem FEBI i po 4 tys km spokój jak będzie dalej zobaczę. Co do dokręcania to normalnie skręcałem dosć mocno. Na drążek liczyłem obroty ze starej końcówki. Edytowane 17 Listopada 2014 przez ayew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Na tym liczeniu obrotów to można się przewieźć. Lepiej sprawdzić u fachowca bo jak zacznie ścinać gumy to będzie za późno i uderzy po kieszeni. Wahacze to jeszcze Delphi.(końcówka drążka też) Edytowane 17 Listopada 2014 przez jacek70 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch 1 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Liczenie liczeniem ale zbieżność obowiązkowa po takim zabiegu. Pytam z jaką siłą bo gdzieś czytałem że dokręca sie je dynanometrycznym kluczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Nigdy nie używałem do tego klucza dym. po prostu dokręciłem do oporu (ale z głową) i było dobrze. Pewnie mądre książki coś o tym mówią, ale ja nie szukałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayew 1 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Oczywiście zbieżność do zrobienia, u mnie mimo krecenia obrotami była przestawiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gerlinski 0 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Tak jak w temacie, lemforder i trw, co jeszcze? Muszę wymienić a z racji tego że mieszkam na wyspach jest dużo śmieciowych produktów. Proszę o pomoc http://www.eurocarparts.com/track-rod-and-track-rod-end Na końcówce nie zaoszczędzisz.....kup Lemfordera. A co do dokręcania to przecież kontrujesz nakrętką..........nie potrzeba wielkiej siły w to wkładać......a zbieżność i tak chyba ustawisz u Mechanika?...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch 1 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Tak wiem, ale mądre książki coś takiego mówiły Edytowane 20 Listopada 2014 przez largovinch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toskańczyk 2 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Na zbieżności niestety wyszło, że końcówka do wymiany, chciałbym coś dobrego w sensie jakość do ceny i żeby po pół roku nie wymieniać znowu? Lemforder http://allegro.pl/koncowka-drazka-audi-a4-a6-c5-b5-b6-a8-lemforder-i4857653853.html TRW http://allegro.pl/koncowka-drazka-trw-audi-a4-b5-b6-b7-a6-c5-i4799491025.html Febi http://allegro.pl/koncowka-drazka-audi-a4-a6-vw-passat-b5-febi-mfj-i4783553642.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janowl 0 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Ja założyłem Lemfoerdera kompletne zawieszenie i jak dotąd jestem z tej decyzji bardzo zadowolony. Fakt 1700 PLNów to nie mało, ale przejechałem dotąd 105tys. km i jak narazie nasze polskie drogi nie robią na zawieszeniu żadnego wrażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub04 1 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Przeciwnakrętkę dokręcamy momentem 40 Nm przytrzymując drążek za sześciokąt! Końcówka drążka do zwrotnicy-górna śruba momentem 7 Nm, a nakrętkę poniżej/ od długiej śruby/ momentem 45 Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti 34 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Ja u siebie Largo zakladalem i hula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubi 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Na Ruvillach też się jeździ nie narzekam, a za 65zł za szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się