danolek Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Mam problem z odpalaniem silnika gdy jest cieply,1.9 tdi avf. Po dluzszej jezdzie gdy zgasze auto i chce je odpalic po np 5 min odpala nie tak,jak powinien - mianowicie zamiast normalnie krecic przez pierwsza sekunde albo 2-3 sekundy 'kotluje' sie na odbrotach ok 100 obr/min i trzesie sie,jakby nie mial paliwa. Po chwili obroty wskakuja na normalne,rozrusznik dokreca jak normalnie i auto odpala. Niby zawsze odpala,ale czuje ze jest coraz gorzej i ktoregos dnia nie wystartuje i bede mial lipe. Co sprawdzic? Filtr paliwa wymieniany niedawno,aso. Pompowtryskiwacze w stanie idealnym,korekcje prawie fabryczne,brak bledow na vag'u. Przebieg 230 tys oryginalny,rozrzad do wymiany za pare tys km. Akumulator raczej sprawny,przynajmniej nie mam zadnych objawow niesprawnosci. Rozrusznik tez nie wydaje zadnych dzwiekow ani innych objawow. Poza zlym odpalaniem na cieplym wszystko inne idalnie dziala,brak podwyzszonego spalania ani jakichkolwiek innych niedogodnosci. Pomozecie?
quadral20004 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) sprawdz czy czasami masa na silniku ci sie nie poluzowala.moze to byc zawor na listwie wtryskowej lub zaworki w pompie wtryskowej. opcji jest mega duzo.bez logow chybna nie trafisz za pierwszym razem Edytowane 18 Listopada 2014 przez quadral20004
danolek Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Hmmm jakby masa byla luzna to mialbym tez inne problemy i nie tylko na cieplym,dobrze mysle? W tym silniki sa pompowtryski,nie ma listwy wtryskowej ani pompy wtryskowej.
danolek Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Sam z vagiem na laptopie zrobie? Jaka powinna byc i jak ja sprawdze? Edytowane 18 Listopada 2014 przez danolek
danolek Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Ok tak zrobie. W holandii cos sprubuje ogarnac ( mieszkam w Belgii). Dodam jeszcze,ze najwiekszy problem mialem raz jak chcialem raz wyjechac z myjni - kotlowal z 4 sekundy i sie trzasl - czy wilgoc ma na to wplyw? Jesli tak to moze przeplywomierz? Moze to byc tez czujnik temperatury silnika? Ktorys czujnikow mialem wymieniany 2 lata temu,ale chyba byl to czujnik temperatury plynu chlodacego,musialbym sprawdzic na fakturze. Ewentualnie oringi na pompkach? Kolejne podejrzenie - czy takie odpalanie moze miec zwiazek z tym,ze rozrzad zaraz bede mial do wymiany?
Dev Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Sprawdz synchronizacje wałka rozrządu
quadral20004 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 moze rzeczywiscie rozrusznik.jedna szczotka nie dociska jak powinna ,kreci ale nie ma pelnego momentu obrotowego.a disel tego nie lubi
danolek Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 Kurde moze byc. Ale ze tylko,jak cieply?
Tomcioidzi Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 sprawdź jak kolega wyżej napisał kat synchronizacji miałem ten sam problem okazało się,że mam bardzo luźny pasek rozrządu,przez tłumik drgań po wymianie zapala jak trzeba. Pozdrawaim.
danolek Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Pisalem wyzej - kąt synchronizacji 0.0
quadral20004 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wiec go rusz na -0.5...-1.0 po co ma wyprzedzac kat wtrysku? napewno zapali lepiej ale silnik po d*pie bedzie dostawał.z reszta bedzie chodzil jak traktor
quadral20004 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 kat synchronizacji.jak zwał tak zwał
Jaro666 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Mam problem z odpalaniem silnika gdy jest cieply,1.9 tdi avf. Po dluzszej jezdzie gdy zgasze auto i chce je odpalic po np 5 min odpala nie tak,jak powinien - mianowicie zamiast normalnie krecic przez pierwsza sekunde albo 2-3 sekundy 'kotluje' sie na odbrotach ok 100 obr/min i trzesie sie,jakby nie mial paliwa. Po chwili obroty wskakuja na normalne,rozrusznik dokreca jak normalnie i auto odpala. Niby zawsze odpala,ale czuje ze jest coraz gorzej i ktoregos dnia nie wystartuje i bede mial lipe. Co sprawdzic? Filtr paliwa wymieniany niedawno,aso. Pompowtryskiwacze w stanie idealnym,korekcje prawie fabryczne,brak bledow na vag'u. Przebieg 230 tys oryginalny,rozrzad do wymiany za pare tys km. Akumulator raczej sprawny,przynajmniej nie mam zadnych objawow niesprawnosci. Rozrusznik tez nie wydaje zadnych dzwiekow ani innych objawow. Poza zlym odpalaniem na cieplym wszystko inne idalnie dziala,brak podwyzszonego spalania ani jakichkolwiek innych niedogodnosci. Pomozecie? Jak Ci tak długo pali na ciepłym to załąćż wtedy postoje czasami w tych naszych bestiach przełącznik od świateł robił zamieszanie ... wiem ze to dziwnie brzmi ale czasami taka pierdoła a ratuje życie
danolek Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2014 Hmmm on nie pali dlugo,on potrafi sie 'zawahac',nie trwa to dluzej niz 1 sekunda,ale nie jest to 'normalne odpalenie'. W kazdym razie teraz jest dobrze,nie wiadomo dlaczego
piotrsob1 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 A nie było tak, że problem z odpalaniem na ciepło występował , jak tankowałeś w Polsce ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się