krzwys Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Witam, mam problem jak w temacie. Silnik 130 PD. Wedlog logow wyglada mi na przeplywke, ale jak podmienilem ze znajomego logi takie same. Dzisiaj regulowalem kat synchronizacji jutro zobacze jak chwilowe skacze... Co to moze byc? Kat zminilem z -1,5 na ok. -2,5. Wiem ze ma byc jak najblizej zera ale jak czytalem juz paru gosci tak mialo ze auto lepiej chodzilo na mniejszym kacie. Prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu. LOGI: http://vaglog.pl/log_194665.html http://vaglog.pl/log_194666.html Edytowane 25 Listopada 2014 przez krzwys
Jarek882 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 To spalanie w mieście czy trasie? W mieście tak do 9 litrów to norma. Trasa do 120 km na godzinę 7 litrów max
krzwys Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Spalanie na trasach ok 7 km. Ale jezdzilem tez dalej i nic. Duze wartosci na przeplywomierzu. Przeplywomierz dobry.
krzwys Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 nie patrzylem....mozliwe ze od tego takie spalanie? ten kat synchronizacji ma cos z tym wspolnego?
C4NC3R Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Jak testowalem zaslepienie egr (blaszka pod rurke i śruba w wąż aby podciśnienie nie spierdalalo) to na vcds przepływaka lub czujnik ciśnienia w dolecie wariowaly - ale błędów nie wywalało. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
krzwys Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Ale spalanie nie wzrosło, przynajmniej nie tak jak u mnie. Albo mi się zdaje albo po zmianie kąta synchronizacji jest poprawa. Jeszcze z tym może się pobawić? Ale spalanie nie wzrosło, przynajmniej nie tak jak u mnie. Albo mi się zdaje albo po zmianie kąta synchronizacji jest poprawa. Jeszcze z tym może się pobawić?
Homiczek Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 zobacz jeszcze na wskazania czujnika temp wody - ale w silniku - nie na zegarach
Homiczek Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 chyba 1 poz 4 coolant temp poszukaj
krzwys Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) To pokazuje to samo co na zegarach jeśli to tak opisane Edytowane 27 Listopada 2014 przez krzwys
Homiczek Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 no to ok, bo jakby myślał cały czas że jest niedogrzany, to też by więcej palił
krzwys Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 Sluchajcie czy ma duze znaczenie ustawienie pompowtryskow pod pokrywa na spalanie....bo jeszcze tylko to mi zostalo.?
Homiczek Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 a dalej tak żłopie 12l ? myślałem że już zmniejszyłeś spalanie i jest ok. ja jeżdżę na kącie 0 i jest ok. ludzie pisali o -1 ale nie -2.5... zloguj może statycznie 13 i 23, bo bipy 23 raz masz dużo na minus a raz dużo na plus. ja bym ustawił kąt na 0 i wtedy pomierzył 13,18,23 bo przy kącie takim na minus wyniki mogą być przekłamywane
krzwys Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) mam gdzies logi zrobione po zmiane na -0.6 ale jeszcze egr nie odblokowany... ale czy bipy mialyby cos do spalania w takim stopnik, bardziej chyba korekcje nie? warto sprobowac ustawic jeszcze pompowtryski? Jezeli po ustawianiu pompowtryskow nic sie nie polepszy to pewnie je powykrecam i zawioze na stol...wtedy wszystko bedzie jasne. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez krzwys
A4_Dominik_WAW Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Dokładnie te -2,5 to wartość graniczna prawie, gorzej Ci nie pali. Ustaw na bliżej 0 lub -0,5 oczywiście stosujesz się do instrukcji regulacji kąta ? Sprawdzaj parametry G62 go od niego wiele zależy albo wymień go profilaktycznie koszt nie duży 100 zł a będziesz miał spokój. Na ilu kilometrach wychodzi Ci te 12 litrów średniego spalania ?
krzwys Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 teraz mam wlasnie na -0.6, Pali dobrze tylko zimny kopci i troche telepie(nierowno chodzi). Co to za czujnik ten g62 i gdzie go szukac? Dojezdzam do pracy jakies 7km i to jezdzilem jak dziadek nawet i zadnej poprawy.
Homiczek Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 g62 to czujnik temp wody. to jak masz kąt koło 0 to zrób statyczne 13,18,23 - bo jeżeli wtryski by było krzywo spasowane, to powinno wyjść na korekcjach. a 7km w takich temperaturach to trochę mało za dobre zagrzanie, więc musi chlać więcej
krzwys Opublikowano 3 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2014 pedesle pozniej, no wiem ze wiecej bedzie ale bez przesady, bipy maja cos do spalania?? spalanie przy ruszaniu powoli kolo 40 pokazuje, zimny sporo kopci i silnik dosc glosno pracuje http://vaglog.pl/log_195571.html
piotrsob1 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 To wysokie spalanie masz od początku jak użytkujesz to auto, czy kiedyś było mniejsze. Jeśli możesz to opisz historię auta od kiedy je posiadasz. Czym więcej drobnych, zauważonych przez Ciebie szczegółów napiszesz, to łatwiej będzie coś wymyślić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się