arek199pl Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Witam przy niskich temp mój ajm pali tak jak by 1zla swieca byla dla czyli zapala ale nie równo tak jak by najpierw na 2-3 cyl i po 1s normalnie pracuje nie moge takiego tematu znaleźć na forum dlatego pisze. Swiece filtry wymienione. Podpowie ktos co to moze byc? Na ciepłym odrazu pali i odrazu ladnie pracuje
maestrus Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Koledzy, ponieważ nie chce zakłdać kolejnego tematu podłączę się do tego: Mój AJM pali idealnie w lecie "od strzała". Przyszło zimno >+10 i już zauważyłem pierwsze problemy z odpalaniem.... a jak jest <-2 to już 3-4 razy po 10 sek muszę go "chechłać" zanim zaskoczy. Po "zaskoczeniu" telepie i puszcza dymka (biały dym). Głowica jest po remoncie: nowe oryginalne szklanki nowe panewki nowy oryginalny wałek nowe zawory w oryginale głowica spr. na szczelność po 1wszym planowaniau wszystkie nowe uszczelki włącznie z VACUM i PD wszystkie nowe oryginalne śruby głowicy, mocowania PD, mocowania wałka rozrządu i dzwigienek Nowy czujnik położenia wałka rozrządu i temp. w powrocie paliwa oraz ten poczwórny czujnik temp. cieczy chłodzącej Nowe uszczelniacze wałka rozrz. Nowe koło zębate z nowym tłumikiem drgań to na górze na wałku rozrządu .Korekty na wtryskach nie przekraczają -0,3mg -> zatem są OK kąty wyprzedzenia zapłonu również wszystko w normie też nie przekraczają 0,3 wszystkie na minusie Ciśnienie na VACUM - OK - różne w zależności od obrotów dla więcej niż 2000rpm bodajże około 8bar. Ciśnienia na cylindrach równe nowe świece żarowe, Napięcia na świecach OK. świece spr. też omomierzem - OK i sprawdz. sterowanie VAGiem - OK. Nowy rozrząd - sprawdzone już drugi raz jego ustawienie - OK (komplet Conti). Akumulator zmieniony (na wszelki wypadek) rozrusznik OK. Filtry itd. nie wspominam - rzecz jasna. Paliwo płynie i nie cofa się Brak błędów w sterownikach (jakichkolwiek) sygnały BIP - ok zamieniona na wszelki wypadek wiązaka zasilania PD - bez zmian zamieniona na wszleki wypadek listwa doprowadzająca paliwo - bez zmian Wymienione węże gumowe doprowadzające na nowe na wszelki wypadek - bez zmian Po 2 minutach pracy "pali od strzała" i pracuje równo Nie gaśnie Nie pali więcej niż kiedykolwiek W trasie 200 zamyka bez większego wysiłku Jakieś pomysły? Ktoś coś jeszcze podpowie? Rozkładam już ręce...
salata_86 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Sprawdź dokładnie jakie są wskazania pompowtrysków w momencie odpalenia silnika. U mnie też jest taki problem. Na zimnym siniku zaraz po starcie 1 i 4 pompka wypada o wiele gorzej niż 2 i 3. Po chwili pracy problem ustaje a wkazania mieszczą się w normie. Będę się zabierał za regenerację w najbliższym czasie.
Michallo33 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 a głowica nie była pęknięta przy gniazdach PD? kąt wtrysku jest OK?
misiek95 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Spróbuj się pobawić jeszcze tym kątem synchronizacji, bo to że norma jest -3 do +3 to nie znaczy ze idealne ustawienie to 0. niektóre auta chodzą lepiej na ustawieniu np. -1 lub też +1.
Piwo to moje paliwo Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 A pompkę w baku sprawdziłeś o ile jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się