piekarz Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Witam! grupa 013 http://vaglog.pl/log_197402.html Edytowane 19 Grudnia 2014 przez piekarz
lukaszooo Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Nie wiem cos ty zrobił ale według tego co wstawiłeś masz silnik 3 cylindrowy Zrób to jeszcze raz i dorzuć grupe 18 i 23.
piekarz Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) W grupie 013 mam tylko 3 okienka, 4 jest puste. Silnik nagrzany. 18 i 23 zrobię jutro po pracy. Edytowane 19 Grudnia 2014 przez piekarz
lukaszooo Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Albo zle patrzysz albo masz cos ostro pokręcone
baca2309 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) korekcje spore generalnie tolerancja jest -2 do 2 ponizej badz powyzej wtryski nadają sie do wymiany w 4 grupie nic ci sie nie pokaze gdyż pierwsza rubryka to róznia dawki wtryski cilindra 4 do 3 druga 2 do 3 i trzecia 1 do 3 wiec sie nie martw:)) ile masz kilometrow nalatane?? drży ci silnik moze? Edytowane 19 Grudnia 2014 przez baca2309
lukaszooo Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Przedewszystkim to log jest zle wykonany, masz 4 pompki a nie 3.............. Tolerancja to 2.8, w grupie 13 komputer pokazuje jak koryguje dawke paliwa od wartości 0. Korekcje mają mało wspólnego z stanem pompowtrysków. Korekcje moga wynikać z nieszczelności cylindrów, słabego paliwa, zurzytych uszczelnien PD. Zrób to jeszcze raz i dodaj grupe 18 i 23
baca2309 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 a od kiedy sa pompowtryski w 1z-cie??
lukaszooo Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Ale wtopa....... Nie spojrzałem ze to poczciwy 1Z.
piekarz Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 Podczas ruszania, na gorszej ropie miałem drgania silnika. Teraz mam wlane ON arktyczny ze Statoil i jakby drgania ustały.
baca2309 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 to trzeba lac dobra rope i cieszyc sie z jazdy:))
ciahciah Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 albo rozjechane ciśnienia na wtryskach albo coś innego nie gra, po psikaj jakimś skrajem wtryski na łączeniu z głowicą by spr czy nie puszcza kompresji podkładka miedziana pod wtryskiem, to samo ze świecami żarowymi, obejrzyj tez przewody wtryskowe i pompę czy nigdzie się nic nie poci, zrób porządny komplet logów to się wyjaśni czemu korekcja ponad 2, ogólnie się tym nie przejmuj do puki auto nie zacznie szarpać/drżeć czy dawać oznak jakiejś usterki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się