czester281 0 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Witam, mam audi z silnikiem ADP. Od jakiegoś czasumam problem z odpalaniem. Łapie za 2, 3 razem. Jak zaskoczy chodzi ok. Teraz przy niskiej teperaturze po nocnym postoju jest jeszcze gorzej, łapie za 5, a nawet 8 razem. Dodam ,że zauważyłem na wskazniku temperatury że po przejechaniu 10 km temperatura nie osiąga nawet 60 stopni. Ktoś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel12896 0 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 (edytowane) Najlepiej było by podpiąć się pod Vag i sprawdzić jaka temp pokazuje na zimnym silniku, być może czujnik temperatury jest walnięty. koszt ok 40 zł zamiennika. Dzieje się tak na zimnym tylko? czy na ciepłym też. Edytowane 1 Grudnia 2014 przez daniel12896 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 W pierwszej kolejności sprawdź termostat i czujnik temperatury. Przyczyna długiego kręcenia może być taka że zalewa gazem. Dzieje się tak w przypadku nieszczelności reduktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 lub wtrysków gazowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester281 0 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Najlepiej było by podpiąć się pod Vag i sprawdzić jaka temp pokazuje na zimnym silniku, być może czujnik temperatury jest walnięty. koszt ok 40 zł zamiennika. Dzieje się tak na zimnym tylko? czy na ciepłym też. Tylko na zimnym, szczególnie po kilkugodzinnym postoju, bo na ciepłym nie ma problemu. Wymienie czujnik i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 10 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 tylko jeśli wymieniasz czujnik to kup lepiej oryginał bo zamienniki są do kitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekx1989 0 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 a moze ktos wrzucic fotke gdzie ten czujnik sie znajduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juleknotdead 0 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 a moze ktos wrzucic fotke gdzie ten czujnik sie znajduje za blokiem silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester281 0 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Fotki czujnika i położenie dla kolegi, dodam po wymianie może trochę lepiej odpala , ale dalej z problemami położenie czujnika czujnik na swoim miejscu, sory za jakość Problem z odpalaniem trwa nadal, po wymianie czujnika troszkę lepiej Podłączyłem autko pod kompa i oto co mi pokazało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 (edytowane) 1.Sprawdź czy nie masz wilgoci w skrzynce ECU. 2.Przeczyść styki cewki immo 3.Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację 4.Sonda też do sprawdzenia Zdjęcia rób mniejszej rozdzielczości, ciężko to przeglądać Edytowane 16 Grudnia 2014 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester281 0 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 1.Sprawdź czy nie masz wilgoci w skrzynce ECU. 2.Przeczyść styki cewki immo 3.Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację 4.Sonda też do sprawdzenia Zdjęcia rób mniejszej rozdzielczości, ciężko to przeglądać ok dzięki za radę, a jeszcze jedno przed całym tym problemem wymieniłem pompę paliwa- ten wkład, bo głośno ją było słychać wewnątrz auta pewnie już padała. Po wymianie nanową wewnątrz auta jej nie słychać, ale jak się stanie koło drzwi tylnich lub otworzy bagażnik słychać jak chodzi- może coś z tym nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Może nie trzyma paliwa jak auto stoi.Pompa chodzi po przekręceniu kluczyka lub z kręceniem rozrusznika, zależy od modelu. Można zmoskować przekaźnik pompy przed odpaleniem, na jakiś czas np. 20 sekund, aby paliwo napompowała Sprawdzić czy pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się