damian19886 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Witam.Panowie dzisiaj jadac z pracy auto normalnie jechalo pozniej jechalem do sklepu i po przejechaniu ok 4 km auto stracilo moc jakbym malym fiatem jechal a pozniej znow na chwile odzylo gdy chwile po stoi na zgaszonym silniku to przez chwile normalnie ciagnie a po chwili znow mul. Mialem taki blad 17965 wykasowalem go i juz nie powracal choc nic to nie pomoglo dodam ze hamulce mam normalne bez zmian.Co to moze byc cos z podcisnieniem czy przeladowanie turbiny? Jak mozna sprawdzic podcisnienie ewentualnie by znalesc ktory to wezyk? Wiem ze jak raz mechanik zapomnial zalozyc ktorys wezyk chyba od turbo czy vacum taki cienki to tez samochod nie mial sily i hamulcy nie bylo. Prosze was o pomoc
goldi Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Po sprawdzaj wężyki podciśnienia może któryś pękł jak masz możliwość zrób logi gr 3.8.11 dynamiczne i bedzie wiadomo Błąd informuje o przekroczeniu wartosci doładowania zawór n75 nie jest w stanie zbić cisnienia i auto wpada w tryb awaryjny
damian19886 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2014 Jutro bede musial zobaczyc na te wezyki.Czyli zawor n 75 jest dobry? jak zrozumialem jest przeladowanie na turbo?
kresek Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Bez logów to wrużenie z fusów. Skoro możesz skasować bląd to zrób logi i bedzie wiadomo.
damian19886 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 Znalazlem waz ktory byl przeciety to tak na szybko zakleilem tasma izolacyjna ale co sie okazalo ze to nie bedzie.Logi zrobie ale raczej na 3 biegu.Z rana normalnie ciagnie dzisiaj po przejechaniu 80km znow przestal ciagnac.
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Jak turbo przeładowuje (a na to wychodzi z tego odczytanego błędu), to wina zacinającej się zmiennej geometrii, albo elektrozaworu nim sterującego
damian19886 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2014 No ale ciagnie dobrze a zacchwile przestaje dojezdzam do pracy 9 km i tak przy 7km nie ciagnie choc rano normalnie jedzie.Zrobie logi w czwartek.Czy taka jazda nie wplynie jakos zle na stan silnika i turbo? Turbine trzeba wtedy regenerowac czy tylko ja wyczyscic?
Jaro666 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zmienna geometria do czyszczenia ... koszt jakos 200 zł.
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Najpierw sprawdź elektrozawór sterujący gruchą , czy nie przepuszcza w pozycji zamkniętej i czy wężyk ew. filterek łączący z atmosferą nie jest zatkany
damian19886 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2014 Jutro zrobie logi ale chyba nie musze do 4 tys krecic samochod? nic sie nie stanie jak bede tak jezdzil bo jak trzeba bedzie czyscic turbo a ja jestem w NL a tu mechanicy zdzieraja i wszystko wysylaja do Polski a ja potrzebuje samochodu na dojazdy do pracy. Tutaj dolaczam logi podczas zamulenia ostatnia rubryka. http://vaglog.pl/log_197973.html http://vaglog.pl/log_197974.html http://vaglog.pl/log_197975.html
goldi Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 możesz sobie wyjąc turbine i wyczyścic przy okazji tej operacji pozbac sie katalizatora ze srodka zostaw puszke turbina będzie miała czym oddychać w ostatnim logu widać turbo pompuje max czyli łopatki w turbinie się przycinaja
kresek Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Ten ostatni log to jest strasznie dziwny. Jakby jakaś usterka na elektryce była. Zauważcie, ze od samego początku sterownik podaje pełne wypełnienie na n75, czyli zbicie ciśnienia, pomimo tego ze do 2200obr praktycznie brak doładowania, następnie w ułamku sekundy maksymalny możliwy odczyt z mapsensora. Albo ten log jakiś skopany, albo jakiś czujnik lub wiązka leży. Na pierwszych logach i statycznym i dynamicznym, nie widać nic niepokojącego.
goldi Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Dlatego powinien zrobić go osobno z dwa razy na ostatnim widać max przeładowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się