basta85 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) Audi A4 B7 ASB S-line+ Quattro - Silnik 3.0tdi ASB - manual- Rok 2006 Wyposażenia:- Pakiet S-line wewnątrz i na zewnątrz. - H&R -30mm - Bi-xenon - Nawigacje r-nse - Felgi 18" - DRL - CLH - RNS-E - paktronik - pakiet swiatło reszte musze jeszcze sprawdzic, bo dopiero dzis dojechal Edytowane 4 Maja 2016 przez basta85
marcinch001 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Powodzenia w modach dodaj więcej zdjęć . Co w silniku uszkodzone ?
basta85 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Opublikowano 22 Listopada 2014 (edytowane) Oderwal sie kawalek swieci zarowej i narobil balaganu. Przynajmniej tak mowili w niemczech po ogledzinach mikrokamera. Prawdopodobnie wtrysk byl juz padniety, wiec wypalalo tloka a przy okazji upalilo swiece i wpadla. Edytowane 22 Listopada 2014 przez basta85
akjam Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Z zewnątrz nic jej nie brakuje, no może troszkę niżej i jakieś większe koło ale to już inna kwestia. Wrzuć fotki wnętrza. Wypas nawet, nawet... Czy kierunki z tego roku nie powinny być już białe? Powodzenia w szybkim działaniu z motorownią.
basta85 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) no może troszkę niżej i jakieś większe koło ale to już inna kwestia. Wrzuć fotki wnętrza. plan jest zeby wrzucic 19tki BBS LM i jakies sprezyny H&R. Foty wnetrza zrobie jak tylko ogarne troche auto Edytowane 24 Listopada 2014 przez basta85
Michallus Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 no może troszkę niżej i jakieś większe koło ale to już inna kwestia. Wrzuć fotki wnętrza. plan jest zeby wrzucic 19tki BBS LM i jakies sprezyny H&R. Foty wnetrza zrobie jak tylko ogarne troche auto Rezerwuję dobrą cenę na koła aktualne
Stano Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Powodzenia w uzdrawianiu b7ki. Ciekawy jestem rezultatu po modach. Też będe modził 3 litrowego śmierdziucha.
basta85 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) dzieki Edytowane 4 Maja 2016 przez basta85
Rafał123 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 bez problemu wchodzi motor z b8? nie ma problemu z elektronika?
basta85 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 nie wchodzi P&P, ale do zrobienia bez jakiejs rzezby.
Rafał123 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 skrzynia zostaje ? automat czy manual ? jestem ciekaw jak to zagra. Z tego co sie orietowalem jest firma pod Krakowem, ktora wklada silniki 3.0tdi regenerowane przez nich na nowych poprawionych czesciach daja gwarancje. Podobno w nowych 3.0tdi np w a5 tez zdazalo sie ze lancuch sie zerwal. Fajnie ze sline w tym kolorze, jaki przebieg pokonala na obecnym silniku? Powodzenia
basta85 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) skrzynia zostaje, jest manual. Edytowane 4 Maja 2016 przez basta85
Turboziomal Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Jeśli chodzi o motor to blok silnika jest niemalże taki sam o ile nie taki sami. Do skrzyni pasuje P&P, do przełożenia są pierdoły i to dosłownie. Włożenie silnika o oznaczeniu Cxxx do B7 to żadna sztuka. Gorzej jest z uruchomieniem go na EDC16 ale to już też przerabiałem i też specjalnej rzeźby nie ma. Problem jest w tym, że EDC17 daje większe możliwości ze względu na wyższe ciśnienie na listwie CR. EDC16 po prostu nie ogarnie tego co można uzyskać na EDC17. Chociaż jest a4 b7 na EDC17 i nazywa się......... Seat Exeo, z tym wyjątkiem, że ma 4 gary a nie 6. Dla chcącego nic trudnego. Trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie czy chcesz iść w moce pod 400kuca czy zadowala Cię 300 z małym hakiem. Teraz przygotowuję się powoli do uruchomienia takiego CDYA na EDC17 w B7. Więc wiedzą się podzielę Jeśli chodzi o hamulce to niby S4 są lepsze ale ja różnicy nie widziałem nawet w autach klientów. Robiłem kiedyś taki fajny projekcik i klient zażyczył sobie 6 tłoczkowe zaciski. Są takie od jakiegoś starego Porsche nawet gdzieś mam ich numer i pasują P&P do b7 nawet mieszczą się pod 17" felgę. To była żyleta jakiej mało. Auto na dobrej gumie stawało w miejscu i nie było opcji, żeby zagotować zacisk. Jedynie tarcza popękała Edytowane 28 Grudnia 2014 przez Turboziomal
basta85 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie czy chcesz iść w moce pod 400kuca czy zadowala Cię 300 Ja chcialbym 300KM/600NM. Raczej wiecej nie bede dlubal Choc kto wie... apetyt rośnie w miarę jedzenia Są takie od jakiegoś starego Porsche nawet gdzieś mam ich numer i pasują P&P do b7 Bede wdzieczny za info Dzieki za dodatkowe info o kompie, bo nie wiedzialem. Auto powinienem jutro odebrac i smigac
Turboziomal Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) http://www.drive2.ru/l/1832144/ http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5406036-Brembo-6-Piston-BBK-%2817ZR-and-17ZL%29 17zl / 17zr (lewa/prawa strona) na feldze 17" mieści się ale zrywa ciężarki trzeba brać felgę o pojemnym bębnie lub też wrzucić trochę calgonitu, żeby nie wyj.......... mu bębna Edytowane 29 Grudnia 2014 przez Turboziomal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się