ganjaq Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Cześć, już kilka razy wspominałem o dziwnym dźwięku dobiegającym z puszki filtra powietrza, dziś zdiagnozowałem którędy ten dźwięk dobiega. Tym oto wężem który jak wiemy początek swój bierze w kolektorze ssącym: Kiedy odłącze ten wąż bulgotanie ustaje (najbardziej jest je słychać kiedy gasze auto ponieważ auto już gaśnie a bulgocze jeszcze przez 2 sekundy) Kiedy zatykam palcem ten króciec od kolektora ssącego (bez tego auto nie zapali, lewe powietrze) to bulgotu nie słychać więc nie wiem czy on dobiega z kolektora ssącego czy z węży i zaworków na odcinku ssący - puszka filtra. Jak myślicie? Edytowane 21 Grudnia 2014 przez ganjaq
audi1.8T Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Kolego mam ten sam problem. Uporałeś się może już z tym tematem ?
barb123 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Był już taki temat. To jest normalne i nie ma się czym przejmować.
ganjaq Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) To jest normalne i nie ma się czym przejmować. Nic w tej sprawie nie znalazłem, może skoro wiesz to powiesz skąd się to bulgotanie bierze, na moje to to nie jest normalne Edytowane 23 Stycznia 2015 przez ganjaq
barb123 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) to wychodzi na to, ze wszyscy mamy uszkodzone silniki. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez barb123
sciemamcz Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 No nie wszyscy u mnie żadnego bulgotania nie ma .
barb123 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 U mnie ten wężyk podłączony jest do ezektora i dlatego to slychać. W bfb może jest inaczej. To jest normalne i nie ma się czym przejmować. Nic w tej sprawie nie znalazłem, może skoro wiesz to powiesz skąd się to bulgotanie bierze, na moje to to nie jest normalne Jakoś słabo szukałeś http://a4-klub.pl/index.php?/topic/250884-halas-przy-obudowie-filtra-powietrza/
ganjaq Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 widziałeś u kolegów nie buczy to znaczy że u nich to jest coś nie tak?
barb123 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Czytałeś co pisze użytownik soul87? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/250884-halas-przy-obudowie-filtra-powietrza Ten wąż idzie do ezektora a nie kolektra. To że ezektor jest wpiety do kolektora to juz inna sprawa. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez barb123
ganjaq Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) A Ty czytałemś co napisali sciemamcz i rabbi, nikt nie wpadł ze może ezektor jest zepsuty Edytowane 27 Stycznia 2015 przez ganjaq
barb123 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) nikt nie wpładł, a sam nie potrafisz pomyśleć? bez sensu gadka Edytowane 26 Stycznia 2015 przez barb123
ganjaq Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Twoje teksty zaczynają mnie irytować, gadasz coś że pisze bez sensu a sam podsuwasz mi cały czas temat że tak ma buczeć, że tak ma być
radko123 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Miałem swego czasu wątpliwości co do bulgotania jak jeden mechanik mi chciał głowice ściągać że niby zawory nieszczelne. Czytałem rozmawiałem z mechanikami różne były teorie. Natomiast znajomy mechanik z ASO Audi i drugi z ASO Skody twierdzą że w silniku BFB ma bulgotać i koniec co więcej twierdzili że jeśli nie ma tych odgłosów to coś w układzie podciśnień lub odmy jest uszkodzone.
barb123 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) On tego nie zrozumie. Poł silnika niech se wymieni jak chce. Nie ma co dyskutować, jak wie lepiej :facepalm: Twoje teksty zaczynają mnie irytować, gadasz coś że pisze bez sensu a sam podsuwasz mi cały czas temat że tak ma buczeć, że tak ma być Zadzwoń do radia maryja możę coś pomogą Edytowane 27 Stycznia 2015 przez barb123
soul87 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) jak bulgotanie irytuje to mozna odlaczyc cienki wezyk ktory wchodzi do rury karbowanej przed turbo i zalozyc na niego malutki filterek taki stozkowy niby. ten wezyk przenosi bulgotanie do dolotu... w AVJ go nie ma wiec nie bulgota rura karbowana rozni sie miedzy silnikami AVJ i BFB wlasnie wejsciem na ten wezyk. tak naprawde te bulgotanie to spotegowany efekt dzwiekowy zawirowan powietrza w ukladzie podcisnien/odmy spowodowane pracą zaworków jednostronnych. Ktorens zaworek jednostronny pracuje na granicy otwarcia/zamkniecia tak w kolko i bulgota ;p Edytowane 27 Stycznia 2015 przez soul87
ganjaq Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 I to jest spoko odpowiedz, a Ty barb, rozumiem dlaczego nie masz nikogo w znajomych
barb123 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Co ma piernik do wiatraka? Szkoda, że znajomych masz tylko w internecie Odpowiedzałem konkretnie w pierwszym poscie, nie moja wina, ze jestes ... Edytowane 28 Stycznia 2015 przez barb123
ganjaq Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 Skoro jesteś mądrzejszy to powiedz czy można odłączyć ten wąż i jak piszę soul87, założyć na niego filterek. Czy to się nie skończy tak, że do ssącego trafi fałszywa, nie zmierzona przez maf ilość powietrza.
barb123 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Napisze jeszcze raz. Tak ma być. zresztą kolega radko123 też to napisał. Jak jesteś mądrzejszy od inżynierów Audi to se to przerób jak chcesz Edytowane 31 Stycznia 2015 przez barb123
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się