Oral Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Mam problem z odpowietrzaniem zbiornika paliwa . Dziś pod vagiem zauważyłem, że sonda lambda jest niesprawna. I pytanie brzmi czy ECU otwiera i zamyka zawór węgla aktywnego po odczytach z lambdy ? Z baku syczy przy odkręcaniu, wskazówka szaleje- pół baku paliwa realnie. na odczytach zależnie od humoru poziom się obniża. Na jałowym sprawdzałem przy uruchomionym silniku odczyty zegara ( litrów paliwa ) po odpaleniu ( 2 dni stał) i sporo litrów znika . jak gaszę i odkręcam bak to litry wracają.
Labiel Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Zawór EVAP do sprawdzenia. Można go uruchomić VAGiem, w teście wyjść. Powinien cykać. A generalnie możesz sprawdzić jeszcze czy czasem nie zaciął się w pozycji otwartej, co powoduje duże podciśnienie w zbiorniku podczas jazdy.
jacek70 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Masz uszkodzony zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jest oo zamontowany na obudowie filtra powietrza. Za używkę dałem 20 zł.
Labiel Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Nowy - około 180 zł Póki co, możesz go odłączyć - ujście do dolotu zaślep, a opary pb niech idą w atmosferę.
Oral Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Tego samego dnia sprawdzałem go vagiem i cykał , podczas jazdy ( 20 Km) Zawór nie uruchomił się ani razu . A wiecie na jakiej podstawie ecu nim steruje ? Edytowane 17 Grudnia 2014 przez Oral
Labiel Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Tego samego dnia sprawdzałem go vagiem i cykał , podczas jazdy ( 20 Km) Zawór nie uruchomił się ani razu . A wiecie na jakiej podstawie ecu nim steruje ? Dokładnie nie wiem, ale generalnie coś na wolnych częściej cyka.
Oral Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 Tego samego dnia sprawdzałem go vagiem i cykał , podczas jazdy ( 20 Km) Zawór nie uruchomił się ani razu . A wiecie na jakiej podstawie ecu nim steruje ? Dokładnie nie wiem, ale generalnie coś na wolnych częściej cyka. Jakoś niedługo wymienię lambdę i dam znać czy coś się zmieniło ( święta się zbliżają ) Sonda pracuje a zawór tyka . Tylko dalej mi paliwo "znika " na wskaźniku . Lepiej dobrać się do węgla czy szukać zapchanych przewodów ?
robitl Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 sory że się podepnę, ale dzisiaj jako że mokro usłyszałem w pobliżu drzwi kierowcy takie bulgotanie, znalazłem rurke z której bulgocze(równoległa do podwozia, zaraz przy mocowaniu podnosnika ze strony pasażera przód)gdy zatkam ja palcem to zasysa troche palucha. czy to dobrze czy źle?na forum a6 przy 1.8t piszą że to odpowietrzenie baku. nie mam możliwości podpięcia vaga bo jestem na świetach bardzo blisko ukrainy;d
Labiel Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Odepnij EVAP tak jak ci mówiłem. Sprawdzisz czy pomoże.
Oral Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 Odpięcie wężyka z zaworu nic nie daje paliwo znika . jak stoi chwilę to wraca. próbowałem dmuchać albo ssać i zero różnic. Zastanawiałem się nad potencjometrem ale nie sądzę żęby wibracje go zrzucały
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się