krts0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) Witam posiadam jednostkę 1.8t - AWT. Zamontowana jest gazownia na reduktorze KME Silver z reduktora wychodzi wężyk na podciśnienie który przechodzi w TRÓJNIK i łączony jest z kolektorem ssacym w 2 miejscach. Z jednej strony wpięty jest w węże reduktora listwy paliwowej a z drugiej strony w miejscu wyjścia podciśnienia do zaworu N249. Pytanie mam do was czy wystarczy wpięcie tylko w jednym punkcie? Edytowane 24 Listopada 2014 przez krts0
edekxp Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 A w czym ci to przeszkadza.Jakieś foto
krts0 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 chciałbym bezpośrednio podłączyć DV pod kolektor własnie w miejscu gdzie wychodzi wężyk do N 249. pytanie moje kieduje gdyż chce się dowiedzieć czy tak MUSI być czy to wymysł gazownika.
krzysiekml Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 nie jestem pewien ale czy nie masz jeszcze na zasilaniu od n249 też n112 i jak podepniesz DV a odepniesz te zaworki to będzie troszkę lipa bo nie wysterujesz kombizaworu DV pod kolektor jak najbardziej tylko n249 zapętl pokaż fotkę bo jakimś artystą tu zalatuje.
krts0 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 co do SAI to już jest usunięte więc 2xN pod kolektorem będą zbędne. co do instalacji montaż jest OK. chodzi mi tylko czy wysarczy 1 wąż podciśnieniowy??, w innym przypaku podłączę sobie wąż poprzez trójnik do kolektora i też nie będzie z tym problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się