Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 AFN Prośba o diagnozę z logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak że turbo jest bardzo liche( albo dziura albo zapchany kat)

Opublikowano

Czy na bloku 004 wartość BTDC nie jest za duża?

A te korekcje na minusie?

Opublikowano

Tak że turbo jest bardzo liche( albo dziura albo zapchany kat)

przy dynamicznych ładnie pompuje choć trochę wolno się rozpędza, może faktycznie kat przypchany

Opublikowano

witam dodam że wydaje mi się że jest dziwny głos silnika, oleju nic nie ubywa ładnie ,odpala jak rano wsiąde do auta to nieraz mam takie odczucia jak bym jechal maluchem dodaje gazu obroty rosna a auto rozpędza sie jak bym na ręcznym miał bardzo wolno

Opublikowano

witam dodam że wydaje mi się że jest dziwny głos silnika, oleju nic nie ubywa ładnie ,odpala jak rano wsiąde do auta to nieraz mam takie odczucia jak bym jechal maluchem dodaje gazu obroty rosna a auto rozpędza sie jak bym na ręcznym miał bardzo wolno

nic z tego nie zrozumiałem, no chyba, że chodzi o ślizgające się sprzęgło :mysli:

Opublikowano

wydaje mi sie że sprzegło jest jak najbardziej wporządku ,po ujechaniu jakies 500 metrów atu rozpedza sie w miare normalnie.

Niewiem czy to moje przewrażliwienie ale wydaje mi sie że jak wsiąde do auta po dłuższym postoju to podczas zmiany biegów słyszę w kabinie wyrazny głos pracującego jakiegoś "stycznika" pózniej juz jak by głos był niesłyszalny podczas zmiany biegów( wcisnieciu sprzegła)

Opublikowano

cięzko coś powiedzieć, jak tego nie słychać na żywo. Objaw jest jak trzymasz nogę na sprzęgle u góry, czy w podłodze, czy jak masz wciśnięte do połowy?

Po drugie olej potrzebuje czasu od pierwszego rozruchu, aby wszędzie dopłynął, troche temperatury złapać i po przejechaniu krótkiego odcinka chodzi ciszej.

Jak byś wsiadł do focusa chociażby z 2005 roku 1,6tdci to na zimnym klepie przy przyspieszaniu, aż słychać w kabinie (jakby grad padał) i to normalne.

Opublikowano

Jaki przebieg ma to auto tak pi razy :gwizdanie: ja obstawiam za wywaleniem kata bo pewnie już zapchany, wtedy powtórzyć logi.

Opublikowano

Witam pirazy to okolo 260 000 km 300 000 km ostatni wpis w ksiązce serwisowej z kwietnia 2008rok . 250 000 km a można sprawdzić czy kat jest zapchany bez wycinania ??

pozdrawiam

P.S spalanie w mieście okolo 8,7 litra/100km troche dużo co?? wcześniej tak nie było

Opublikowano

duuuuuuuuuuużo pali jak na takie autko. Ja mam wtryski od AFNa i w mieście pali mi 6,2

Może wywal tego kata, przy tym przebiegu na pewno już nie działa, a dynamika będzie lepsza :>

Opublikowano

sprawdz dolot i wezyki podcisnieniowe ... jak nic nie znajdziesz to wywal kata [napewno nie zaszkodzi a moze pomoc]

potem zrob komplet logow i jak bedzie zle bedziemy walczyc dalej ....

Opublikowano

Witam

sparwadzalem dzisiaj pare rzeczy.podczas dodawnia gazu rura wychodząca z IC robi sie bardzo twarda jak by miała zaraz pęknąć.

niektóre wężyki od podcisnienia maja poszarpane te otoczki ze szmatki i niektóre sa jakby "miękkie".

powiedzcie czy duże powinno byc podcisnienie na tych wężykach dochodzących egr ?? bo na wężyku od serwo jest dużo wieksze podciśnienie

Opublikowano

podczas dodawnia gazu rura wychodząca z IC robi sie bardzo twarda jak by miała zaraz pęknąć

i tak ma być, ale na postoju gazowanie nie jest wskazane

niektóre wężyki od podcisnienia maja poszarpane te otoczki ze szmatki i niektóre sa jakby "miękkie".

powiedzcie czy duże powinno byc podcisnienie na tych wężykach dochodzących egr ?? bo na wężyku od serwo jest dużo wieksze podciśnienie

jak jest to tylko na końcówkach, a przewody są drożne i całe to nie wymieniaj, bo jeszcze gdzieś nie uda ci się uszczlenić nowych wężyków na połączeniach i będzie tylko gorzej.

dużo większe? zmierzyłeś je? Nikt pewnie nie wie jakie powinno być podciśnienie z forumowiczów w liczbach.

Jeżeli jest odpowiednie podciśnienie to EGR pracuje co można zaobserwować na samym zaworze z zewnątrz. POza tym odpowiednie logi z Vaga mówią o poprawności EGR.

Opublikowano

Witam jechałem wczoraj do pracy na nocke podczas redukcji z 4 na 3 bieg auto strasznie sie zamuliło noga w podłodze obroty ida a auto prawie sie nie rospędza

po dojechaniu do pracy z rury wyd. czułem jakiś dziwny zapach spalin nie byly to normalne zapachy dieselka .Rano jak auto ostygło było wszystko ok zrobiłem kilka logów rzuccie okiem na nie .DODAM że ten silnik jak by rzęził na wyższych obrotach .co to może byc ?? BRAK BŁĘDÓW SILNIKA

grupa 001,,,,

8149e45e27b6c3f0m.jpg

grupa 004,005,006

127d4e212fc636c9m.jpg

grupa 008,009,010

8a8f9b67ca8fea4cm.jpg

grupa 011,013,015

e19f04aac63d498am.jpg

grupa 020,021,022

30a7a7340ac3d891m.jpg

Prosze o Pomoc gdzie szukać ? kat.przepływka n75 czy co ??

Pozdrawiam

Opublikowano

może katalizator w środku lata od ciśnienia spalin stąd taki dźwięk na wyższych obrotach. Albo popychacze... U mnie duzo ciszej pracuje silnik na wyższych obrotach na nowych popychaczach - już nie ma takiego metalicznego dźwięku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...