saj Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam, Mam b5 2000r 19tdi AJM. Problem wygląda następująco rozładowuje mi się aku po jednej nocy. Co się okazuje: jak jeżdżę to wszystko jest ok, a po jeździe na postoju licznik ciągnie prąd, do tego stopnia, że nowe aku pada i rano nie da rady już odpalić. Co lepsze jak naładuje aku i zostawię auto bez jeżdżenia to nie ma lewego poboru. Dopiero po jeździe znowu ciągnie prąd. Może ma znaczenie to, że od kiedy go kupiłem nie mam wskazania na wyświetlaczu, że poziom paliwa wszedł na rezerwę i co za tym idzie nie ma sygnału dźwiękowego. Czy ktoś miał podobny problem? I czy poradził sobie z tym jakoś naprawiając licznik? Czy może muszę wymienić licznik na nowy. Jeżeli naprawił to ktoś to proszę o jakąś informację, a jak wymieniać na nowy to czy na taki sam ( 8D0 920 900 ) czy jakikolwiek inny też podejdzie??? Z góry dzięki za pomoc
jacek70 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) Masz kilka usterek w liczniku: brzęczyk,wskaźnik paliwa i wyświetlacz. Brzęczyk bez problemu można naprawić natomiast resztę? Lepiej wymienić cały. Ps. Jaki to licznik Jager czy vdo? Edytowane 23 Listopada 2014 przez jacek70
saj Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 Masz kilka usterek w liczniku: brzęczyk,wskaźnik paliwa i wyświetlacz. Brzęczyk bez problemu można naprawić natomiast resztę? Lepiej wymienić cały. Ps. Jaki to licznik Jager czy vdo? Jutro bedę wiedział co to za licznik. bo auto stoi u elektryka. W czym różnica? No i jeszcze pytanie, czy muszę wymieniać na te same numery? czy może być inny? mam 8D0 920 900 ( nie wiem jaka litera na końcu ), a znalazłem 8D0 920 900x
Fazii Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) Jak już będziesz szukał nowego licznika to tylko na VDO. Numer większego znaczenia z tego co wiem to nie ma byle by nowe zegary również były od polifta z białym podświetleniem Edytowane 23 Listopada 2014 przez Fazii
saj Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Jaki to licznik Jager czy vdo? Jager
Arkadiush Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 no to jak VDO to kupuj możę angola bo ja tak zrobiłem itp i przerobienie wyniosło mnie z licznikiem z 70-80 zł koszt całej inwestycji
megaviruz Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 napisz jak sobie poradziłeś mam ten sam problem jaki licznik kupiłes czy pasował na co zwrócić uwagę przy zakupie i jak to jest z tym immo w tych licznikach pozdrawiam
saj Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2014 napisz jak sobie poradziłeś mam ten sam problem jaki licznik kupiłes czy pasował na co zwrócić uwagę przy zakupie i jak to jest z tym immo w tych licznikach pozdrawiam dziś powinienem dostać licznik. Jak zamontujemy i wykluczymy, że to faktycznie to, to napiszę. Pozdro Więc tak, licznik wymieniony i póki co aku trzyma już 3 dzień. więc znaczna poprawa . Ogólnie to nie ma już poboru lewego prądu. Co do licznika to wymieniłem a VDO a numer ten sam co na starym liczniku. Działa ok. Elektryk nic nie marudził więc nie miał za dużo roboty. Więc jak widać durny licznik może wydoić całe aku. Pozdro Panowie i dzięki za pomoc.
jacek70 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Szukaj licznika do przedlifta. Wtedy podmieniasz i działa bez przeróbek. Edytowane 7 Grudnia 2014 przez jacek70
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się