PERSHING Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Witam wszystkich od penego czasu cos się dzieje z autem dziwnego jak by brak mocy proszę o zdiagnozowanie logów 003 i 011 [/url grupa 000 grupa 001 grupa004 grupa008 grupa010 grupa011 grupa013 bardzo prosze napisać jakie jeszcze ewetualnie logi wkleic i co może byc przyczyną pozdrawiam P.S brak błędów wczesniej były jakies zwiazane z lmm i dziura w dolocie wymieniłem krótka gume na oodmie skasowałem błędy i było chyba ok do wczoraj
mcm Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
PERSHING Opublikowano 29 Września 2008 Autor Opublikowano 29 Września 2008 mcm00 a z tych logów 003 i 011 co mógł byś odczytać??
grzanek85 Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Tak że turbo jest bardzo liche( albo dziura albo zapchany kat)
banshee Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Czy na bloku 004 wartość BTDC nie jest za duża? A te korekcje na minusie?
mcm Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Tak że turbo jest bardzo liche( albo dziura albo zapchany kat) przy dynamicznych ładnie pompuje choć trochę wolno się rozpędza, może faktycznie kat przypchany
PERSHING Opublikowano 30 Września 2008 Autor Opublikowano 30 Września 2008 witam dodam że wydaje mi się że jest dziwny głos silnika, oleju nic nie ubywa ładnie ,odpala jak rano wsiąde do auta to nieraz mam takie odczucia jak bym jechal maluchem dodaje gazu obroty rosna a auto rozpędza sie jak bym na ręcznym miał bardzo wolno
banshee Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 witam dodam że wydaje mi się że jest dziwny głos silnika, oleju nic nie ubywa ładnie ,odpala jak rano wsiąde do auta to nieraz mam takie odczucia jak bym jechal maluchem dodaje gazu obroty rosna a auto rozpędza sie jak bym na ręcznym miał bardzo wolno nic z tego nie zrozumiałem, no chyba, że chodzi o ślizgające się sprzęgło
PERSHING Opublikowano 30 Września 2008 Autor Opublikowano 30 Września 2008 wydaje mi sie że sprzegło jest jak najbardziej wporządku ,po ujechaniu jakies 500 metrów atu rozpedza sie w miare normalnie. Niewiem czy to moje przewrażliwienie ale wydaje mi sie że jak wsiąde do auta po dłuższym postoju to podczas zmiany biegów słyszę w kabinie wyrazny głos pracującego jakiegoś "stycznika" pózniej juz jak by głos był niesłyszalny podczas zmiany biegów( wcisnieciu sprzegła)
banshee Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 cięzko coś powiedzieć, jak tego nie słychać na żywo. Objaw jest jak trzymasz nogę na sprzęgle u góry, czy w podłodze, czy jak masz wciśnięte do połowy? Po drugie olej potrzebuje czasu od pierwszego rozruchu, aby wszędzie dopłynął, troche temperatury złapać i po przejechaniu krótkiego odcinka chodzi ciszej. Jak byś wsiadł do focusa chociażby z 2005 roku 1,6tdci to na zimnym klepie przy przyspieszaniu, aż słychać w kabinie (jakby grad padał) i to normalne.
grzanek85 Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Jaki przebieg ma to auto tak pi razy :gwizdanie: ja obstawiam za wywaleniem kata bo pewnie już zapchany, wtedy powtórzyć logi.
PERSHING Opublikowano 30 Września 2008 Autor Opublikowano 30 Września 2008 Witam pirazy to okolo 260 000 km 300 000 km ostatni wpis w ksiązce serwisowej z kwietnia 2008rok . 250 000 km a można sprawdzić czy kat jest zapchany bez wycinania ?? pozdrawiam P.S spalanie w mieście okolo 8,7 litra/100km troche dużo co?? wcześniej tak nie było
banshee Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 duuuuuuuuuuużo pali jak na takie autko. Ja mam wtryski od AFNa i w mieście pali mi 6,2 Może wywal tego kata, przy tym przebiegu na pewno już nie działa, a dynamika będzie lepsza :>
spanky Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 sprawdz dolot i wezyki podcisnieniowe ... jak nic nie znajdziesz to wywal kata [napewno nie zaszkodzi a moze pomoc] potem zrob komplet logow i jak bedzie zle bedziemy walczyc dalej ....
PERSHING Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 Witam sparwadzalem dzisiaj pare rzeczy.podczas dodawnia gazu rura wychodząca z IC robi sie bardzo twarda jak by miała zaraz pęknąć. niektóre wężyki od podcisnienia maja poszarpane te otoczki ze szmatki i niektóre sa jakby "miękkie". powiedzcie czy duże powinno byc podcisnienie na tych wężykach dochodzących egr ?? bo na wężyku od serwo jest dużo wieksze podciśnienie
banshee Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 podczas dodawnia gazu rura wychodząca z IC robi sie bardzo twarda jak by miała zaraz pęknąć i tak ma być, ale na postoju gazowanie nie jest wskazane niektóre wężyki od podcisnienia maja poszarpane te otoczki ze szmatki i niektóre sa jakby "miękkie". powiedzcie czy duże powinno byc podcisnienie na tych wężykach dochodzących egr ?? bo na wężyku od serwo jest dużo wieksze podciśnienie jak jest to tylko na końcówkach, a przewody są drożne i całe to nie wymieniaj, bo jeszcze gdzieś nie uda ci się uszczlenić nowych wężyków na połączeniach i będzie tylko gorzej. dużo większe? zmierzyłeś je? Nikt pewnie nie wie jakie powinno być podciśnienie z forumowiczów w liczbach. Jeżeli jest odpowiednie podciśnienie to EGR pracuje co można zaobserwować na samym zaworze z zewnątrz. POza tym odpowiednie logi z Vaga mówią o poprawności EGR.
PERSHING Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 Witam jechałem wczoraj do pracy na nocke podczas redukcji z 4 na 3 bieg auto strasznie sie zamuliło noga w podłodze obroty ida a auto prawie sie nie rospędza po dojechaniu do pracy z rury wyd. czułem jakiś dziwny zapach spalin nie byly to normalne zapachy dieselka .Rano jak auto ostygło było wszystko ok zrobiłem kilka logów rzuccie okiem na nie .DODAM że ten silnik jak by rzęził na wyższych obrotach .co to może byc ?? BRAK BŁĘDÓW SILNIKA grupa 001,,,, grupa 004,005,006 grupa 008,009,010 grupa 011,013,015 grupa 020,021,022 Prosze o Pomoc gdzie szukać ? kat.przepływka n75 czy co ?? Pozdrawiam
banshee Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 może katalizator w środku lata od ciśnienia spalin stąd taki dźwięk na wyższych obrotach. Albo popychacze... U mnie duzo ciszej pracuje silnik na wyższych obrotach na nowych popychaczach - już nie ma takiego metalicznego dźwięku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się