VPLD Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam mam pytanie usunąłem katalizator i przy 3 tysiacach auto buczy tylko w okolicy 3 tysiecy i pozniej lekko maleje i lekko przy tym drga auto czy to normalna praca 1.8 T bez katalizatora? niżej film dzięki za pomoc
tomekhxc Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Nic sie nie dzieje mój podobnie chodzi Tylko mówisz ze drga , a nie powinien hmm
VPLD Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 wiesz co mam downpipe taki za 80 zł w srodku rura z dziurami a wokoł włokno szklane czy to moze miec wpływ na głosna prace i drgania?
gibon_81 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Może mecanik ci źle wydech poskładał i dotyka gdzieś karoserii.
przemek11 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Może mecanik ci źle wydech poskładał i dotyka gdzieś karoserii. ale to wtedy miałby metaliczny stukot, a raczej wydech "nie drgał by" chyba całym autem... ostatnio zastanawiałem się jak by brzmiała moja b5tka bez kata, ale po tym filmiku stwierdziłem ze chyba bez większej róznicy wiadomo kamerka w telefonie nie da takiego dzwieku jak realnie. Jest jakaś różnica Karol w dzwieku z i bez kata? Edytowane 21 Grudnia 2014 przez przemek11
syn_szefa Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 wiesz co mam downpipe taki za 80 zł w srodku rura z dziurami a wokoł włokno szklane czy to moze miec wpływ na głosna prace i drgania? Ja za downpipe ponad 400zł....
przemek11 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 A to jest jakaś róznica jaki ma być DP? i musi mieć coś w środku? nie wystarczy wsadzić zwykłej rury np 2,5" wolny przelot w niej, wykonanej z jakiejś kwasówki czy czegoś nierdzewnego?
tomekhxc Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 A to jest jakaś róznica jaki ma być DP? i musi mieć coś w środku? nie wystarczy wsadzić zwykłej rury np 2,5" wolny przelot w niej, wykonanej z jakiejś kwasówki czy czegoś nierdzewnego? no jest różnica bo to co ma Karol to jest raczej jakas kiepska strumiennica , dp to dp
przemek11 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 no a co sie stanie jak wytne kata i wstawie zykłą rure 2.5"? zwykły wolny przelot w miejscu kata?
Łukasz13 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Nic sie nie stanie, mozesz zostawic nawet pusta puszke po kacie.
przemek11 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 No właśnie dlatego pytam, jaka jest różnica czy wstawie zwykły przelot, zwykła jakaś rure z nierdzewki, kwasówki czy jakis konkretny DP za 500zł ??
tomekhxc Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 strumiennica jest inaczej zbudowana w środku, przelot to przelot , rura z nierdzewki będzie oczywiscie tylko wiadomo to kosztuje rura nie jest tania no i spawanie tego też , chyba ze ktoś umie sam
przemek11 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) To wiem ze jest inaczej zbudowana. Tylko moje pytanie jaka jest roznica w przelocie czy w steumienicy czy tam w dp Edytowane 27 Grudnia 2014 przez przemek11
mani88 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam! Panowie odkopie trochę temat Czy jest możliwość zamiast rury z kwasówki wstawić zwykłą rurę 2.5" ? W końcu zwykła rura tak szybko nie zgnije..prędzej auto zje...chyba, że jest jakiś inny powód, że tylko kwasówka? Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez mani88
przemek11 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 możesz próbować zamiast kwasówki wstawić porządną rure ze stali nierdzewnej kilka osób tak robiło i kilka lat było i jest dalej
mani88 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Okej dzięki za odp Powiedz mi jeszcze czy jest sens robić otwory na dwie sondy? Zabieram się za mój kat,bo jest za wykończeniu. Chciałbym się zabrać za to sam. Mam sprzęt i znajomego spawacza W sumie usunięcie sondy to koszt ok 300zł... nowy kat kosztuje w granicach 500 ( te z allegro) więc problem z check engine nie wystąpi. Co ma większy sens? :/
przemek11 Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Większy sens ma DP, turbo lepiej i łatwiej pracuje i wstaje nieco wcześniej a co do sond to Ci nie doradze bo sam nie wiem jak to jest do końca, ja w AEBie mam 1 i to przed katem więc nie robi różnicy
sambo Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Ja jestem świeżo po wymianie kata na DP. Zrobiłem już 100km i błędu ani check'a na razie nie mam. Kupiłem takie kolanko do drugiej sondy: http://allegro.pl/369-emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiadz-katowy-i4844988777.html
jacek70 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Ja jestem świeżo po wymianie kata na DP. Zrobiłem już 100km i błędu ani check'a na razie nie mam. Kupiłem takie kolanko do drugiej sondy: http://allegro.pl/369-emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiadz-katowy-i4844988777.html Drugą sondę wyciąłeś programowo , a czy tylko dałeś emulator ?
sambo Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) Tylko emulator. Dzis pojawił sie dopiero błąd w VAGu. Check'a brak. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 4 Września 2015 przez sambo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się