piotr7276 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Witam. Jak w temacie, mam jakiś opór przy wbijaniu 2 biegu, nie jest to jakieś poważne, ale nie chodzi idealnie lekko. Największy problem jest właśnie z 2 biegiem, czasem ciężko się wbija 1 bieg jak np. stoję na światłach, 3 bieg wchodzi niemalże idealnie a z 4 i 5 nie ma najmniejszego problemu. Mechanik stwierdził, że to będzie wina sprzęgła Co wy o tym myślicie?
bigu888 Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Synchronizator. Najczęściej padają właśnie te - od drugiego biegu. Gorzej jest jak na dworze zimniej??
piotr7276 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Opublikowano 28 Listopada 2014 Tak, właśnie zauważyłem, że jak zaczęło się robić chłodniej na dworze to się to pogorszyło.
bigu888 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) typowe w uszkodzeniu synchronizatora Edytowane 28 Listopada 2014 przez bigu888
piotr7276 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Opublikowano 28 Listopada 2014 typowe w uszkodzeniu synchronizatora A gdzie znajdują się te synchronizatory i jak to wygląda? Mógłbyś to jakoś bliżej opisać.
bigu888 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Synchronizatory znajdują się w skrzyni biegów - w środku. Ich wymiana wymaga jej wyjęcia z auta, spuszczenia oleju i rozłożenia na części. Sama wymiana też wymaga doświadczenia. Jeśli znajdziesz pewną inną skrzynię, bardziej opłaca się wymienić a tą sprzedać oczywiście uczciwie zaznaczając że 2ka haczy;)
zioleks Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Podepnę się, Na zgaszonym silniku biegi wchodzą pięknie, przy hulającym motorze wchodzą oporowo (wszystkie) tak jakby właśnie haczyły. Czasami jak jadę powoli bez nadmiernego obciążania to wskakują elegancko. Gdzieś czytałem, że takie objawy (różnica między odpalonym a zgaszonym silnikiem) dotyczą kończącego się sprzęgła, bo wysprzęglik jest ok. Albo poduszki, ale może ktoś wie czy na pewno tak jest?
bigu888 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Podepnę się, Na zgaszonym silniku biegi wchodzą pięknie, przy hulającym motorze wchodzą oporowo (wszystkie) tak jakby właśnie haczyły. Czasami jak jadę powoli bez nadmiernego obciążania to wskakują elegancko. Gdzieś czytałem, że takie objawy (różnica między odpalonym a zgaszonym silnikiem) dotyczą kończącego się sprzęgła, bo wysprzęglik jest ok. Albo poduszki, ale może ktoś wie czy na pewno tak jest? Zgadza się. To właśnie objaw końcówki sprzęgła.
zioleks Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Podepnę się, Na zgaszonym silniku biegi wchodzą pięknie, przy hulającym motorze wchodzą oporowo (wszystkie) tak jakby właśnie haczyły. Czasami jak jadę powoli bez nadmiernego obciążania to wskakują elegancko. Gdzieś czytałem, że takie objawy (różnica między odpalonym a zgaszonym silnikiem) dotyczą kończącego się sprzęgła, bo wysprzęglik jest ok. Albo poduszki, ale może ktoś wie czy na pewno tak jest? Zgadza się. To właśnie objaw końcówki sprzęgła. Czyli poduszki wykreślamy z listy podejrzanych i orientujemy się który bank obrabowaċ... Luk zy sachs? Jaka cena jest ok za zestaw z dwumasem? Na all..... są za około 1300 zarówno luk jak i sachs. Ile może kosztować usługa wymiany całego kompletu?
bigu888 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Sacha bym brał. Wymiana 350zł około.
dziadekM Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam Podepnę się co by nie zakładać nowego tematu. Otóż wczoraj jak wsiadłem do auta na mrozie zauważyłem że strasznie ciężko chodzi lewarek. Tzn nawet jak na luzie ruszę nim w prawo lub lewo to tak zostaje i nie odbija na środek. Na zapalonym silniku jest to samo. Dopiero po dłuższej jeździe lewarek zaczyna chodzić normalnie. Olej w skrzyni jest tylko nie wiem kiedy był wymieniany. Ostatnio dolałem trochę bo było za mało. Wycieków nie ma żadnych. Czy wymiana oleju pomoże? Czy może szukać gdzie indziej?
turzol Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam Podepnę się co by nie zakładać nowego tematu. Otóż wczoraj jak wsiadłem do auta na mrozie zauważyłem że strasznie ciężko chodzi lewarek. Tzn nawet jak na luzie ruszę nim w prawo lub lewo to tak zostaje i nie odbija na środek. Na zapalonym silniku jest to samo. Dopiero po dłuższej jeździe lewarek zaczyna chodzić normalnie. Olej w skrzyni jest tylko nie wiem kiedy był wymieniany. Ostatnio dolałem trochę bo było za mało. Wycieków nie ma żadnych. Czy wymiana oleju pomoże? Czy może szukać gdzie indziej? To jedna z typowych przypadłości A4 B6 i B7 - zamarza Ci wybierak poprzez dostawanie się wody/wilgoci do środka mechanizmu kulowego. W serwisie kupisz zestaw naprawczy wybieraka, ktory pomaga w 100% na tą przypadłość
zioleks Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam Podepnę się co by nie zakładać nowego tematu. Otóż wczoraj jak wsiadłem do auta na mrozie zauważyłem że strasznie ciężko chodzi lewarek. Tzn nawet jak na luzie ruszę nim w prawo lub lewo to tak zostaje i nie odbija na środek. Na zapalonym silniku jest to samo. Dopiero po dłuższej jeździe lewarek zaczyna chodzić normalnie. Olej w skrzyni jest tylko nie wiem kiedy był wymieniany. Ostatnio dolałem trochę bo było za mało. Wycieków nie ma żadnych. Czy wymiana oleju pomoże? Czy może szukać gdzie indziej? To jedna z typowych przypadłości A4 B6 i B7 - zamarza Ci wybierak poprzez dostawanie się wody/wilgoci do środka mechanizmu kulowego. W serwisie kupisz zestaw naprawczy wybieraka, ktory pomaga w 100% na tą przypadłość A może kolega wkleić zdjęcie, schemat, podać numer części, bo w ASO różnie to funkcjonuje... Jedni pomagają inni nie bardzo. Napisz więcej szczegółów i będzie ekstra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się