Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Weryfikacja kąta wtrysku. Potrzebna pomoc. 2.5 tdi AKE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No tak, tylko wg programu własnie teraz mam ustawione 1* ATDC na rozgrzanym 90*C Czyli program źle daje nagłówek i faktycznie mam 1* BTDC ??

Czyli powinienem zrobić teoretycznie na 1* BTDC by uzyskać fizycznie 1*ATDC ? :)

Masz 1atdc czy może -1atdc? Zrób screena z logowania.

Opublikowano (edytowane)

Ale faktycznie widać na moim logu że jest BTDC , a w programie w BS grupa004 pokazywało około 1* late ATDC
Więc jutro rano przestawię troszkę na btdc i porobię potrzebne logi. Być może , że vagcom podaje zly nagłówek.
W moim vagcom 3.11 nigdy nie było minusa w grupie 004 tylko jest atdc i btdc cyfry bez minusa,

-------------------------------------------------------------------------------------

dodano 10.12.15 09.25

Witam, to tak, podłubałem nieco i ustawiłem wszystko tak:
wszystkie logi o które proszono przy temp powyżej 85*C

http://vaglog.pl/log_242618.html

http://vaglog.pl/log_242620.html

http://vaglog.pl/log_242619.html

Samochód odpala na ciepłym elegancko , ma przyjemny klang,a pedał gazu jest dużo bardziej czuły na naciśnięcie. Do tej pory musiałem czekać sekundę nim silnik zabierał sie do roboty, teraz jest to natychmiast.

Zobaczymy jak odpali gdy wystygnie...

-----------------------------------------------

dodano 10.12.15 22:00


W ciągu dnia auto miało możliwość ostygnąć kilka razy i odpalałem kilka razy, rozrusznik kręci parę sekund i w końcu odpala, ale przez 2-3 sekundy pracuje bardzo niestabilnie i nerwowo (jakby nie na wszystkie cylindry).. ale jednak po chili uspokaja się i pracuje równo . Mocy mu nie brakuje :)

Edytowane przez falko29
Opublikowano

Co to znaczy ze po odpaleniu pracuje bardzo niestabilnie. .? Trzęsie, telepie?

Opublikowano (edytowane)

Musiałbym to chyba nagrać ale odpala jakby nie na wszystkie cylindry być może spowodowane spalonymi świecami żarowymi (o ile takie są, ale nie wykluczam) nie trzesie ani nie telepie po prostu jakby nie odpalał na wszystkie cylindry, nie wiem jak to określić.

Nagram rano film w moim aucie.
A czy analiza logów cokolwiek powiedziała??
-----------------------------------------------------------------

dodano 11.12.15 10:10

Witam
Filmik z rana , przyznam że przed nagraniem raz czy dwa razy odpaliłem silnik na kilka sekund.
Al;e słychać że za pierwszym razem odpalił nieciekawie, każdy kolejny raz już lepiej

ps, sprawdziłem wszystkie świece, działają, a wszystkie fajki dostają napięcie, więc świece są grzane na 100%

Edytowane przez falko29
Opublikowano

Kolego dźwięk powodowany jest tez tym ze wskakuje na wyższe obroty bo chodzi na ssaniu przy zimnym silniku. Mam w pełni sprawny ake praktycznie nowa pompa i wtryski i tak wskakuje na poczatku na obroty. Pzdr

Opublikowano

Witam, no to jeszcze dwa filmiki, jeden na zimnym silniku przed wyjazdem do pracy



​A drugi po kilkugodzinnym postoju na mrozie.


Akceptowalne ?
Opublikowano (edytowane)

Z logow nic chyba złego nie wynika, choć zrobiłeś je wszystkie razem. Następnym razem zrób każda grupę osobno , bo mogą być przekłamania . Dodatkowo powyłączaj wszystkie odbiorniki prądu( światła, klima, radio).

Mam pomysł. Zatankuj auto do pełna, wlej 1l mixolu najtańszego z Orlenu i wypal wszystko. Najlepiej gdzieś na autostradzie , przy wyższych obrotach. Pózniej zrób logi raz jeszcze. ( ewentualnie połowa zbiornika i pół litra oleju).

A tak na moje oko, to chyba te świece żarowe nie są do końca sprawne. Tak mi się wydaje. U mnie tez podobnie odpalał jak miałem dwie padnięte.

Pzdr

Edytowane przez slawinio
Opublikowano

Wszystkie świece posprawdzałem na zasadzie probówka do świecy i plus z akumulatora, wszystkie świeciły...
Myślałem nad zastosowaniem preparatu liqui moly do czyszczenia wtrysków. Co Ty na to ?
Fajnie jakby to były świece ;) Nic musiałbym chyba wszystkie wykręcać i sprawdzać czy grzeją i ew, zbadać rezystancję

Opublikowano

a czy zaraz po zapaleniu puszcza dymka z wydechu o zapachu nie spalonego paliwa?

To jeśli masz sprawne świece to sprawdź kompresje.

Opublikowano

Wszystkie świece posprawdzałem na zasadzie probówka do świecy i plus z akumulatora, wszystkie świeciły...

Myślałem nad zastosowaniem preparatu liqui moly do czyszczenia wtrysków. Co Ty na to ?

Fajnie jakby to były świece ;) Nic musiałbym chyba wszystkie wykręcać i sprawdzać czy grzeją i ew, zbadać rezystancję

Najpierw zalej mixola i zbadaj świece żarowe . Tylko jak będziesz wykręcał , to uważaj żebyś ich nie pourywał .

Opublikowano

Zgodnie z zaleceniem, do połowy baku dolałem litr mixolu i dolałem ropy do pełna :)
Co ma poprawić ten mixol ? wtryski przesmaruje czy co ?
Co do wtrysków myślałem nad preparatem liqui moly, tylko czy jest sens ? Ktoś próbował i może potwierdzić skuteczność zabiegu ?

Opublikowano

Podobno pompę wtryskowa mixol smaruje bo ropa strasznie sucha jest sama w sobie.

Opublikowano

Wygląda na świece - mój też tak odpala i mam dwie spalone..

Dolewacie olej do ropy ? mixol czy jakiś inny 2t ?

Opublikowano (edytowane)

Na dniach wezmę się za wykręcanie świec :) Może faktycznie spalone :P
Ja dolałem 1 litr orlenowego mixola na cały bak.

Z ciekawości zrobiłem logi turbiny, czy ktoś może zerknąć i powiedzieć, czy turbo jeszcze żyje i daje radę ?
Bo ja analizując te dane widzę, że w zasadzie turbina daje tyle ile chce komputer.

http://vaglog.pl/log_243207.html

Edytowane przez falko29

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...