Wandej Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Witam. gdzie mozna kupić najtaniej wałki do tego silnika?? Kolega ma taki silnik no i juz sa troche wytarte i planuje wymienic. szukałem po forum ale nic nie znalazlem
Hołk Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Jeśli chodzi o najtańszy sposób to poszukiwania na aukcjach internetowych używek od 150-300zł/szt
GILI Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Tylko,że najtańszy sposób może okazać się najdroższy bo ciężko znaleźć używany wałek do 2,5 w dobrym stanie.Są na allegro nowe podróbki ale jakość raczej nie potwierdzona.pozostaje serwis.
Hołk Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Jeśli kogoś nie pili to może sobie szukać ale jeśli wałki całkiem padły to pozostaje jak kolega pisze kupić nowe. Ostatnio widziałem na allegro aukcje pana Świątka z wałkami do 2,5 TDi , piszą że sami je robią i gwarantują jakość.http://www.allegro.pl/item433319282_nowe_walki_rozrzadu_audi_skoda_passat_2_5tdi_v6.html
Flyer Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Tylko Świątek albo ASO, nic innego nie wchodzi w grę. Tanich zamienników wystrzegamy się po wytrzymują pare dni.
GILI Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Witam. gdzie mozna kupić najtaniej wałki do tego silnika?? Kolega ma taki silnik no i juz sa troche wytarte i planuje wymienic. szukałem po forum ale nic nie znalazlem Widziałem dzisiaj silnik AFB u kumpla w A6 wymieniał odmę i uszczelki pod pokrywą,Przy okazji można było obejrzeć wałki i japierdziu... co za rowy na krzywkach jedan popychacz jest złamany samochód jeździł nic nie klepało, wogule jest w super stanie,a w głowicy zorane wałki.Mam ten sam silnik chcę wymienić odmę i uszczelki pod pokrywami tylko co tam będzie w środku nie chcę myśleć
stray1 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Mysle ze tylko regenerowane walki swiatka sa godne polecenia i cena jest umiarkowana 1500zl za komplet z gwarancja.Niewarto kupowac walkow niewiadomwgo pochodzenia bo moze skonczyc sie to podwojnym wydatkiem.Walki moga byc kiepskiej jakosci ,na pierwszy rzut oka super ale moga pasc od 10000km do 30000km . [br]Dopisany: 01 Październik 2008, 20:32_________________________________________________Gili a ile masz przejechane w swojej audi[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 20:33_________________________________________________ tutaj wklejam link http://allegro.pl/item436559268_walki_rozrzadu_audi_2_5_tdi_v6_regeneracja.html
GILI Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 210tyś. a kolesia 180 na liczniku.[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 20:41_________________________________________________widziałem już tą aukcję ale same wałki to nie koniec wydatków trzeba je zamontować,uszczelki.......
stray1 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Jesli koles ma problem to napewno licznik bylkrecony.Czytalem o duzo przypadkach .Samochud zakupiony w niemczech majac 350tys dojezdzajac do granicy juz mial 220tys.[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 20:49_________________________________________________Masz racje ale lepiej zaplacic raz i miec spokoj.Ja sprawdzalem na allegro i na forum wiekszosc polecala walki swiatka. [br]Dopisany: 01 Październik 2008, 20:51_________________________________________________Robocizna okolo 1200zl moze mniej , ale ja wymienie te walki sam ,poniewarz niewierze naszym kolegom warsztatow.Walki to powarzna sprawa jesli cos spiepsza w warsztacie to masz pozamiatane.Nasuwa sie pytanie w jakim warsztacie chcesz to robic?[br]Dopisany: 01 Październik 2008, 20:54_________________________________________________Ps.niepolecalbym ci czesci nie orginalnych oprocz walkow ,przed zakupem sprwadz ceny w ASO .
