pablo123 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Witam, zrobiłem kilka logów celem sprawdzenia kondycji silnika, motor 1.8T BFB z 2003 bez programu, przebieg 200 000km, skrzynia multitronic http://vaglog.pl/log_195614.html http://vaglog.pl/log_195615.html http://vaglog.pl/log_195613.html wymieniam własnie rozrząd wieć dostęp do wszystkich gratów jest może po analizie logów koledzy coś podowiedzą co jest do zrobienia/przeglądu ogólnie auto jeździ Ok, może tylko jest za mało dynamiczne jak na 163km
gregor10 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 sprawdz uklad paliwowy bo widze problem na logach.
pablo123 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 co dokładnie masz na myśli? wtryski, czy coś z ciśnieniem - filtr, pompa?
Łukasz13 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jakie błedy się zapisują? sonda nie wprowadza korekcji, jest lpg?
pablo123 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 gazu nie ma, a błąd to coś z grzałką sondy, dokładnie nie pamiętam auto rozebrane więc nawet nie sprawdzę teraz dokladnie
Łukasz13 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low pewnie ten, jak wyskoczy lambda przestaje korygować, i auto jest słabsze, spróbuj zrobić loga 002+033 bez tego błędu, będzie wiadomo co dalej, jak bład cały czas się pojawia trzeba z sonda coś zrobić.
pablo123 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 a co Lukasz powiesz o stanie turbo i przepływki?
Łukasz13 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jak masz rozebrane to jak poskladasz sprawdz szczelnosc dolotu, zawor dv a potem zrob logi bez bledu sondy jak sie uda bedzi cos mozna wiecej powiedziec, w tym momencie turbo slabo wstaje..
pablo123 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 które piny (kolory przewodów) lambdy do grzałka? ile Ω powinna mieć sprawna grzałka?
Łukasz13 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Grzałka to zdaje sie piny 3 i 4 opór ok. 4 ohm.
pablo123 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 opór na grzałce mam prawie 5 ohm, napięcie na kostce 11,5 V, także wydaje się być wszystko OK, a błąd 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal nadal się pokazuje jakieś pomysły? jeszcze raz dzisiaj obmierzyłem grzałkę sondy, na zimnym silniku po nocy grzałka 4ohm, ale po uruchomieniu silnika napięcie na grzałce skacze 11V-13,5V i teraz nie wiem tak ma być czy nie? może ktoś zechciałby zmierzyć u siebie wartość napięcia i się podzielić wynikami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się