Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX/AVF] Chrobotanie po odpuszczeniu gazu


bartqwr

Rekomendowane odpowiedzi

Przy 5 tysiącach rocznie nie ma sensu regenerować,

Brat miał pęknięty wirnik w turbo, oddał do warsztatu, zrobili regenrację turbo za 1100 zł brutto + 300 montaż/demontaż, także bardzo drogo + tego wszystkiego,że dobry warsztat i na wszystko ma fakturę więc z reklamacją nie będzie problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja turba do awx/avf to ok 700 zł w najlepszym zakładzie w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STS Turbo, gwarancja na rok bez limitu kilometrów + paragon, oczywiście musisz zawieść swoje turbo. Sprężarki do AWX/AVF mają od ręki więc wymiane razem z regeneracją ogarnia się w ciągu jednego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie dotykaj luz musi być. Jeśli nie bierze oleju to zrobisz jeszcze ze 100 tys. Ori turbo wytrzymuje średnio 300-400 tys i wcale nie tak łatwo jest je zniszczyć jak wszyscy twierdzą a połowa napraw jest bezpodstawna.

bierze oliwę juz , kopci na biało aktualnie , najmocniej z rana , pózniej słabiej ale tez jest widoczne kopcenie

swoją droga ten ma prawie 400 nakulane :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez LukiA4B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tez mam taki problem, oleju tez ubywa :P Bardziej chrobocze na zimnym. Po wymianie oleju (motul 5w30) , zalaniu go do pelnej miarki, przez 1200km na miarce mam gdzies polowe... Czyli ubylo dosyc sporo chyba... Sadzicie ze to turbina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieś maskę i popatrz czy silnik nie jest pochlapany oliwą, równie dobrze może cieknąć z pod pokrywy zaworów, przy takim ubytku oleju to powinien już chyba nieźle kopcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci szczerze, ze kopcić to własnie nie kopci, dym jak w kazdym innym tylko delikatnie biało niebieski :P Ogolnie widac jakies wycieki, ale nie sa na tyle duze, zeby kapało czy cos :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowy AWX/AVF bierze do 1L na 12 tys km i jest to normalne zużycie, znam takie sztuki które nie biorą kompletnie nic, moja była B6 brała 700ml przed i po wymianie turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile tego oleju bierze bo to nie moje auto , w rurach IC było dość sporo oleju , olej wycieka rownież przez EGR boczkiem gdzieś w pobliżu klapy gaszącej , a wydaje mi się że nie powinno , przy wymianie walka i regulatorów były wymienione rownież uszczelnienia wszystkie możliwe do wymiany przy ściągniętym wałku .

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym 1.9 jest tam olej i cieknie. Wydasz 3500zł na nową oryginalna turbine a olej dalej bedzie w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym 1.9 jest tam olej i cieknie. Wydasz 3500zł na nową oryginalna turbine a olej dalej bedzie w dolocie.

nie no ze jest to ja wiem , ale nie w dużych ilościach :) raczej śladowe ilości są ok , a z EGR nie powinno lecieć , jak leci świadczy to o jego nieszczelności .

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadzasz nowe turbo jeździsz ekonomicznie i w IC będzie pol szklanki oleju po jakimś pół roku.

Jeśli bierze do litra to nie ma co wnikać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie B6 z której nie cieknie z egr,

Lukaszooo z tym, że kolega mówi że bierze mu około litra na tysiąc kilometrów a nie na 12 tys. a to już sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie B6 z której nie cieknie z egr,

Z mojego nie cieknie :P Aż sam się dziwię :P Ogólnie cały silnik mam suchutki bez najmniejszego wycieku... Ale w rurach już olej jest ;) i to na pewno w każdym TDI PD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co panowie doszedl ktos konca z tym chrobotaniem?? nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale u mnie zaczelo chrobotac od kiedy olej zmienilem tak mi sie wydaje. mialem zalany mobil 5-30 a teraz zalalem castrol edge tez 5-30, a jesli mam zrobic turbo i po 500 km ma byc to samo to sie raczej mija z celem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w serwisie, gość posłuchał i powiedział, że to powietrze wracające z turbiny, w niektórych jest ten dźwięk w innych nie ma, zrobiłem z 5 tysięcy na tym na razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie efekt sowy zniknął po wyczyszczeniu VNT

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...