GILI Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Jeszcze nie wiem jak to u mnie wygląda silnik fajnie cyka i ma power tylko jest obrzygany.Wnętrze w A6 kolesia wygląda jak nowe nie wiem czy był kręcony.Na pewno jest na wirusie i fajnie się zbierał nigdy bym nie pomyślał że w środku są takie cyrki....
stray1 Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Ja mam 240tys i niema sladow zurzycia ale samochod kupilem od 1 wlasciciela sprawdzony w ASO.//////////mysle ze to zalezy od od eksplatacji ,i duzo wiecej czynnikow .Ale moga sie zdarzyc takie modele ze po 180tys walki sa wyryte . Najwarzniejsze to nie popadac w skrajnosc jak maja sie wytrzec to i tak sie wytra ,ale przecierz niechodzi tu o walki liczy sie sam komfort jazdy i dynamika .
GILI Opublikowano 1 Października 2008 Opublikowano 1 Października 2008 Znajomy mechanik twierdzi,że wałki załatwiło samo Audi lejąc olej Long Live i serwisując 2.5tdi co 20tyś.,a silnik okazał się delikatny co widać po grubości popychaczy zaworów(jak zapałki).Częstsza wymiana oleju mogła uratować sprawę,a tak pewnie większość ma ma oskrobane krzywki
Flyer Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 GILI, nie martw sie na zapas. Generalnie duzo czesciej (statystycznie) walki wycieraja sie w A6 i przy tiptroniku niz w A4 Kolega ma TIPa? Kup uszczelki pod pokrywy zaworow, odme i zdejmij dekle. Zrob to jednak u solidnego mechanika, ktory bedzie w stanie prawidlowo ocenic stan zuzycia walkow. W 10letnim aucie napewno bedzie ono widoczne, ale niekoniecznie walki beda nadawaly sie do wymiany/regeneracji. Jesli nie masz problemow finansowych to mozesz tez pogrzebac mocniej i sprawdzic/wymienic hydraulike zaworowa +/- 2200 pln w ASO > zeby walki zyly dlugo i szczesliwie. ps. Teoria z LongLife'em jest dobra, ale to wcale nie musi sie przyczyniac do zuzycia walkow. Moje auto jezdzilo 200.000 na LL, olej wymieniany co 30-40k km (chyba) i walki sa w wysmienitym stanie.
GILI Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 GILI, nie martw sie na zapas. Generalnie duzo czesciej (statystycznie) walki wycieraja sie w A6 i przy tiptroniku niz w A4 Kolega ma TIPa? kolega miał Tip teraz ma manual.Na początku przyszłego tygodnia wymienię odmę i uszczelki,zdjęcia wybebeszonej głowicy zarzucę...
Flyer Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Mial TIPa w tej A6, ale mu padl i zmienil na manualna skrzynie? a teraz walki?
GILI Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Mial TIPa w tej A6, ale mu padl i zmienil na manualna skrzynie? a teraz walki? Wnętrze jak by przed chwilą wyszło z fabryki skóra kierownica sufit wszystko igła Coś mi tu zaczyna śmierdzieć...
Flyer Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Nic nie musi smierdziec. Wytarcia walkow byly i przy 60000km.
stray1 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 skrzynia ,walki wyglada ze miala niezle nakreconych kilometrow ,potem bedzie tzreba wymienic caly silnik.
GILI Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 Nic nie musi smierdziec. Wytarcia walkow byly i przy 60000km. Właśnie przed chwilą zdjęliśmy pokrywy w moim audi wałki wyglądają jak nowe i mechanik stwierdził,że są oryginalne od nowości nie ruszane.Samochód ma dokładnie 212tyś.pewnego na 100% przebiegu.Więc nie wiem z kąt temat,że 2.5tdi to szrot.Silnik w moim A4 jest z początku produkcji 'rok modelowy 98'.Odma jest lekko zasyfiała ale nie zapchana też nigdy nie wymieniana.Jutro będą zdjęcia jak znajdę czas.
Flyer Opublikowano 9 Października 2008 Opublikowano 9 Października 2008 GILI, widzisz - mowilem Wymien w takim razie odme i spij spokojnie. Druga sprawa... hydraulike badaliscie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się