BF10 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2015 Dlatego też się zastanawiam Przyszły miesiąc - czas wymiany Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Wandej Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Rouville to już tak po taniości bardziej. Najlepsze pompy to SKF, HEPU, DOLZ. Ale Rouville od biedy też ujdzie. Na reszcie nie ma co oszczędzać Akurat Skf to gówno okrutne. Dolz ok a hepu k**ewsko drogieTapnięte z SGS5
Tweak Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Panowie, a co to za rozrząd jest? INA robi też paski? http://allegro.pl/ina-rozrzad-audi-a4-b7-audi-a6-c5-1-8-t-2-0-i4906123683.html
BF10 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Zastanawiam się nad rozrządem firmy Gates Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Stycznia 2015 przez BF10
Fenrir Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ja o Gates słyszałem więcej złych opinii niż dobrych. Górna półka to to nie jest... Bierz INA, jest dobre i niedrogie. Nie kombinuj żeby zaoszczędzić 20zł...
Mesiah Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) W rozrządzie INA masz rolkę NTN zazwyczaj (dobre) a pasek mi się trafił Conti nie wiem czy to normalne ale to chyba najlepsze paski. Pompy HEPU wcale nie są drogie. Ja za swoją zabuliłem bodaj 120zł i bangla. Pierwsze słyszę też o tym żeby SKF było śmieciem ale pogłoski o tym , że zaczęli produkować części niższej jakości owszem. Ogólnie wszystko Ruvilla omijałbym bo ostatnio pakują brzydkie rzeczy do pudełek. No i sprawa z tymi pasującymi rozrządami. Mi dobrali rozrząd po vinie. Przy wymianie okazało się , że ta tulejka metalowa pod rolkę jest za gruba i rolka za bardzo odstaje od głowicy przez co ściągała mi pasek z koła wałka rozrządu (wystawał ok 3-4mm poza koła w stronę pasa przedniego. Myślałem , że mam wała bo trefny towar dostałem ale mój kumpel w identycznym silniku 4 msc później zamówił rozrząd innej firmy i było to samo. U mnie skończyło się na toczeniu tej tulejki i pomogło. Starej nie mogłem zamontować bo miałem jeszcze stary typ napinacza (ten sprężynowy nie hydrauliczny) i rolki więc musiałem wymieniać komplet. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Mesiah
Fenrir Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Co do SKF sam również słyszałem takie plotki ale faktem jest że firma wyrobiła sobie dobrą renomę i pewnie i tak nadal jest lepsza niż większość tanich paści... Ja się zdecydowałem na komplet SKF i mam nadzieję że będę należeć do większości która markę poleca.
czechcu Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 A ktoś się orientował ile ori kosztuje w ASO??
BF10 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Teraz będę się zastanawiał jaki kupić INA, SKF... nie mam pojęcia Również zastanawiałem się nad rozrządem w ASO, oczywiście same części bez robocizny. Ile by kosztowało, czy dużo więcej od INA, SKF .. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez BF10
Mesiah Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Bierz INA + pasek conti i nie kombinuj. Sprawdzony zestaw.
BF10 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 ale jeśli pompa wody się nie odzywa to bez sensu zmieniać, mam rację ? nie jest w miejscu gdzie jest rozrząd.
Mesiah Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Nieee nie ma sensu. Jak się zesra to będziesz przód zwalał jak do wymiany całego rozrządu. Wymień komplet i masz spokój. Kup sobie pompę HEPU i przy następnym rozrządzie jej nie wymieniaj.
BF10 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Czyli mówisz lepiej wszystko teraz i spokój? I chyba tak zrobię Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Mesiah Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Tak zrób a oszczędzisz sobie nerwów.
BF10 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Tylko słyszałem opinie, że jeśli pompa nie daję znaków, że pada to bez sensu zmieniać. Ty mówisz, że lepiej zmienić Żeby ją wymienić cały przód trzeba zwalać.. z której ona jest strony? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Mesiah Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Jest pod wiatrakiem i wiskozą mniej więcej. Nie ma do niej dojścia normalnie. Powiem Ci tak. Jak dla mnie nie wymieniaj. Jak ktoś sępi 120zł na pompę to ja nie wiem po co w ogóle auto kupować. Zacznie Ci ciec i co zrobisz? Będziesz drugi raz rozbierał? Jeszcze jak robisz to sam to pół biedy ale jak za to płacisz to weź dobrze się zastanów co robisz w ogóle.
BF10 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Nie no to racja,nie mówię, że nie wymienię, dlatego pytam czy lepiej zostawić czy wsadzać nową Przyznaję Ci rację Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Mesiah Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Nie wierz we wszystko co piszą na forach. Użyj intuicji:) Pytałeś o ori rozrządy itp więc wymiana pompy to raczej nie duży wydatek dla Ciebie.
BF10 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 Szczerze to mam takie podejście jak Ty. Lepiej wymienić wszystko i spokojnie jeździć Nie wiadomo czy za chwilę nie padnie i pompa, a tak wymieni się i można spać spokojnie O ori pytałem z ciekawości Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Mesiah Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Może nie od razu "wymieniać wszystko" ale z głową. Pompę wymień i tyle szkoda to ciągnąć dalej. Będziesz coś chciał wal na pw i nie zaśmiecamy forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się