albi281 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam.Właśnie z ciągnąłem moją A4 z drogi,żona wyjechała do pracy i nie dojechała.Auto zgasło i tyle,a że 5000 km temu powinienem wymienić rozrząd więc od razu uznałem że stało się najgorsze,po zdjęciu osłony okazało się że pasek nie pękł,ale przesunął się 2-3 mm w str. silnika i tyle samo paska się wystrzępiło. Czy mogło to spowodować przestawienie się rozrządu? czy może usterki nie odpalania szukać gdzie indziej bo zanim zaciągnę auto do mechanika wolę wiedzieć co i jak żeby mnie nie naraził na niepotrzebne koszty. Dzięki za odpowiedzi i instrukcje.
Jarek882 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) założyć nowy pasek, ustawić rozrząd tak jak być powinien i zobaczyć czy odpali. Daj zdjęcie jak się przesunął. Mógł przeskoczyć i wyszczerbiło ząbki albo coś z napinaczem. Silnik masz AJM ? Edytowane 19 Listopada 2014 przez Jarek882
kicaj112 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Tak jak kolega wyżej, założyc nowy pasek i prubowac
Mozgu Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Niech najpierw sprawdza na znaki, czy wszystko pasuje, bo jak nie to moze byc tak ze nawet szkoda na pasek wydawac jak sie przesunal
albi281 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 właśnie sprawdziłem błędy i jest jeden: 19464 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem- nie mogę znaleźć co on oznacza.
Lukasz_N Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Podaj dokładniej opis błędu bo 19464 moze miec kilka przyczyn. Po pierwsze, zeby komputer wysterował odpowiednio pompki, to musi dostac prawidłowy sygnał z czujnika G40. Jak nie ma sygnału to, jest wtedy problem z odpaleniem. Ten błąd moze również oznaczac, ze czujnik położenia wałka rozrządu G40 świruje, bo rozrząd Ci się rozjechał i synchro jest poza zakresem regulacji. Ustaw rozrząd na 0 (na blokadach), przekręć klika razy wałem korbowym (ręcznie kluczem), sprawdź, czy jest ustawiony poprawnie i spróbuj odpalić. Edytowane 20 Listopada 2014 przez Lukasz_N
albi281 Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 No i sytuacja opanowana,rozrząd przeskoczył o jeden ząbek,pasek wyglądał jak by był po większym przebiegu (nie wiem czy możliwe żeby poprzedni mechanik go nie wymienił) koszt 1000 zł. to zabolało choć bardziej by bolało jak by pękł (szczęście w nieszczęściu).dzięki za podpowiedzi choć następnym razem zainwestuję w blokady i sam spróbuję go wymienić,na pewno z pomocą forum dam radę. Pozdrawiam forumowiczów.
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Czyli tak jak przypuszczalem. G40 byl poza zakresem regulacji, bo rozrzad sie rozjechal, stad ten blad. Masz szczescie ze tloki sie nie pocalowaly z zaworami, bo wtedy koszta znacznie wieksze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się